Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مثانه
سلام خسته نباشید خانم دکتر من سونو گرافی دادم میگه اینترنال در مثانه دیده شده باید چه کار کنم برای درمان اینترنال چی هست
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- سونو
سلام خانم دکتر برام سونوی واژینال برای تعیین فولیکول غالب نوشتین ،کجا برای سونوگرافی برم که دقیق باشه ؟خیلی برام مهمه،ممنونم.
- چهکارکنیم درماه رمضان پریودی ۴روز عقب بیفتد
- در مورد گین اپ
سلام خانم دکتر من نزدیک عروسيمه چن وقته از قرص گین آپ میخورم یکم پر بشم بنظر شما رو بارداري مشکل نداره
- سونو گرافی رحم وضمائم
سلام. تصویرکانونهای اکوفری ریز متعدد منطبق بر پریفرال زون هر دو تخمدان همراه با افزایش استرومای تخمدانی دیده میشود. یعنی چی؟
- سقط
میدونم این سوال به کارشماربطی نداره لتوروخداکمکم کنیداجرتون باخدادعاتون میکنمدکترمن خیلی مشکل توزندگیم دارم سال۹۴که شوهرم بادوتابچه منوول کرده وخیانت میکردوفقط بایارانه میگذروندم وبه علت فت پدرم اومدبامن آشتی کرد ومن ناخواسته باردارشدم به شوهرم گفتم وچقدفحش ناموسی دادکه چرابارداری ومن ازسربدبختی ولج همش ازسرپله وچهارپایه خودموپایین مینداختم هیچ نشدوبعددوماه فقط لکه بینی داشتم وشوهرم باچقدفحش فقط پول دکتروسونومیدادن ودکترگفت جفتت سوراخه وفقط استراحت بایدداشته باشی ولی کسی نبودکاراموکنه وبادوپسرمجبوربودم کاراموخودم کنم وبازدر۵ماهگی لکه بینی داشتم به شوهرم گفتم وبازفحش وپول ندادکه دکتربرم تا۶ماهگی همین وضع داشتم ویک روزبراثریکم تکان دادن بخاری کیسه آبم ترکیدودکتررفتم وسونوگفتن که از۷لیتر۲لیترکیسه آبت مونده دارووشیاف دادن وگفتن بعدیک هفته بیابچه پسربودبعدیک هفته شوهرم اومدوگفتم جای دیگه دکتربریم ولی قبول نکردوبازهموندکتروسونوگفت بایدسقط شه وقرص زیرزبانی به من دادن وبعد۱۰ساعت بابدبختی دفع شدومن الان یه پسر۱۸ماهه دیگه دارم دکترخیلی عذاب وجدان دارم چکارکنم توروخدامنگناه کردم بخداهمین الانم خیلی بدبختی دارم وکسی روندارم به دادم برسه خیلی توفکراون بچم خدامنوببخشه توروخداراهنماییم کنید
- آزمایش بتا
سلام
من ده روز از پریودم میرفت، آزمایش دادم بتا ۶۷۵ بود. همون روز خونریزی داشتم، تا الآن که ۴ روزه خونریزیم قطع نشده.
دکتر بهم کپسول اتروژستان داده خوراکی مصرف کردم، ولی تو این ۴ روز خونریزیم فرقی نکرده و دوباره آزمایش دادم که گفتن بتا اومده پایین تر. چیکار کنم؟ باید سقط بشه یا با تغییر دارو میشه که سقط نشه؟ راهنماییم کنید لطفا. - بارداری
من یکماهه قرص کنکورکور واس سیتاپولرام مصرف میکنم و دراین یکماه ناخواسته باردارشدم .آیا مصرف این قرصهابرای جنین خطردارد یانه. بچه رو نگه دارم یانه؟
- عفونت
باسلام خسته نباشید.یه هفته ای میشه که ترشحات زرد رنگی همراه با خارش قسمت بیرونی دارم.دلیلش چیست؟
- سفید شدن ناحیه تناسلی
سلام میخواستم بپرسم دلیل سفید شدن بین لب های درونی و بیرونی واژن چیه با آب و صابون ک میشورم تمیز میشه ولی دوسه روز دیگه بازم سفید میشه عین زبون بعضیا ک روش سفید میشه اگه داروی خاصی هست میشه بگین ممنون
- بارداری
سلام خدا قوت هفته۲۷ بارداری هستم طبق سونو محل ضخامت بخیه ها ی سزارین بسیار نازک و در بعضی قسمت ها ۵ میلی متر است وزن جنین هم ۹۰۰ گرم است آیا ممکنه با افزایش وزن جنین پارگی رخ بدهد
- جواب ازمایش
سلام عذر خواهی میکنم اکوی اندومتر اکوژن و نان هموژن است یعنی چی ؟
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- سلام من رفتم سونوگرافی نوشته رحم بواکوی میومنرهتروژن دیده شد اابعادبزرگترازنرمال
- تنبلی تخمدان
سلام من چندین سالهpcoشدیددارم هرماه ازروز۱۴ سیکل قرص پروژسترون میخورمالان چهارماهه که باقرصم پریودم خیلی کمه سه روزم روزاول چندلکه دوم روز دوم دوتا نوارمیزارم سومم خیلی کم سابقه هیپرپلازی هم داشتم چیکارکنم چرا پریودم اینهمه کم شده یعنی ممکنه باسن۳۲ سال یائسه بخوام بشم؟؟؟
- واژن
دختر چهارده ساله در لایه داخلی واژن یه جوری مانند یه مهره تسبیح روی لایه داخلی زده ایا خطرناکه ؟
- عقب افتادن پریودم و دیدن لک
سلام من نزدیک ی ماه فریز انجام دادم باید سی ام پریود میشدم نشد و فقط لک دیدم و رابطه ای هم تو این یک ماه نداشتم علت نشدن پریودم و این لک چی هست
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید قرصی برای افزایش سایزسینه معرفی میکنید وچه دوره ای باید مصرف بشه من ۲۲سالمه سایز سینه ام خیلی کوچیکه
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار


