Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ژل رویال
سلام وقت بخیر ایا میشه همزمان با استرادیول کپسول ژل رویال استفاده کنم واسه بارداری ممنون میشم پاسخ بدین
- روش جلوگیری
سلام من ۲۵روزه زایمان طبیعی کردم و خونریزی ندارم میخواستم بپرسم ازچه روشی برای جلوگیری استفاده کنم بهتره اخه زایمانم بافاصله کمی از قبلی بود واختلاف سن بچه هام ۱۴ماهه دیگه بچه نمیخوام تا چندسال دیگه قرص چه مارکی میتونم بخورم و چه طور مصرف بشه؟
- پرده بکارت
سلام من با دوس پسرم نزدیکی داشتم بعد چند روز درد داشتم رفتم دکتر گفت سالمی ولی بعدش گفت ک 24 سال ب بعد ازدواج کنی دیگه خون نمیاد چون خراش برداشته میشه در این مورد توضیح بدین
- سلام ببخشید پرده بکارت مسدود چطور باز کنم
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید چن تا سوال داشتم سوال اول: آیا در سونوگرافی آنومالی اسکن سه بعدی و چهار بعدی جنین بخش زیادی از تصاویر اعضای بدن جنین به صورت دو بعدی تهیه میشه ؟و فقط بخش کمی از تصاویر به صورت سه بعدی و چهار بعدی است؟ سوال دوم: آیا در سونوگرافی سه بعدی و چهار بعدی هم مثل سونوگرافی دوبعدی برای بررسی اعضای بدن جنین تصاویر سیاه سفید است؟ سوال سوم: اگر اینطور هست برای بررسی اعضای بدن جنین به صورت دقیق همون سونوگرافی دو بعدی کفایت میکنه؟ ممنون میشم سوالامو کامل پاسخ بدین.
- Routinfollowup
سلام جوابش یعنی چیRoutinfollowup
- سلام و عرض خسته نباشید بر شما.
ببخشید من با مراجعه به دکتر زنان ایشون تشخ دادن یکم پاره گی رحیم دارم و پرسیدم چکارکنم ایشون گفتن پاره گی کم است اگر مشکلی در رابطه ندارید چیزه مهمی نیست میخواستم سوال کنم از شما مشکلی برای من ایجاد میکند درمانی دارد ممنون با تشکر
- درد پریودی
تخمدان راست داری حجم بزرگ تر از نرمال فولیکولهای ریز متعدد بوده همچنین استرومای اکوژن در تخمدان راست مشاهده می شود ینی چی؟
- Dfi
سلام من یه بارداری خارج رحم داشتم باایوای که مجبورشدم ای وی اف کنم باز باردارشدم که متاسفانه ۱۹ هفته و ۲۴ هفته زایمان زودرس گرفتم با سرکلاژ واژینالم سقط شد. و بچه زنده بدنیا اومد ولی برام نموند دکتر تشخیص کوتاهی سرویکس رو دادن که از لحاظ رحمی هم چک شدم و سرکلاژ شکمی انجام دادم .ولی حالا گفتن که باید دی اف ای همسرتون هم چک بشه که شوهرم ازمایش دادن تانل تست و scsa رو بررسی کردن scsa /۲۸.۶ درصد هست و تانل ۱۰/ درصد نشون داده و ازمایش انلالیز اسپرم هم که دادن هم تعداد حرکتشون خوب بود حالا میخواستم بدونم ایا لازمه که این جنینا بررسی بشن یاخیر هزینه پی جی دی هم متاسفانه بالاس ؟چون نمیدونم دی اف ای قبلا با حالا یکی بوده یانه .. ۱۳ تا جنین فریز دارم ایا این دی اف ای دخالتی توی سقطام داشته یا نه و اگر مشکل انچنانی نداشته باشن تا بازم جنینا رو انتقال بدم ؟این مسعله منو نگران کرده یک جواب قاطع میخوام لطفا بهم جواب بدید که از سردردگمی در بیام جنینام گرید ab هستند؟ ممنون از پاسخگویی شما...
- زگیل تناسلی
سلام من مدتی هست متوجه شدم زگیل تناسلی دارم الان بعد از گذشت چند ماه احساس میکنم خیلی بهتر شده وضعیتشان احتما دارع که خود به خود خوب بشن؟
- سلام من پریودم بهم ریخته پریود نمیشم
باسلام من پریودم بهم ریخته پریود نمیشم پریود قبلی ام با دوماه تاخیر شروع شد درحالی که قبلا خیلی دقیق بودم ۱۸ به ۱۸ام مهر ماه یه انتقال منفی ام داشتم بداز اون پریودهام بهم ریخت
- قرص سیبل
سلام، من ۱۰ روز بخاطر هورمونای بهم ریخته ب تجویز پزشک قرص سیبل مصرف کردم ولی روز ۱۰ ام، قرص اورژانسی مصرف کردم ، میخواستم ببینم ک خوردن قرص سیبل رو ادامه بدم؟ ممکنه پریود بشم زودتر؟ امکان حاملگی چقد میتونه باشه؟
- عقب افتادن پریودی
سلام خانم دکتر من دوماه هست ک پریود نشدم، باردار هم نیستم ، ورزش میکنم و چاق نیستم ، تخمدان چپم تنبل هست دکتر بهم قرص دروسبلین داده روزی یکی بخورم الان این قرص رو زدم گوگل دیدم نوشته برای کاهش خونریزی و .... آیا به من قرص اشتباه دادن؟
- عفونت واژن
سلام خانم دکتر من عفونت قارچی واژن و برفک واژن داشتم دکتر برام قرص واژینال کلوتریمازول نوشتن تا ۶ شب استفاده کردم بعد از دوره تمام شدن قرص واژینال شرحات آبکی بی رنگ داشتم بعد از چند روز ترشحات آبکی سفید دارم این نشانه چیست عفونته؟؟
- سلام من یک روز شده بود که پریود شدم بعد شب از قرص دروسبلا استفاده کردم فرداهم پریود بودم بعد قطع شد مشکل دارد یانه
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام فرق رابطه جنسی محافظ شده و رابطه جنسی غیر محافظت شده چیست ؟؟
- بارداری
سلام. خانم دکتر حدود دو ماه قرص اسید فولیک ید استفاده میکنم برای قبل بارداری. خواستم بپرسم آیا اسیدفولیک ید بهتره یا همون اسید فولیک؟ اشکالی نداره اسید فولیک ید میخورم؟
- قرص اورژانسی
- هابپرپلازی ساده وبارداری
سلام من ۴۰ سالمه هایپرپلازی ساده انکولوژیست ۳ماه مجسترول ۴۰ داد مجدد نمونه درمطب یمقدار رشد سریع سلولها زده بودضخامتم ۶ بود.پاپ هم دادم التهاب شدیدبود سوزش دارم کلپسکوپی دادم یزخم کوچک که جوابش خوش خیم بود الان بعداز کلپسکوپ افتادم به خونریزی که خودم حس میکنم پریود شدم شدید بوداولین پریودی بعداز اتمام حدود یک ماه ونیم مجسترولها.الان پریودی تمام شده امامجددلکه بینی دارم نگرانم.لکه بینی اولش خارش هس بعد لک میاد.ایا بخاطرعود هایپرپلازی هس؟یازخم دهانه رحم؟من میخام فقط یه بچه داشته باشم بعد رحم بردارم آیا امکان بچه دارشدن تو این شرایط هس؟عفونت قارچی هم داشتم.ایالیزر برای زخم دهانه رحم بهتره یافریز؟
- زنان
سلام من مجردم اندومتریوز داشتم قرص ژوروست تجویز کردن دکتر. از روز سوم قاعدگی خوردم ولی هنوز خونریزی قطع نشده و الانروز پنجمه پریود قطع نمیشه طبیعیه؟میترسم این خونریزی خیلی ادامه پیدا کنه


