Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص وروژست و لکه بینی که دارم ۲۰روز
سلاممن دوماه قرص ورژوست مصرف میکنم به مدت ۲۰روز است که خونریزی دارم دلیلش میشه بگیید چی هست
- اسپرولاکتون و قرص ال دی
سلام خسته نباشید من دختر ۱۹ ساله هستم مدتی هست که قرص اسپرولاکتون میخوردم برای جوش هام انگار ک قعط کنی دوباره جوش ها برمیگرده و من مجبورم برای جوش صورتم هر ۳ ماه قعط کنم و بعد از دوباره در اوردن جوش دوباره همین قرص ها رو ادامه بدم ؟تا اخر عمرم خاستم بپرسم زیاد مصرفش باعث در اوردن موی زاعد نمیشه؟ و نازایی نمی اره؟
- زایمان زودرس
سلام خانم دکتر عزیز
من تو هفته 24و هپارین تزریق میکنم بخاطر غلظت خون و سقطی که قبلش داشتم جفتم خیلی پایین بقیه ازمایشام همه خوب بوده طول سرویکسم 30گاهی 29تو سونوها مختلف الان یکهفته احساس ضربان در واژن دارم انگار سر رحمم ترس عجیبی دارم انگار هوا داره خارج میشه نمیدونم طبیعی یا نه چیکار باید بکنم - لکه بینی
آیا لکه بینی بعداز تخمک گذاری تا۲روز قبل از موعد پریود نشانه ی بارداری است ..لکه بینی بسیار کم
- دفع بقایا سقط
سلام بعد سقط سونو انجام دادم بقایا ۲۹-۲۶ میلی با حجم۳ سی سی داشتم که قرص میتل ارگونوین تجویز شد سه عدد خوردم خونریزی قطع شده باید ادامه بدم ؟ از چه زمانی دفع شروع میشه؟
- زنان
سلام روز بخیر مدت ۶ ماه از قرص ضدباداری به صورت مرتب و کاندوم استفاده کردم این ماه بعد از اتمام و پریود، قرص استفاده نکردم .وبعد از پریود نزدیکی نداشتم .روز ۱۸ سیکل هستم و از چند روز قبل سینه هام ورم کرده .آیا طبیعیه؟ بخاطر قطع قرص هست؟
- شیاف
سلام خداقوت سیکلوژست بهتریافرنوژست ۲۰۰ ایافرنوژست خوراکی
- پرده بکارت
سلام خسته نباشید.خراش در پرده بکارت یعنی چه؟. ایا پارگی بکارت با خراش فرق دارد؟.در چه مواردی خراش به وجود می اید؟؟.
- سلام من ناخواسته باردارشدم قرص سیپرو و فلو کونازول مصرف کردم حالا باید چیگار کنم
- درمورداکوژن
سلام خسته نباشی,,ضخامت دولایه۶م,م,واکوژن یعنی چه؟
- لطفا هروقت پیام را دیدین سریع پاسخ بدین خیلی ممنونم
سلام خسته نباشید ، من ۲۰ هفته و ۴ روزه حامله هستم ، جنین پسر هست آزمایش ژنتیک انجام شد ، اختلالات کروموزومی نداره کاملا ۲۳ جفت سالم هست در غربالگری سه ماهه ی دوم ، همه چیز سالم هست فقط در قسمت توراکس نوشته درهمی توراکس چپ تصویر ضایعه اکوژن به سایز ۳۴.۸ میلی متر مشهود است که این همی توراکس را اشغال کرده و باعث شیفت به راست قلب گردیده است و و کیست های ظریف به همراه کیست ساده در ناحیه سنترال این ضایعه به سایز ۱۵.۱۳ میلی متر مشهود است که یافته های فوق مطرح کننده ی cpam میباشد به علت شیفت قلب نمای three vessel قابل بررسی نمی باشد ائورت شکمی و توراسیک نمای طبیعی دارد به نظر شما من چیکار میتونم بکنم ؟ 😔 سقط کنم بچه ناسالمه یعنی تورا خدا بهم جواب بدین
- نازایی
سلام خانم دکتر واسه باردار شدن لازمه بعد از رابطه تو رختخواب بمونیم،یعنی بلافاصله شستن واژن مانع بارداری میشه؟؟؟
- Reprostasis
قرص Reprostasis Preconceptual یا Reprostasis max تاثیرگذاز تر است یا semenax
- آمپول دیفرلین ۱۱/۶
سلام من ۳ سال پیش این آمپول رو جهت کیست تخمدان استفاده کردم و اون موقع گرگرفتگی شدیدی داشتم الان یه مدت بود گرگرفتگی نداشتم دیگه الان چند هفته میشه که دوباره شروع شده ۱۷ سالمه چیکار باید بکنم
- بارداری
سلام در جواب سونوگرافی بارداری منطبق بر حفره اندوخته فوندوبادی کانون اکوفری با قطر 3 میلی متر خطر ناکه؟
- زایمان
سلام دکتر ممنونم که جواب میدید ۲۸ روزه سزارین کردم .. خونریزیم در ۵ روز اول شدید ولی بعد کم کم شد در حد لکه بینی نارنجی یا قرمز روشن و قهوه ای روشن ولی امروز خونریزیم یکم شدید تر و قرمز شد .. این نشونه پریود شدن هست ؟ مگه قبل ۴۰ روز میشه پریود شد؟
- به کمکتون نیاز دارم لطفا پاسخ بدید هرچه سریعتر. تشکر
سلام وقت بخیر. من بعد از ادرار با شیلنگ و فشار اب سرد مستقیم سوراخ مثانه رو چند دقیقه میشورم و اب وارد مثانه میشه و راه مثانم یکم بسته میشه. ایا این کار خطرناک؟ جای نگرانی هست؟ حس میکنم مثانم میخواد از کار بمونه و ضربان قلبم پایین میاد!
- بارداری
سلام من هفته بیست بارداری هستم احساس میکنم دو روزجنین تکان نمی خوره خیلی ترسیدم تو خدا طبعیه یانه اخه چند وقت پیش اشیای سنگین بلند کردم
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی باعث اسیب رسیدن به نخ سرکلاژ شکمی قبل بارداری میشه؟آیا با سونوی واژینال وضعیت سالم بودن نخ قابل بررسیه؟
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست


