Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خانم دكتر در هفته هاي ٣٣به بعد ميشه دمنوش يا هفته اي ١بار كافي خورد
- بوی واژن
سلام خانم دکتر دختری ۲۱ساله و مجرد هستم بعضی وقتها واژنم بوی بدی میده هیچ ترشح یا خارش و سوزشی ندارم فقط بعضی وقتها بوی بدی میده از چی میتونه باشه؟ممنون
- اقدام بارداری
سلام وقت بخیر من یک سال که در حال اقدام به بارداری هستم قرص متفورمین و تیرویید مصرف میکنم و حدودا ۹ ماه پیش یک بار سقط داشتم میخواستم بدونم برای بررسی ناباروری باید برم ایا لازم همسرم تست اسپرم بده یا اینکه یک بار بارداری میتونه به این معنی باشه که ایشون مشکلی نداره
- IUI
با سلام..بنده ذخیره ام ۰/۳۳ هستش...یکبار ای وی اف کردم که دو تخمک داشتم که فقط یکی خوب بود اونم تبدیل به جنین نشد...ماه پیش دو فولیکول ۲۰ داشتم که باز باردارنشدم ۴۰ روزه فرتیل اید و اوابوست می خورم این ماه سه فولیکول ۱۸-۱۹-۱۹ دارم که دکتر برای سه روز دیگه آمپول آزاد سازی داده و پیشنهاد IuI بهم داده...همسرم هیچ مشکلی نداده...آیا در شرایط من iui واقعا موثره یا من به صورت طبیعی اقدام کنم...دکتر فقط پیشنهاد دادن قرار فکر کنم و خبر بدم...لطفا راهنمایی کنید
- عکس رنگی رحم
سلام خانم دکتر تو گیلان جایی هست که عکس رنگی رحم رو با بیهوشی انجام بده؟
- درمورددارو
منشیشماهتهتنظربرایتعینجنسیتبودمبددکترقرصپرژسترونبهمدادهمنروزیدوتامیخورمسهبستسبدازخوردناینسهبستهمیتونماقدامبهبارداریکنم
- کیست سرجنین
تو بیست هفته یه کیست 6میلی تو سر پسرم بود که تو بیستو چهارهفته برطرف شده بود ایا بعداز تولد دوباره برمیگرده وممکنه پسرم عقب مونده به دنیا بیادبقیه ازمایشاتم سالمه چون برادر زادم مشکل مغزی داره میترسم
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال در۲۶هفته زودرس شدم امااستراحت نداشتم حالا دکترگفت بیاسرکلاژشکمی کنم خوبه به نظرتون
- ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم بعد از دو دوره پریود برای پیشگیری از بارداری از ال دی استفاده کردم اوایل پریودهایم شدید بود ولی بعد کم شد قبلا پریودهام تا ۷ روز نهایت ۸ روز طول میکشید بعد مصرف ال دی معمولا تا۳ روز پریود معمولی دارم بعد تا روز ۱۰ پریود لکه بینی دارم خصوصا موقع اجابت مزاج خون غلیظ دفع میکنم .بعد از ۱۰ روز رفع میشه علت چیه؟ گاهی هم چند روز رفع میشه و هنگامی که مدفوع سفت باشه با ترشح کمی لکه میاد قبلا اینطور نبودم دو دوره بعد از هستروسکوپی هم پریودم طبیعی بود. ایا از عوارض قرص ال دی هستش و باید تغییرش بدم؟ چه قرصی جایگزین کنم
- پره اکلامپسی
با سلام و خسته نباشید در غربالگری دوم من ریسک پره اکلامپسی رو ۱به۵ زده احتمال خطر برای جنین و خودم چقدر هست و من نمیخوام از دارو استفاده کنم ایا ممکن هست یا حداقل بعد از ۲۲ هفته برای تجویز دارو نزد پزشک برم
- درموردNB
سلام خسته نباشید تو۱۸هفته سونوانجام دادم nbرو۷.۲زده نمیدونم نرماله یانه واینکه این به معنی بزرگ بودن دماغ بجه اس؟؟
- بارداری
سلام من ۵ ماه قصد بارداری دارم پریودم نامنظم هست ودر این مدت باردار نشدم باید چکار کنم
- لکه بینی و پریودی و مصرف دروسبلا
سلام وقتتون بخیر من این ماه قبل از تخمک گذاری و در حین تخمک گذاری و در حال حاضر که دوره تخمک گذاریم تموم شده لکه بینی داریم دیروز یکم خون اومد بعد قطع شد امروز باز لکه بینی داشتم یکم امشب باز یکم خون اومد از قرص دروسبلا هم بخاطر کیست pcoاستفاده میکنم سه دوره هس ماه های قبلی اینجوری نبودم این ماه یکم تایم خوردن قرص خوردنم جلو عقب شد ایا این لکه بینی قهوه ای و خون طبیعیه؟20سالمه
- هیپو اکو در طحال خطرناک است؟؟
- نازایی
داکتر صاحب یک سال از ازدواج ما مگذرد و من یک سال است اقدام به بارداری نموده ام ولی موفق نشدم به داکتر مراجعه کردم سونوگرافی هیچ مشکلی دیده نشد ایا میتواند شوهرم مشکا داشته باشد؟؟
- کیست تخمدان
سلام من 18ستلمه و مجرد هستم.دکتر بهم قرص سیبل داد و گف ک از امروز به طور منظم روزی یدونه تا هفتمین قرص بعد صبر کن پریود بشی الان یازدهمین روزه و نشدم میخاستم بپرسم این طبیعیه یا طریقه مصرف من اشتباه بود؟
- مهم توروخدا جواب بدین
سلام من یکشنبه شب رابطه داشتم و شوهرم گف احتمال داره اب منی ب داخل ریخته شده باشه خیلی میترسم حامله باشم همون شب ی قرص خوردن دیگ نخوردم چون ال دی اصلا بهم نمی سازه یعنی ممکنه باز حامله بشم ؟؟؟با اینکه اون یه قرص خوردم الان ۶ روز گزشته امروز هم ی قرص خوردم از ترس لطفا جوابمو بدین خیلی استرس دارم اصلا اگ بخابم بی بی چک بزنم چن دوز باید بگذره؟؟؟؟
- سلام من دوهفته خونریزی داشتم و در سنو مشخص شده که کیست تخمدان دارم دکتر دوفامد ده میلی تجویز کرده اما خونریزیم قطع نشده لطفا راهنماییم کنید
- پریود نشدن
سلام من چها ماه به عید آمپول ضد بارداری زدم و فروردین امسال پریود شدم ولی تا الان پریود نشدم دکتر رفتم سونوگرافی و آزمایش هم دادم و قرص هم دادم ده روز ی دوتا گفت بعدش پریود میشم ولی خبری نشده تبلی تخمدان هم دارم سی سالمه
- عمومی
سلام خانم دکتر من ۲۲ سالمه و در ناحیه ی بازو شکم و کمر و سینه و باسن مو های کرکی دارم اما خیلی هارو دیدم که در این نواحی بدنشون کاملا صافه و هیچ مویی ندارند به نظرتون این موها طبیعیه ؟


