Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- میوم 11سانتی ساب سروز
سلام من باردارم وی میوم ساب سروز 11سانتی دژنره کلسیفیه دارم والان 19هفته دارم و خیلی نگرانم ممنون میشم راهنمایی کنید
- عفونت واژن
ببخشید من واژنم خارش نداره و ترشحات بی نهایت زیادی دارم اما هیچ بو بد عفونت رو نمیده مدام دسشویی میرم تو یه ساعت 20 بار دسشویی میرم لطفا بگید دلیل این ترشحات زیاد ودسشویی های مکرر برای چی هست
- میوم و کیست در رحم
با سلام خانمی 45 ساله هستم دارای دو فرزند که سه ماهه که پریود نامنظم دارم و دو روز پیش سونو اناجم دادم که نوشته رحم دارای ابعاد 46*86 میلی و اکوی میوماتوز است. میوم اینترامورال 4*6 میلی متری به همراه چند میوم در بافت رحم. آندومتر دارای ضخامت 6 میلی متری و اکوی هتروژن کیست نبوتین 6 میلی متری ناحیه سرویکال و ابعاد تخمدان ها طبیعیه ممنون میشم نظرتون رو بدونم
- تخمدان
سلام من تخمدانم تنبله پریودم نامنظمه رفتم دکترقرص مدروکسی داد۸شب دوتاخوردم باید۱۰شب مبخوردم که پریودشدم تازه من میخاستم بارداربشم
- برای نوجوانان
سلام بچه ی من 13سالش میتونه از گیناپ چاق کننده استفاده کنه
- اندکس تخمدان
سلام خسته نباشید اگه در اندکس تخمدان فردی فوليکول مشاهده بشه نشانه چیست؟
- صدا دادن از جلو
سلام بخشید علت باد خالی کردن از جلو چیه؟طوری که قابل کنترل نیستش
- کیست تخمدان هتروژن سپتوم داخلی
سلام خسته نباشید تو سوگرافی من نوشته شده کیست تخمدان هتروژن سپتوم داخلی به اقطار۵۲*۵۷درسمت راست دیده شده ومقادیرجزئی هم مایع پشت رحم دیده شده من الان نگرانم میشه بگید چیه؟
- اینترنال اکو در مثانه چیه
درمانش چیه ایا خطر داره
- بارداری@@@
دو ضایعه کیستیک به دیامتر ۳۱*22mm و 26*26mm محتوای سپتای متعدد نازک داخلی و اینترنال اکو در تخمدان چپ مشاهده میشوند که مطرح کنند احتمالی کیست هموراژیک میباشند. سلام من چند روزه خونریزی دارم ولی زیاد نیست درد هم تقریبا مثل درد پریودی دارم آیا با این خونریزی کیست هموراژیک از بین میره یا نشان دهنده خطری هستش ؟ یا میترکه ؟ اگه بترکه خطری داره واسم و موجب این میشه باردار نشم ؟ رفتم دکتر متخصص بهم قرص Duphaston داد ...با این قرص کیستم از بین میره ؟این قرص چیکار میکنه؟
- بارداری
سلام من دختر 15 ساله هستم ببخشید یه سوال داشتم مثل اینکه از واژن من آب میاد اونم رنگش سفید هست وچسب ناک هست، این اتفاق از امروز افتاده مثلا هر یه ساعت اینا اتفاق می افته مثلا وقتی بلند میشم یا خم میشم آبش میاد. این اتفاق هم از امروز افتاده.می خواستم بدونم ک علائم بیماری ای هست. اگ میشه جواب بدین خیلیییییییییی نگرانم!؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بدونم سوال دارم اونم این هست ک از جایی ک دفع ادار می کنیم یه سانت پایینش جوش کوچک مانندی دو تا در اومده می خواستم بدونم خطرناکه؟؟؟؟؟؟ لطفا به هر دو سوالم جواب بدین خیلیییییییییی نگرانم 😭😭؟؟؟؟؟؟؟؟
- کیست تخمدان
سلام مادرم ۴۶ سالش است و نتیجه سونوگرافی تصویر کیستی مولتی لکوله سپتاسیون ضخیم و داخلی در تخمدان راست به ابعاد ۷۵ در ۴۹ میلیمتر نشان داده است و همچنین نوشته در بررسی با کالر داپلر وسکولاریته داخل سپتا رویت گردید نظر شما چیست؟ چه تشخیصی داده میشود؟
- قرص ال دی
سلام خسته نباشید دوماهه که عروسی کردم قرص ال دی مصرف میکردم اما گفتن که برای شکم اولت مصرف قرص ال دی خطرناکه ایا واقعا مصرف قرص ال دی برای تازه عروس ها خطرناکه یا نه ممنون میشم راهنمایی کنین
- دارو ضد بارداری
سلام من نزدیک دو ساله که با همسرم رابطه ای رو نداشتم ولی همسرم از این داروها استفاده میکنه میخاستم بپرسم علاوه بر اینکه این دارو ضد بارداری دلیل دیگه هم میتونه داشته باشه که استفاده کنه
- هرمونی
با سلام .. خانم دکتر عزیز من مشکل هرمونی دارم و زیر چانه ام موهای زاید دارد و به دکتر پوست مراجعه کردم و به من دو نوع قرص هرمون داد که پایین بیاید...الان دو ماه است که هر روز درد های شکمی شدید دارم و حالت تهوع .. و دوماه است که عادت نشدم .. ایا مشکلی دارم و لازم است بیام مطبتون.. اگه مهمه حتما بگین بیام پیشتون و درمانم کنین
- تفاوت سقط اجتناب ناپذیر و ناقص
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد
- خواص دار
سلام خسته نباشید من دکترم برام پودر اینوفولیک تجویز کرد اما داروخانه پودر نداشت کپسول به من داد خواستم ببینم تعصیرشون یکیه
- بارداری
سلام میخاستمبدونم علایم بارداری پوچ و خارج رحمی چیه؟
- لکه بینی در روز ۱۵انتقال
سلام وقت بخیر من روز۱۵انتقال هستم ازمایشم مثبت شد با بتای۳۶۲ ولی از همین امروز هم لکه بینی خیلی کم دارم علتش چی میتونه باشه؟ پارسال هم با انتقال اول مثبت شد ولی از اولش لکه بینی داشتم تا جنین تو هفته ی ۶قلبش ایستاد و سقط شد میترسم دوباره همینطوری بشه


