Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- رحم وتخمدان
سلام من ۴۶ سال سن دارم مدت ۸ سال بعد از عمل لاپاراسکوپی صفرا یائسه شدم در طول این مدت با خوردن قرص پری میشم یک سونو رحم وتخم آن انجام دادم تخمدان نرمال بدون کیست رحم هتروزن ومیوماتوز است خونریزی ندارم ولی زیر شکمم درد دارد راهنمایی کنید لطفا
- سرکلاژشکمی
سلام من سرکلاژ شکمی شدم ۲۰ روز از سرکلاژم که میگذشت وزنی حدود ۱۶ کیلو بلند کردم درحد 8 قدم طوری ک افتادم رو لک بینی میخواستم بدونم ممکنه ب سرکلاژم فشار اومده باش یا باز شده باش این مسعله خیلی نگرانم کرده؟ ممنون از پاسخگویی شما..
- بارداری
سلام. من 34 سالمه 5 ساله ازدواج کردم. اوایل زندگی اقدام کردم برا بارداری که متاسفانه جنین قلب نداشت و سقط شد. بعد 5 سال باز اقدام کردم برا بارداری بازم سقط شد. دکتر گفته که باید برم مرکز ناباروری مرکز سقط مکرر. که هم خودم هم شوهرم آزمایش بدیم. سوالم اینه که آیا حتما باید برم مرکز ناباروری یا میتونم به پزشک متخصص زنان و زایمان و نازایی مراجعه کنم؟
- درد شکم ( تخمدان راست و چپ)
درد شکمی که مثل دوره پریود درد ناکه فقط ترشح غلیظ سفید رنگ دارم می تونه مال عفونت باشه؟سپاسگزارم
- سقط جنین
سلام.من 24/5 سقط18 هفته داشتم چهل روز همش خونریزی داشتم. خونریزیم قطع شده سونو دادم گفتن بقایا 3 سانتی دارم بنظرتون با پریود دفع میشه؟ کی پریود میشم؟
- پرده ارتجاعی
سلام آیا پرده ارتجاعی که در سزارین فرزند اول پاره نشده مانع بارداری و یا دیر باردارشدن برای فرزند دوم میشود؟
- سرماخوردگی در بارداری
سلام خانم دکتر ببخشید من ماه هشتم بارداری هستم سرماخوردم میتونم شربت ستادین دی سی بخورم چون ماه چهارم هم بدجور سرماخورده بودم این شربت درمانم کرد
- بارداری خارج رحمی
سلام خسته نباشید خانم دکتر خانمی هستم ۲۷ ساله شهریور ۹۴ حاملگی خارج از رحم پاره نشده در تخمدان داشتم و همینطور مرداد ۹۵ که با آمپول متوترکسات درمان شد بعد از حاملگی اول عکس رنگی رفتم که نشان داده لوله ها مشکلی ندارن میخواستم بدونم چرا این طوری میشوم خواهش میکنم راهنماییم کنید.
- پریودی
سلام خانم دکتر من 32 سالمه ومجرد هستم همیشه پریون قرمز روشن بوده ولی این دفعه صورتی کمرنگ چیه صورت آبکی است و اینکه این ماه استرس فشار پایین داشتم آیا میتونه به همین خاطر باشه
- سفت شدن زیر عمل سزارین
سلام من ۴ ماه سزارین شدم الان زیر عملم کمی سفت شده و درد میکنه میخواستم بدون علتش چیه و باید چه کار کنم
- نازایی
سلام من از وقتی ازدواز کردم پرویدم نامنظم شده یعنی اگه قرص نخورم یا امپول نزنم تا ۹ ماه پرو نمیشم باردار هم نمیشم خیلی هم رفتم دکتر الان دکتر برام آی یو آی نوشته انجام بدم نتیجه میکیرم تورا خدا کمکم کنید
- باردارشدن
سلام خانم دکتر من 28سالمه دوتا پسر دارم پسر دوم 4سالشه و 9ماه پیش فهمیدم تنبلی تخمدان دارم و برای مرتب شدن ماهیانم قرص ال دی استفاده کردم و الان میخوام باردار شم رفتم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت از 14پریودی به مدت 10شب بخور اگه من شب های که قرص رو مصرف میکنم و جلوگیری نکنم همراه قرص خوردن باردارمیشم؟؟؟
- عفونت واژن
سلام این چند روزه عفونت کشدار بد بودارم همراه با یکم سوزش وخارش پوماد کلوتریمازول استفاده کردم اصلا خوب نشدم لطفا بگید باید چی استفاده کنم
- سلام این رو ترجمه کنین ممنون میشم .Specimen received in formalin consists of multiple tan creamy gray fragments of soft tissue admixed by blood clots,totally measuring1×0.7×0.cm
- توده کلسیفیه
با سلام من پريود منظمي دارم ولي به دليل ريزش مو و جوش هاي صورت كه طي ٦ ماهه بوجود اومد به دكتر غدد مراجعه كردم.برام سونوگرافي رحم نوشتن و يك توده اكوژن كليسيفيه تو تخمدان سمت چپ مشاهده شد.مجرد و ٣٤ ساله هستم،لطف ميكنيد كه پاسخ ميديد،٣روز تعطيلات رسمي هست و نميتونم صبر كنم .مرسي
- باردارشدن
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم برای باردار شدن سریع چکار کنم تخمدان راستمم یه کیست درموئید داره ولی اندازش ثابته و هیچ درد و عارضه ای نداره میخوام بعد بچه دار شدن برش دارم.الان بخوام باردار شم سریع چکار باید بکنم که تاثیری که این کیست بر روی قدرت بارور شدنم گذاشته از بین ببرم و زود باردار شم.
- سوال مهم
ایا بین اکنون هیپوفیز و تیرویید وکیست ندول تیرویید و تنبلی تخمدان و کیست تخمدان ارتباطی هست و بهم مربوط میشن؟؟؟؟
- سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
سلام سلام نباشی 43سالمه پریود ماهانه منظمه،اما امروز سونو دادم یک کیست ساده در ابعاد چهل در چهل در تخمدان راست مشاهده شده،در کلدوساک خلقی مایع آزاد مشهود نیست
- اقدام
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر بنده در اقدام به بارداری هستم بچه ای هم ندارم ی زایمان ناموفق داشتم ۶ماه پیش سزارین هم شدم سونو و آز دادم اوکی بود حالا این ماه میخوام باردارشم ۱۸دی صبح تاشب لکه بینی داشتم خونریزیم ۱۹دی ازصبح سحرگاه شروع شد۴صبح حالا لتروزول رو چه روزی بخورم سیکلم هم ۲۷روزس
- پنجمین سزارین
من ناخواسته برا بار پنجم باردار شدم هر چهار فرزند قبلیم سزارین بودن والان اخر بچه ام شش سالشه ایا میتونم زایمان کنم البته قند بار داری سر فرزند اخرم کرفتم متفورمین میخورم


