سلام،عفونت های لگنی را درمان کنید.باتأخیر پریود دراولین روزها جهت بررسی احتمال حاملگی .خارج رحم سونوگرافی انجام دهید.تحت نظر دقیق متخصص زنان باشید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تنبلی رحم یا بیماری های مشابه
با سلام. 6 سال هست که ازدواج کرده و روابط زناشویی مان طبیعی بوده و از هیچ چیز برای جلوگیری استفاده نکرده ایم. به دلیل شرایط مالی فعلا قصد بچه دار شدن نداریم، با این شرایط آیا ممکن است خانمم توانایی بارداری را نداشته باشد و برایش تنبلی رحم و ازین مشکلات پیش آمده باشد؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- بقایا بارداری
سلام در ۷ هفتگی سقط داشتم دوروز بعدش سونو دادم گفتن بقایا به اندازه ۳۱×۱۷میلی دارم بعدش قرص میزوپروستول مصرف کردم ۵ عدد و خونریزی و دفع لخته داشتم حدودا ۱۰ عدد متیل ارگونوین هم دارم مصرف میکنم ایا دفع شده ؟؟ یا نیاز به کورتاژ هست؟؟
- بارداری؟؟
سلام.خسته نباشید..ازدواج ما فامیلی هست .دختر خاله پسر خاله هستیم..یک دختر ۹ ساله دارم.اکنون میخوام برای بارداری دوم اقدام کنم.در بارداری دوم نیاز هست اقدام خاصی به دلیل فامیل بودن انجام دهیم .؟؟؟
- IUI
با سلام..بنده ذخیره ام ۰/۳۳ هستش...یکبار ای وی اف کردم که دو تخمک داشتم که فقط یکی خوب بود اونم تبدیل به جنین نشد...ماه پیش دو فولیکول ۲۰ داشتم که باز باردارنشدم ۴۰ روزه فرتیل اید و اوابوست می خورم این ماه سه فولیکول ۱۸-۱۹-۱۹ دارم که دکتر برای سه روز دیگه آمپول آزاد سازی داده و پیشنهاد IuI بهم داده...همسرم هیچ مشکلی نداده...آیا در شرایط من iui واقعا موثره یا من به صورت طبیعی اقدام کنم...دکتر فقط پیشنهاد دادن قرار فکر کنم و خبر بدم...لطفا راهنمایی کنید
- روده اکوژن
سلام من الان در هفته ۱۷ بارداری هستم و غربالگری سه ماهه دوم رو. انجام دادم و. گفتن فقط روده اکوژن ۲ دیده میشود و. دکتر ازمایش امنیوسنتز نوشته احتمال خطر. چقدر هست؟
- هماتوم بارداری
خا
- سقط
سلام وقتتون بخیر پریودم عقب افتاده بود بیبی چک زدم مثبت شد ولی آزمایش ندادم هنوز اگه مثبت باشع چون ناخواسته بود و خودم نخواستم چجوری میتونم بندازم با قرص سایتوتک امکانش هست شما چه روشی رو پیشنهاد میدین هم خودم و هم همسرم رضایت کامل داریم
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- یبوست بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر در هفته 14 بارداری ام دچار یبوست شدم و چند هفته است خیلی اذیت می شوم و گاهی هم که دفع می شود مقداری خون روی آن است خیلی نگرانم در درجه اول بابت خون و زور زدن که برای جنین ضرر داشته باشد و در درجه دوم چه کنم که یبوست برطرف شود آب خیلی می خورم و به توصیه سنتی انجیر خشک هم می خورم چی بخورم که زودتر تاثیر داشته باشه و مشکلم حل بشود ممنون از شما
- آمپول فشار
روند زایمان طبیعی با آمپول فشار هست برای من بسیار طول میکشه که تا لحظه آخر باید این سرم فشار باشه تا زایمان کنم با توجه به اینکه زایمان چهارمم هست وخونریزی بعد زایمان هم دارم زایمان طبیعی توصیه میشود یا خیر؟ این رو هم بگم زایمان قبلی بعد از زایمان کمی قلب درد هم گرفتم هر زایمان از اولی تا سومی به ترتیب روند زایمان طولانی تر برام شد نه اینکه سومی کوتاه تر بشه با تشکر
- بارداری
سلام برای من قبل از اقدام به بارداری آسپرین ۸۰ تجویز شده و۱ماه میشه مصرف میکنم .آیا آسپرین باعث کاذب بودن جواب بی بی چک میشه؟ممنون که جواب میدین
- عقب افتادن پریود
سلام من ۲۳سالمه باکره ام چند هفته پیش رابطه داشتم ولی ارضا نشده ولی پیشابو نمیدونم ریخته باش رو واژنم الان از پریودم س روز گذشته ینی باردارم ؟لطفا جواب بدین
- اقدام به بارداری
با سلام و خسته نباشید من شش ماه ازدواج کردم پنج ماه اقدام کردم موفق نشدم سیکلم تازه منظم شده ٢٨روزه واسه رابطه جنسی برای بارداری روز در میان انجام شود یا هر روز با تشکر
- بارداری
سلام ما حدود پنج سال هست ازدواج کردیم و حدودا یک سال نیم هست به بارداری کردیم ولی دارای پریودی نامنظم داشتم که بعد ازمایش کم کاری تیروید داشتم با قرص نرمال شدهنرمال شده و دکتر برام قرص کلمفین و امپول hcgنوشت ولی چند ماهی هست بچه دار نشدم برای شوهرم هم ازمایش اسپرم نوشته که دکتر گفت نرماله
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام همیشه منظم هست ۲۷روزه است ۵ روز میشم الان ۳ روز زودتر پریود شدم پریودم هم تیره کشدار است و۳ روز شدم تخمدان چپم هم تیر میکشه دردش تا پهلوم هست روز سوم شبش ۲ تا لتروزل ۲/۵ خوردم امروز صبح هم یکی دکتر ماه قبل برام تاموکسیفن۲۰نوشت ولی من نخوردم الان اونم بخورم از روز پنجم؟من یک ساله تو اقدامم ولی باردار نشدم ویتامینEوامگا۳ وD3 وفولیک اسید ۵ هم دارم مرتب میخورم لطفا راهنمایی کنید
- اقدام به بارداری
دوماه پیش ترمیم فیبروز کردم والان میخوام رنگ مو بزنم و بعد اقدام به بارداری کنم مشکلی برام پیش نمیاد
- بارداری
سلام خدمت شما دكتر عزيز،بنده ٦ماه قبل براي بارداري سونوگرافي رحم و تخمدان شدم كه طبيعي بود بعد از اون ورزش يدنسازي رو شروع كردم كه ٦ كيلو وزن كردم بعد از ٢ماه احساس كردم كه موهاي بدنم مقداري ضخيم شده و جوش ميزنم بعد از ٥ ماه چون حامله نشدم دوباره سونوگرافي شدم كه دكتر گفتن پلي كيستيك هستيد،من احساس ميكنم بعد از ورزش و كاهش وزن اينطور شدم،آيا ميتونه دليلش اون باشه؟اگه نه پس چطور تو ٥ماه من پلي كيستيك شدم؟پريودام از اول منظم بود و آزمايشات هورموني هم طبيعي بود
- بارداری
لام خسته نباشید.من 42 سالمه وزنم 91 فدم 160 بعد از 24 سال مجدد باردار شدم.یه مدت تنگی نفس داشتم بهتر شدم.خونریزی دارم که برام سونو نوشتن گفتن یه هماتوم دارم.شیاف پروژسترون تحویز کردن و استراحت.از دیروز میرم دستشویی ببخشید لخته ازم خارج میشه دوتاش لخته بزرگ اندازه کف دست بود لخته امروز کوچکتر بود اندازه یه سکه.الان تو هفته یازدهم و سه روز هستم.دراز کشیدم خون و لخته نیس همینکه میرم دستشویی اینجوریم.خیلی خیلی نگرانم.
طول کانال و سرویکس بسته 39 میل.NT برابر 0.9 و هماتوم ساب کوریونیک 18*26 در قسمت فوقانی ساک و هماتوم ساب پلاسنتا 8*30 در قسمت تحتانی ساک است.NB رویت شد - فیبروم رحمی
با سلام بنده ی دختر شش ساله دارم و میخام برای بارداری دوم اقدام کنم ی میوم کلسیفیه به ابعاد ۷۰ در ۴۶در خلف و تنه راست رحمم هست حالا سوالم اینه مشکلی دربارداری و برای بچه ام ایجاد نمیکنه با توجه به اینکه در بارداری اولم هم این میوم رو داشتم منتها ابتدای بارداری حدود ۴ میلی متر بود و در بارداری رشد کرد و به ۷۰ میلی متر رسید در قسمت سر دخترم باعث شده بود به اندازه ی پرتقال داخل بره که خدا رو شکر بعد زایمان و به مرور شکل سرشون درست شد حالا نگرانی من بابت اینه که در بارداری بعدی هم بزرگ بشه و خدایی نکرده نقصی برای جنین پیش بیاره چیکار باید کنم ؟؟؟؟
- سلام خانم دکتر من بعد رابطه م با همسرم فرداش شکمم خیلی درد میکنه میخواستم بدونم مشکل از کجاست


