سلام.واریکوسل کمتر باعث سقط مکرر می شود.اما جراحی همسرتان یا مصرف آنتی اکسیدان میتواند کمک کننده باشد.بررسی کامل علت سقط برای شما نیز لازم است.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آی یو آی
سلام خانوم دکتر.سه دوره با مصرف لتروزول وآمپول hcg آی یو آی شدم که باردار نشدم ماه بعددارو مصرف نکردم وآی یوآی نکردم ولی این ماه که منتظر پریودم تا دوباره ازروز سوم پریودلتروزول مصرف کنم ولی پریود نمیشم آیا بخاطر داروهایی که دوره های پیش مصرف کردم وآیا طبیعی.باتشکراز شما
- پرسش از متخصص زنان
سلام من چندوقت قرص گین اپ مصرف کردم و قطعشون کردم و الان این ماه پریودم ۹روزه ک عقب افتاده،علیتش قرص ها هستن؟
- زنان
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکی دو ماهی میشه خیلی سرد مزاجی پیدا کردم ومیل جنسی من خیلی کم شده میشه لطفا راهنمایی بفرمایید ودرضمن بعضی مواقع تکرر ادرار و بی اختیاری ادرار هم دارم زود احساس سردی میکنم کم کاری تیرویید هم دارم دارو مصرف میکنم ممنون میشم پاسخ بدید که من با این بی میلی جنسی چه کنم شوهرم رو هم دوست دارم .
- نخ بخیه
سلام خانم دکتر . خسته نباشید. خانم دکتر شما برای سزارین از چه نخ بخیه ای استفاده میکنید. جذبی یا غیر جذبی؟ لایه بیرونی پوست رو از نوعی میزنید که نیاز به کشیدن دارن؟
- کیست تخمدان
سلام خانم دکتر عزیز.خسته نباشید.من در اقدام به بارداری هستم.در سونو ماه پیش کیست تخمدان 4سانتی داشتم.الان روز 37سیکلم هنوز پریود نشدم.بی بی چکم منفی.میخام بدونم اگه صبر کنم پریود بشم خود بخودی بعد برم سونو دیر نمیشه؟مشکلی پیش نمیاد؟
- کلیه چپ
سلام دکتر جان خسته نباشید من یه خانم ۳۳ ساله هستم در سونوگرافی من نوشته شده کانون اکوژن ۷ میلی متری در پارانشیم کلیه چپ دیده میشود انژیومیولیپوم در درجه اول مطرح است منظور از این متن چیست ممنون از شما
- لکه بینی
سلام وقتتون بخیر من چند ماه بود که بعد از پریود دچار لکه بینی میشدم دکتر رفتم سونو انجام دادم مشکلی نبود دکتر قرص سیبل دادن برای دو ماه و لکه بینی قطع شد الان که مصرف نکردم باز دوباره لکه بینی بعد از پریود دارم تقریبا نزدیکای تخمک گذاری اتفاق میوفته لطفاً راهنمایی کنید چکار کنم
- واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید من بی اختیاری ادرار دارم وقرارمن در سیکل قاعدگی بعدی عمل ای وی اف انجام بدم آیا باید اول این بی اختیاری ادرار را درمان کنم بعد برم سراغ داروهای ای وی اف لطفا راهنماییم کنید خیلی ممنون میشم
- بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید من میخوام ازدواج کنم ولی شرایط اینکه ب پزشک مراجعه کنم ندارم ممنون میشم واضح جواب من و بدید من تا الان دوبار در ماه عادت ماهانه نشدم و اینکه من وقتی برای اولین بار عادت ماهانه شدم روز اخر به اندازه یک بند انگشت اشاره داخل واژنم کردم که تقریبا بعد نیم تا یک ساعت از من خون اومد میخواستم بدونم به بکارتم اسیب رسیده ممنون میشم جوابتون واضح باشه
- تصویر چند ناحیه اکوژن در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف مشهود است
سلام وقت بخیر تصویر چند ناحیه اکوژن با حدود ill defined در نسج نرم زیر جلدی ساق پای دو طرف soft tissue panniculitis مشهود است
- قرص گین اپ
سلام من 19سالمه قرص گین اپ استفاده میکنم ممکن است برای پریود ضرر برساند
- سوزش
سلام و وقت به خیر خدمت خانم دکتر عزیز حدودا دوسه روزی هست که دچار خارش و قرمزی و سوزش اطراف واژن شدم.ممنون میشم راهنمایی کنید
- برای نوجوانان
سلام من یه دو هفته پودر گیناپ خوردم یه هفته هست نخوردم کل صورتم جوش زده حتی گردنم پریودیم ۱۰ روزه عقب افتاده زیر چونم یعدفع دوتا مو در آوردم الان تنبلی تخمدان دارم یا از مصرف گیناپه
- هزینه Pgd
سلام خانم دکتر عزیز هزینه ی Pgd تقریبا چه مبلغی میشه ؟ برای تعیین جنسیت میخوام
- فیبروم
سلام خانم دکتر روزتون خوش مطب شما از کی بازه ؟ میخواستم نوبت بگیرم ضروری هست فیبروم خیلی بزرگ دارم درد شدید دارم
- بارداری
سلام وقتبخیر.خانمی هستم۴۵ ساله برج گذشته ۳/۱۰پریودیم تمام شد امروز۴/۹هست هنو پریود نشدم ممکنه باردار باشم.. چ وقت باید ارمایش خون بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- لکه بینی
سلام قرص سیپروپترون میخورم برای جلوگیری زیرنظر دکتر.بعد از رابطه که مایع داخل ریخته "نشده"مگر به عنوان پس اب اونم شاید.احتمالش کمه.اگه احتمالش باشه درحد یه قطره شاید بعد از رابطه بدون اینکه متوجه بشیم. پسفردای رابطه لکه بینی داشتم ایا ممکنه بارداری ناخواسته باشه ؟pcoهستم و جلوگیری میکنم و قصد بارداری ندارم.شنیدم که ۶ تا ۱۰ روز بعد از رابطه لکه بینی بارداری اتفاق میفته.اما من پسفردای رابطه داشتم لکه بینی رو.به نظر شما بخاطر تغییر هورمونام میشه؟یا بارداری ناخواسته؟
- سلام من اندو متر داشتم دکتربرام قرص وروژست دادن الان بسته چهارمی دارم استفاده میکنم سه بسته اول خوب بودم خونریزی نداشتم به اخرا بسته سوم که رسیدم لکه بینی شروع شد بسته چهارم هم وسطاش خونریزی شدید با لخته های بزرگ ایا درمان نمیشم با این قرص چون خونریزی دارم حالا مفنامیک هم میخورم کمتر شده ولی احساس میکنم لکه بینیم تمومی نداره نظر شما چیه؟
- مایع ازاد داخلی
سلام مایع آزاد داخل cul- de- sac خفیف در دختر بچه ۱۰ نرمال است ؟
- سرکلاژ در بارداری
سلام ۱۴ هفته و ۳ روز از بارداری من میگذرد . طبق آخرین سنو ان تی که در ۱۳ هفته و یک روز انجام دادم طول سرویکس ۳۹ بود . با توجه به اینکه رحم بنده دوشاخ تشخیص داده شده و سه سقط در هفته های شش و نه هفته داشتم نیاز به سرکلاژ هست ؟؟


