سلام.معمولا درزمان پریود مورد انتظارمشخص می شود.می تواند باپریود منظم ویاغیرمنظم همراه باشد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته سوم بارداری هستم با آی وی اف یک دونه قرص استرافوم ویک دونه استرادیول والرات هر دوازده ساعتی میخورم از روزی که اولین سونو واژینال رو رفتم واین قرص استرافوم خارجی به داروهام اضافه شده خون میبینم قطع میشه وباز مجدد میاد نمیدونم از مصرف این قرص هست یا از سونو واژینال یا خدایی نکرده برای بچه اتفاقی افتاده ..من چیکار کنم استرس دارم
- اندومتریوز
سلام خانم دکتر من مریض شما هستم ۱۷ بهمن هیستروسکوپی و لاپراسکوپی سرکلاژ شکمی داشتم باهاتون حین عمل متوجه اندومتریوز شدین جواب نمونه برداری براتون اوردم برام دو ورق قرص وروژست تجویز کردین و گفتین بعده تموم شدن قرص باید تست پایپل بدی الان ورق اول قرص تموم شده اوایل لکه بینی کم رنگ داشتم ک نیاز ب نوار بهداشتی نبود الان ورق دومو شروع کردم لکه بینیم زیاد شده جوری ک نوار بهداشتی استفاده میکنم چیکار باید بکنم خانوم دکتر؟
- آیا وجود اکوژن در جنین منجربه انسداد روده در آینده میشود؟
- افزایش سایز سینه
سلام خسته نباشید من ازدوره بلوغ به بعد سینه هام رشد نکردن کوچیک موندن الان ۲۲سالم آیا قرصی هست باعث افزایش سایز سینه شود از جراحی میترسم
- خونریزی
سلام من ۴دی ۱۴۰۰سخط داشتم و تا امروز که۲۹ دی هستش خونریزی دارم. ۲هفته بعد سخط سنو دادم گفتن که دفع شده فقط یه لخته کوچیک هستش که خودش دفع میشه یا همین سری یا پریودی بعدی. قرص مفتامیک اسید هم خوردم تقریبا ۳بسته خوردم اما قطع نشده. چیکار کنم باید؟
- لکه بینی بعد از انتقال جنین
سلام من بعد از انتقال جنین کمر درد و لکه بینی به رنگ قرمز روشن دارم می خواستم بدونم مشکلی برای جنین پیش آمده
- بارداری
سلام . من هفته ۱۵ بارداری هستم خارش در قسمت بیرونی واژن دارم آیا میتونم پماد کلوتریمازول ۱ درصد بزنم .هر چندساعت ؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من ۳۰ سالمه و ۶ ماه که دارم برای بارداری اقدام میکنم تیرویید کم کار داشتم که باقرص رفع شد و قرص متفورمین هم استفاده میکنم دوره های پریودم بین ۳۳ تا ۴۰ روز نامنظم دی ماه مثل ماهای قبل پریود شدم ولی بهمن ماه روز ۳۳ پریودم فقط یه روز لکه بینی داشتم و دوروز هم خونریزی خفیف نسبت به ماهای قبل و بعد به طور کامل قطع شد بعداز ۲۰ روز ۱۳ اسفند ماه یک روز خونریزی خیلی خیلی خفیف و الانم لکه بینی که هی قطع میشی و مجدد شروع میشه چیکار باید بکنم احتمال داره باردار باشم کی از تست استفاده کنم بهتره
- بارداری
سلام...چند روز پیش عکس رنگی رحمی انجام دادم همه چیز طبیعی نوشته شده فقط filling defect در سمت راست حفره رحمی مشهود می باشد نمیدونم چیه میشه برام بگید آیا مشکل خاصی
- قطع شدن علائم بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من هفته نه بارداری هستم،دو سه روز بعد سونو قلب علائمم قطع شد،حالت تهوع به غذا داشتم (البته معذرت میخوام،بالا نمیاوردم و فقط نمیتونستم غذا بخورم حالت تهوع داشتم ) که این حالت قطع شده و حتی اشتهام خوب شده و تکرر ادرار ندارم دیگه فقط یکم با لمس کردن نوک سینه هام درد خفیفی داره،یه سقط فراموش شده تو هفته ۶ داشتم و الان خیلی نگرانم و تازه هم سونو دادم میترسم نکنه رشدش متوقف شده و خبر ندارم،باید چیکار کنم؟؟؟
- عفونت زنانه
با سلام من یه هفته ای میشه که رحمم خارش داره و موقع ادرار سوزش دارم دوبار هم از رحمم خون و لخته خون اومده و همینطور ترشحات سبز رنگ
- کیست تخمدان
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما ، من خانمی 35 ساله و مجرد هستم با قد 168 وزن 70 کیلوگرم بنا به درخواست خودم از دکتر تقاضای سونو نمودم و یکماه پیش سونو انجام دادم جواب سونو به شرح زیر است :سونوی پستان در پستان چپ توده هایپواکو با حدود ماکرولوبوله با احتمال pribably benign mass به ابعاد 14 در 8.5 میلیمتر و به فاصله 13 میلیمتر از سطح پوست در ساعت 3 در areolar margin به همراه یک کیست کوچک به دیامتر 5 میلیمتر در مدیال آن مشاهده شد که با توجه به oblique orientation ترجیحا بیوپسی از آن تحت گاید سونوگرافی و یا در غیر اینصورت سونوگرافی نزدیک آن دو تا سه ماه بعد توصیه می شود . راستش آقای دکتر من خیلی میترسم و بیوپسی انجام ندادم به نظر شما باید حتما نمونه برداری انجام شود ؟؟؟در مورد سونوی رحم کیست حاوی اکوی داخلی به ابعاد 37 در 36 میلیمتر با احتمال اندومتریوما و یا کیست هموراژیک در تخمدان راست مشهود است دکتر به من داروی duphaston تجویز کردند اینجانب بسیار نگران می باشم اگر لطف کنید و بنده رو راهنمایی نمایید ممنون خواهم بود متشکر
- پریود
سلام من روز ۵از پریودیم دو تکه سفید گوشتی مشاهده کردم و این اولین باره این اتفاق می افته خیلی نگرانم لطفا پاسخگو باشید
- پرولاکتین
سلام من ماه پیش اومدم مطب و وارد سیکل ای وی اف شدم بعد پانکچر جنین برام تشکیل نشد چون پرولاکتینم لالا بود قرص کابرگولین شبی نصف قرص بهم داده بودین میخوام سوال کنم آیا من قرص رو باید ادامه بدم یا نیازی به خوردنش نیست؟
- بارداری
سلام خسته نباشد من متاهلم از آخرین پریودی که خوب شدم ۲۵روز میگذره که لکه های تقریبا قهوه ای دیدم و همیشه ۳۵،۳۶روز طول می کشد که پریود بشم آیا این لکه دلیلش چی می تونه باشه زیاد هم نیست در حد کم
- ازدواج…
سلام خانم دکتر آیا بعد از لیزر زگیل تناسلی در آزمایش های ازدواج مشخص میشه فرد قبلا زگیل تناسلی داشته یا حتی همین الان هم درگیرش هست یا نه
- سلام من تخمدانم ضعیف هم کیست تخمدان ریزی دارم هم قاعدگیم زود به زود میشه مراجه کردم به متخصص زنان قصد بارداری دارم دکتر برام قرص اسید فولیک داد و ویتامین Eگفت اینها روبخور بعد سه ماه دیگه بیا من اینها رو خردم بعد سه ماه دیگه رفتم برای نامنظمی قاعدگی قرص مدروکسی پروژسترون داد و گفت اینها رو مصرف کنم بعد سه ماه دیگه بیا من دارم اینها رو مصرف میکنم گفته بود از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد بخرم حالا من دارم میخورم ۹تاشو خوردم ۱دونهش مونده پریود شدم حالا باید چی کار کنم یک دونه قرص و نظر بدین لطفا خونریزی خیلی زیادی دارم هم شکمم درد داره و هم کمرم آیا با قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه عادت ماهیانهم آخه همیشه پریودم نامنظم بود وخیلی زود به زود میشه ماهی ۲بار پریود میشم لطف کنید جواب بدین
سلام ابعاد تخمدان راست ۳۱،۱۸ واکوژنیسته درحدنرمال وتخمدان چپ ۳۵،۱۵ اکوژنیسته نرمال ایا تنبلی تخمدان دارم ؟
- مصرف دوفاستون
سلام آیا مصرف قرص دوفاستون که دکتر گفتن از روز ۱۴ باشه.. دقیقه؟(برای کمک به باروری)و ربطی به طول چرخه و تخمک گذاری هر شخص نداره که مثلا چرخه ۲۹ روزه داره یا ۲۸؟یعنی اگه از روز ۱۵ یا ۱۶ شروع کنه اثرشو بازم میزاره ؟
- کیست پستان
ایاکیست سینه حاوی اینترنال اکوبه ابعاد10mm*7.5 درساعت۴برست چپ خطرناک است وراه درمانش چیه؟ ممنون ازراهنماییتون
- ……
سلام وقت بخیر سپاس فراوان بخاطر پاسخ به تمام سوالات من و کاربران عزیز بنده امروز روز ۱۶ سیکلم هستم و در این سیکلم در روز ۳ ۴ ۸ ۹ و ۱۰ امپول سینال زدم و در روز ۸و۹ آمپول اچ ام جی زدم و قرص لتروزول در روز ۳ ۴ ۵ ۶ ۷ هم استفاده کردم و اقدام کردم بنده مشکلی ندارم قبلا باردار بودم ولی ماما برام اینارو تجویزکردم بخاطر سرعت دربارداریم اگر در این دوره ام باردارنشدم در دوره ی بعدی بدون استفاده ازاینها یا فقط قرص لتروزول مصرف کنم باردارخواهم شد منظورم موادشون تو بدنم میمونه تا دوره ی بعدی بدون اینکه دوباره تزریق کنم سپاس محترمانه خدمت سرکارمحترم خانم دکترشرف الدین


