Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقت بخیر من 23 سال دارم و پریودی هام تقریبا 31 روزه بوده اما این ماه پریود نشدم و 5الی6 روز مرتب کمر درد و دل درد به همراه حالت تهوع داشتم و یبوست هم دارم، بعد آزمایش بتا اورژانسی دادم مثبت بوده رفتم سونوگرافی گفتن که کیست اکوفری یونی لوکولار در تخمدان سمت راست به ابعاد40×57 میلیمتر دیده شده و گفتن که در حال حاضر ساک بارداری دیده نمیشه! میشه بهم بگید که الان من باردار هستم یا خیر! و اینکه لکه بینی نداشتم و فقط ترشحات سفید و رقیق به طور مکرر دارم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من درحال اقدام به بارداری هستم و تنبلی تخمدان هم دارم و پریودای نامنظم دکتر برای تنظیم پریود بهم قرص دوفاستون داده از روز ۱۵ تا ۲۵ دوره قاعدگی بعداز تموم شدن ۱۰ روز تا چن روز بعد باید پریودی اتفاق بیوفته و اگر پریود نشم باید چیکار کنم
- آتروفی کلیتورال
سلام برای تشخیص قطعی و درمان آتروفی کلوترال باید چکارکنم، آیا درمان داره؟ من با خوندن مطالب متوجه شدم احتمالا مبتلا هستم، برای درمان باید پیش متخصص زنان برم یا سکسولوژیست؟
- رفتن به ارتفاعات در بارداری
سلام خانم دکتر من تو هفته ۸ بارداری ام مشکلی هم ندارم میخواستم بدونم میتونم به منطقه ییلاقی که ارتفاع ۱۹۰۰ تا از دریاست برم؟برای جنین ضرر داره؟
- کیست بارتولن
با سلام و خسته نباشید من مجرد هستم و دو عدد کیست بارتولن دارم حدود 3 سانت و 2 سانت راه درمانش آن چیست از چه طریقی باید درمان بشم
- بارداری
سلام من ۳ سال هست که سوزن زدم که باردارنشم حالامیخوام بارداربشم به خاطرسوزنی که زدم باردارنمیشم حالاباید چکار کنم
- مراقبت بعد سزارین
سلام خانم دکتر عزیز من سه ماه سزارین کردم قرار بود بعد دو ماه بیام مطب که به خاطر کرونا نیومدم میخواستم بدونم ضرورت داره بیام ؟ میخواستم بدونم قرص acti woman و قرص آهن رو تا کی بخورم ؟وآیا داروی دیگه لازمه؟ و هنوز درد و سوزش خفیف در جای عمل دارم و هنوز جای عملم بی حس آیا طبیعیه؟ ممنون از شما
- سلام خانم دکتر خسته نباشید،بنده ۳۴ یالم هست،از اوایل سال ۹۹ پشت سدم نزدیک به گوش راست پایین استخوان پشت سر یه غده مشاهده شده،همون موقع سونوگرافی دادم گفتن غدد لنفاوی هست،یک ماه پیش مجددا سونوگرافی دادم گفتن لنف نود ری اکتیو هست،الان احساس میکنم برجسته تر و بزرگتر و قابل مشاهده تر شده کاملا،این میتوته خطرناک باشع،خیلی نگرانم و استرس دارم،کلی آنتی بیوتیک آمپول و قرص استفاده کردم از بین نرفته حتی تحریک تر شده،چیکار کنم به نظر شما،لطف بفرمایید جوابم رو بفرمایید خیلی نگرانم.
غدد لنفاوی
- Read More Here download jaxx wallet – jaxxwallet-web
view it now [url=https://jaxxwallet-web.org/]download jaxx wallet[/url]
- توده اکوژن
ممنون خانم دکتر از پاسخگوییتون من هیچ دردی ندارم فقط اینکه فرمودید به تنهایی توده اکوژن مهم نیست در کنار چه چیزی مهم میشه؟ و اینکه توده اکوژن با ناحیه اکوژن متفاوت هست در سونوگزافی یا هر دو یک معنا دارن ؟ و اینکه این توده در اثر چه چیزی به وجود میاد؟ خیلی لطف میکنین پاسخ میدین
- بارداری
سلام من هفته بیست و یک هستم دیگه دارم وارده هفته بیستو دو میشم قرس تیروئید میخورم هفته ای دو بار دوشنبه و جمعه ناشتا تا کی باید ادامه بدم بخورم ...
- انتقال جنین
سلام ۳۵سن دارم ،یه دونه فرزند پسر دارم بعداز ده سال انتقال جنین دارم بارداری قبلی ام چقدر تاثیر مثبت داره برای مثبت شدن اقدام جدیدم مشکل از شوهرم بود عمل برگشت وازکتومی انجام داده ولی موفقیت آمیز نبود به همین خاطر Icsaکه تقریبا شبیه lvfانجام دادیم
- درد لگن
سلام من ۱۴ سالمه و الان حدود یه ماهه که بعضی مواقع درد کمر و یا درد لگن نسبتا خفیفی سزاغم میاد و بعضی مواقع پادرد هم میگیرم آیا طبیعیه یا خطرناکه؟
- سلام خانم دکتر من پنج ماه پیش به دلیل زایمان خارج از رحم نزدیک به ایسموس که جنین مرده بود و تشخیص غلط در بیمارستان بستری شدم لوله سمت راست و بالای رحم رو با جنین دراوردن ماه اول خیلی شدید شدیداااا پریود شدم از ماه سوم پریود نداشتم واندازه رحم درسونوگرافی ۱۴۲سیسی بوده دکتر برام یه قرص دوزلست تجویز کردن واقعا میترسم ایا بااین قرص مشکل من حل میشه لطفا راهنمایی بفرمایین
- سلام چه کار کنم خونریزیم قطع بشه؟
سلام ۴۴ سالمه پریودی طواانی مدت با خونریزی خیلی زیاد داشتم تشخیص دادن باید هیتروسکوپی بشم بعد از عمل پریود یک هفته ای با خونریزی خیای کم داشتم الان بعد پنج روز دوباره خونریزی افتادم خیلی ناداحتم نمیدونم علنش چیه ک دوباره ب خونریری افتادم لطفا راهنماییم کنید
- فیبروم ومیوم رحم
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر شرف الدین... خانم دکتر من روز دوم پریود یه چیز حالت دنبه مانند یا پرده شکل که داخلش خون بود و خالی شده بود ازم دفع شد.خودم هم فیبروم دارم.حالا نمی دونم چی بوده؟ممکنه که دیواره ی رحم ریزش کنه و فیبروم هم با اون دفع بشه؟ عکس اون کیست و هم دارم ولی راهی نبود که براتون بفرستم. لطفا راهنمایی کنید🙏🏻😓
- به تاخیر افتادن پریودیم
با سلام سه روز از وقت پریود نشدم گذشته و متوجه شدم که آبله مرغان گرفتم . آیا این تاخیر ربطی به آبله مرغان داره ممنون میشم که منو راهنمایی کنید
- مصرف پماد
سلام.من در اقدام به بارداری دچار عفونت شدم دکتر بهم گفت پماد کلیندامایسین استفاده کنم.یک بار ساعتی بعد از مصرف پماد نزدیکی داشتم.یک بار هم یک شب بعد از پایان دارو نزدیکی داشتم. و یک شب هم دو روز بعد از پایان دارو نزدیکی داشتم.(نزدیکی جهت بارداری) آیا مصرف دارو روی باردار شدن اثر دارد؟
- خانمباسلام خانم دکتربرای قوای جنسی شوهرم میتونم بیام پیشتون چندوقته شوهرم رابطه جنسی خوبی نداریم ممنون میشم جوابم روبدی. حسین پور
- پرسش از متخصص زنان
سلام من چندوقت قرص گین اپ مصرف کردم و قطعشون کردم و الان این ماه پریودم ۹روزه ک عقب افتاده،علیتش قرص ها هستن؟


