سلام.بله.اپلیکاتور را کامل وارد نکنید.آزمایش ادرار انجام دهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عقب افتادن پریودی در دوران آبله مرغان
سلام خسته نباشید ببخشید من پریودیم عقب افتاده و امروز متوجه شدم آبله مرغان گرفتم میخواستم ببینم آیا عقب افتادن پریودیم ربطی ب آبله مرغانم داره؟؟
- کیست تخمدان
سلام
میخواستم بدونم کوچک شدن کیست تخمدان علایمی مثل درد یا ترشح سفید رنگ دارد؟
من کیست تخمدان چهار سانتی دارم که دکتر بهم قرص سیپروترون کامپاند داده و اواسط مصرف قرص هستم. - تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام میخواستم بدونم چند درصد احتمال داره با سونو گرافی روز تخمک گذاری احتمال پسر دار شدن وجود دارد .
- تعیین جنسیت
سلام. میخواستم بدونم مشاوره تعیین جنسیت هم انجام میدید یا خیر. و اینکه چقدر احتمال موفقیت وجود داره. ممنون
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- سلام ببخشید من واسه بزرگی کیستم دارم قرص سیبل میخورم ولی صورتم پر جوش شده چیکار کنم؟
- پریودی بعد ابله
سلام من یک ماه پیش ابله گرفتم پریود نشدم الان هم یک ماه و خوردهای است گذشته بازم پریود نشدم سنم ۴۲ ساله چکار کنم خواهشا راهنمایی کنید
- من ۲۳سالمه خواهش میکنم راهنماییم کنید
سلام پریود که میشوم موقع مدفوع کردن مقعدم خیلی درد میکند زیر شکمم هم خیلی درد میکند دکتر هم نرفتم نگرانم خواهش میکنم راهنماییم کنید ممنون
- پرده ارتجاعی
سلام خانم دکترببخشید من تازه نامزد کردم پردم ارتجاعی با نامزدم اگه رابطه داشته باشم آیا پردم آسیب نمبینه یا درچه مواقعی پاره میشه ممنون میشم کمکم کنید💞
- لکه بینی بعد از هیسترکتومی
۴۹ سالمه یک ونیم سال قبل عمل شدم رحم و تخمدان هام برداشته شده . الان یه چند روز هست لکه بینی دارم خیلی نگران هستم . علت این لکه بینی چی میتونه باسه؟
- عفونت ادراری
سلام، وقت بخیر من بعد از نزدیکی عفونت ادراری میگیرم، روش جلوگیری کاندوم هست،پزشک اورولوژی قرص نیتروفورانتویین و ارومکس رو تجویز کرده بود که بعد از هر بار نزدیکی استفاده کنم، الان مدتیه که نیتروفورانتویین پیدا نمیشه. از طرفی هم برای بارداری اقدام کردم و متاسفانه با اولین نزدیکی عفونت ادراری گرفتم، واقعا نمیدونم باید چکار کنم، چون مطمئن نبودم باردارم یا نه قرص سفکسیم استفاده کردم برای برطرف شدن عفونتم ولی تاثیری نداره اصلاً، من فقط با سیپروفلاکساسین خوب میشم که اونم تو بارداری ایمن نیست.الان پریود شدم و مطمئن شدم باردار نیستم دارم سیپروفلاکساسین میخورم، ولی این ماه که دوباره بخوام اقدام کنم واقعا نمیدونم باید چکار کنم که بازم این داستان تکرار نشه
- خودارضایی و کیست بارتولن
تحریک و خودارضایی بعد از ۲ هفته عمل کیست بارتولن ضرر است؟
- زایمان。.。:∞♡*♥
سلام. خانم دکتر عزیز من ۵ ماهه که زایمان کردم. زایمان طبیعی داشتم. از روزی که زایمان کردم تا الان همش گر میگیرم و عرق میکنم، بعدش لرز میکنم و احساس میکنم سرماخوردگی میگیرم. الان که تو فصل سرد هستیم انگار چله تابستونه برام. همش گرممه. من تا قبل بارداریم خیلی کم عرق میکردم.در بارداری هم دو ماه آخر و خیلی عرق میکردم موقع خواب. بعد زایمان هنوز پریود نشدم. دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟ ممنون
- ضخامت اندوتر
سلام من سرطان سینه دارم ودوساله تاموکسیفن مصرف میکنم ضخامت اندومتررحم 8میلی هست آیا خطرداره
- جنسیت بچه
سلام خانم دکترمهربون خسته نباشید ازکرمان مزاحم میشم خواستم بدونم توسنو آنومالی جنسیت واشتباه میگن دوتادختر دارم این یکی هم گفتن دختر اول سلامتی مهمه امادلم یه پسرهم میخواست خانم دکترآیا امکان اشتباه است چون خود دکترگفت مطمئنم دختره باتشکر
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر خسته نباشید.ایا با خودارضایی مالشی ک فقط مالش کلیتوریس باشه و چیزی داخل واژن نره پرده بکارت اسیب میبینه؟؟؟؟میشه لطفا توضیح بدین
- کلیه چپ
سلام دکتر جان خسته نباشید من یه خانم ۳۳ ساله هستم در سونوگرافی من نوشته شده کانون اکوژن ۷ میلی متری در پارانشیم کلیه چپ دیده میشود انژیومیولیپوم در درجه اول مطرح است منظور از این متن چیست ممنون از شما
- بارداری
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز ضمن خسته نباشید من هفته ۲۵ بارداری هستم سرکلاژ هم در ۱۳ هفتگی انجام دادم پزشکم آزمایش دیابت بارداری نوشتن میخواستم بگین این آزمایش مشکلی داره یا نه GTT(75grGlucose FBS: 76 -GTT-BloodSugar(1h) : 176 GTT- Blood Sugar (2h): 160* * : confirmedby RepeatedAnalysis Coomb s Test- Iindirect. Negative. Titer Urine Analysis. W.B.C. 1-2 Color. Yellow. R.B.C. 2-3 Appearance. Clear. Epithelial. Cells. 3-5 S.G. 1030. Bacteria. Rare PH. 5. Mucus. Neg Protein. Trace. Cast. Neg Glucose. Neg . Crystals. Neg Billirubin. Neg Urobillinogen. Normal Ketones. Neg Nitrite. Neg Blood. Trace Urine Culture& Sensi. : Culture. No growth after 48 hours
- با سلام من سونوگرافی واژینال انجام دادم و تشخیص به پولیپ متن داخل سونوگرافی ضایعه اکوژن به ابعاد 5,7#4,7mm دارای پایه عروقی در فوقانی ترین قسمت کاوینه رحم و شایعه مشابه به ابعاد 11,4#5mm در قسمت میانی کاوینه رحم دارای پدیکل عروقی از دیواره خلفی دیده شده که احتمالاً مطرح کننده پولیپ می باشد
گ
- تداخل دارویی
با سلام خانم دکتر- پردنیزولون 25 دوهفته مصرف کردم.با چه فاصله ای میتوانم واکسن انفلوانزا تزریق کنم. چون داروخانه چی گفت پردنیزولون اثرواکسن رو کم میکنه. ومن قصد حامله شدن دارم خواستم بپرسم چقدر با واکسن انفلونزا فاصله بدهم تا اثر واکسن کم نشه وکامل باشه؟ با سپاس فراوان


