سلام،گزارش پاپ اسمیر به وسیله آزمایشگاههای مختلف با معیارهای مختلف صورت می گیرد.
بهتراست پزشکتان نتیجه آزمایش شما را توصیف نماید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکل رحم تک شاخ
سلام من ۲۰ من توی اواخر ۱۹ سالگیم دوتا سقط داشتم و دکترم تشخیص داد که رحم من رحم تک شاخ هستش الان حدود ۵ هفته از سقط دومم میگذره و بخاطر عقب افتادن پریودم دکتر برام دارو تجویز کرد و بعد از اون پریود شدم ولی الان تیکه های گوشتی بزرگ همراه خون میاد بنظرتون چیکار کنم
- تاخیر پریودی
سلام من به تازگی رابطه مقعدی داشتم و پرده هم دارم ولی اینبار بعد رابطه من به فاصله ۳ یا ۴ روز دیگه باید پریود میشدم و پریود نشدم اینم بگم که مایع منی اصلا نزدیکی مقعد یا واژن من نریخت مشکل من چیه میشه راهنمایی کنید ؟!تمامی راههای اینکه پریودیم هم باز بشه انجام دادم مثل خوردن زعفران و زیره و گرمیجات
- لکه بینی
سلام و قتتون بخیر بنده 34 سال سن دارم دارای دو فرزند وسیله جلوگیریم کاندومه ..چند ماهی میشه که پریودام به صورت لکه بینی هستش بین سیکلام لکه بینی ندارم تقریبا به یک هفته تاخیر پریود مییشم اونم به صورت لکه بینی .... نمیدونم چکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- ذخیره تخمدان خیلی پایین0.4 و ۳۴ سالمه ممکنه باردار بشم با دارو؟
- هموراری ساب کوریونیک
هفته ی 5سونو دادم مشکلی نبود ولی در هفته ی 7همورازی ساب کوریونیک به ابعد 8/24میلیمتر در اطراف ساک حدود 30درصد محیط ساک را در برگرفته دیده شد معنی این چیه چکار کنم از ابتدای بارداری گه گاه لکه بنی دارم تا الان ایا جنین سالم است؟
- بیمه
سلام خانم دکتر بیمه تکمیلی رو برای سزارین توچه بیمارستانی قبول میکنین؟
- عفونت
سلام خانمی۵۰ ساله هستم چند وقتی هست درد پهلو راست دارم که به پشتم هم کشیده میشه ازمایش ادرار دادم مشکلی نبود.سونو کلیه دادم کیست۲۸میلی داشتم که متخصص گفت مشکلی نیست.خارش و درد زیر دل ندارم ولی خیلی کم سوزش دارم و لباس زیرم هم زرد رنگ میشه علت این درد چی میتونه باشه؟ داروی قلب و قند هم استفاده میکنم.یبوست هم دارم میتونم از شربت لاکسی ژل استفاده کنم؟تداخل دارویی نداره؟
- هزینه زیبایی و تنگی واژن ؟
قیمت تنگی واژن چقدر است؟
- افتادگی رحم
سلام خانم دکتر ، عذرخواهی میکنم چند روزیه بعد اجابت مزاج در دستشویی فرنگی ، دهانه رحمم کامل به سمت پایین میاد ، دست میزنم مشخصه ، ولی بعدش که عضلات واژنو منقبض میکنم ، دهانه رحم میره بالا. این حالت افتادگی رحم هست؟ باردار هم نیستم
- سلام کم کاری تخمدان دارم که برای لکه بینی بعد پریودی دکتر رفتم دوفاستون شروع شد که از روز ٨ پریودی نا ١۴ روز روزی ٢ تا قرص میخورم بعد مصرف ١۶ عدد از دوفاستون لکه بینی دارم سه روز همزمان با ادامه مصرف قرص بعد اتمام دوره پریودی بعد سه روز اتفاق میفته ایا لکه بینی حین مصرف طبیعی یا نیاز به درمان دارد
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام وقتتون بخیر، من نزدیک به دو ساله قرص دزوسپتیو دارم مصرف میکنم، تستسترونم بود ۷۷ بعد از یه سال رسید به ۵۰. الان بعد دوسال آزمایش دادم شده ۶۷، ریزش موم شدید شده! باید چه اقدامی انجام بدم خانم دکتر؟ قرص رو قطع کنم؟ چه قرصی مصرف کنم
- سلام خانم دکتر من7 ساله که خونریزی قاعدگی شدیدوزیاد دارم دکترهم رفتم میگن سالم هستی وفیبرم هم نداری پس اگه سالم هستم علت خونریزی زیاد چیست باتشکر ازپاسخ گویی شما
- مایع در کاویته اندونتر
سلام.ببخشید من باردارم و در سونوی اولیه که بصورت واژینال انجام شد نوشته جنین با ضربان قلب مشاهده شده و ۵هفته و ۵ روز هستم همچنین نوشته ریم اَن اکو به ضخامت ۴میلی متر مایع در کاویته آندومتر مشاهده می شود میشه خواهش کنم بپرسم این یعنی چی خطرناکه آیا؟
- درباره بخیه زایمان طبیعی
من ۶ماهه زایمان کردم جا بخیه خوب نمیشه علتش چیه
- قاعدگی
سلام خسته نباشید من ۲۱سالمه نامزدهستم ولی باکره. الان از پریود قبلیم ۴۱روز میگذره من باید ۷آذر پریود میشدم که نشدم نفخ زیاد هم دارم بعصی اوقات شکم درد و کمر درد میگیرم ولی پریود نمیشم در ضمن بعد از اتمام پریود قبلیم با همسرم رابطه مقعدی داشتیم که منی روی واژنم هم ریخته شد که سریع با دستمال کاغذی پاک کردم با این حال احتمال بارداری هست؟ لازم هست تست بدم؟ درضمن من قبلا پلی کیست داشتم الانم ممکنه باز کیست داشته باشم لطفا جواب بدین
- نازایی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من ۲۶سالمه این ماه متروفوم مصرف کردم روز ۱۳آمپول اچ سی جی زدم ازروز ده آمپول دل درد دارم امروزم ۱۴روزکه آمپول زدم همچنان دل درد دارم
- قرص لتروزول
سلام خسته نباشید شما بمن قرص لتروزول دادید گفتی از روز دوم پریود روزی دو تا یعنی هر ۱۰تا باید مصرف شه؟ یا سه روز روزی دو تا من یادم رفت از خانم دکتر بپرسم .
- تغذیه در بارداری
با سلام من 37 سال دارم و مجرد هستم . میخواستم برای فریز تخمک اقدام کنم و آزمایشات مربطوه در روز سوم پریودی دادم که FSH 12.82 LH 14.58 PRILACTIN 20.15 TESTOSTERON 0.24 DHEA-SO4 1.17 DHT 361.4 AMH 0.08 بوده . با توجه به این ازمایش و میزان کم تخمکهام ایا
- امکان فریز تخمک دارم ؟ اصلا اندازه تخمکها برای فریز خوب هست ؟
- ایا این نشون دهنده یائسگی زودرس هست؟
- من به روش طبیعی باردار نمیشم و باید از روشهای درمان نازایی استفاده کنم ؟
- پرولاکتین بالا
سلام خانم دکترمن ماه اول اقدام درفروردین98 باردارشدم و7اردیبهشت98 سقط در6هفتگی داشتم وبعدازان پریودم هر50روزبودتاشهریورکه رفتم دکتروبرام قرص ال دی به مدت دوماه نوشتن وبعدازان تمام ازمایشاتومنوهمسرم دادیم همسرم مشکلی ندارن وازمایشاشون نرماله فقط من هورمون پرولاکتینم رنج نرمالش25بودکه مال من18بودوهورمون استرادیولم27 بودکه پزشک گفتن بایدبین60تا80باشه مشکل دیگه ای نداشتم اذرماه قرص استروژنوپروژسترون استفاده کردمباقرص لتروزل.که پریودکه شدم بازدی ماه قرص کلومیفن روزی دوعدداز3تا8 به همراه 6عددامپول تحریک تخمکگذاری وبعدازان امپول هاش سی جی وامپول پروژسترون دوهفته قبل پریود ماه بعدشم بهمن ماه روزی دوعددکلومیفن با8عددامپول تخمکگذاری.اسفندماه وفروردین ماه پریودم منظم بودوهردوماه ترشحات تخمکگذاری وسط سیکل داشتم الانم26دوره هستم وپریودم متغیربین روز29تا34هست ایابه خاطرپرولاکتین باردارنمیشم؟درضمن من پارسال وقتی ازمایش پرولاکتین دادم ترشحات ازسینه داشتم وقتی فشارمیدادم الان ترشحات سینم خیلی کم شده ودرحدیه قطره اب وقتی فشارمیدم میاد ایاپایین اومده؟ایاسقط پارسال میتونه به خاطرپرولاکتین باشه؟چه قرصی استفاده کنم براش چون هیچ مشکلی ندارم غیراومدن گه گداراب ازسینه وقتی خیلی فشارمیدم.می خوام زودباردارشم.لطفاراهنماییم کنین.


