Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست
سلام خسته نباشید من سه ماه اقدام ب بارداری کردم حامله نشدم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد پریودیم نامنظم شدالان سنوگرافی دادم کیست ب دیامتر ۳۴ و ۵۰ در تخمدان چپ دیدیم سمت راست کیست ۳۰ دید یک میشه راهنماییم کنید ممنون میشم
- روز دقیق تخمک گذاری برای بارداری پسر
سلام و خسته نباشید ببخشید من یه دختر دارم و میخوام اگه خدا بخواد برا بارداری پسر اقدام کنم با توجه به اینکه برای جنین پسر باید روز تخمک گذاری اقدام بشه من اواسط سیکل قاعدگی اگه درد زیر شکم و ترشحات زیاد داشتم باید همونموقع اقدام کنم یعنی همون موقع داره تخمک ازاد میشه یا اینکه از تخمک گذاری گذشته یا دارم ب تخمک گذاری نزدیک میشم اگه این علائم رو دیدم چند ساعت قبل یا بعدش باید اقدام کنم یا همونموقع اقدام کنم تا چند ساعت وقت هست برای اقدام ؟ وتعداد دفعات اقدام چند بار و در چه فاصله زمانی باشه و طرز خوابیدن بعد اقدام ب چه صورت باشه ممنون میشم از راهنماییتون
- قطع نشدن خونریزی بعداز سقط
باسلام خانوم دکتر در سونوگرافی من یک ناحیههتروژن اکوژن به ابعاد 17*24*19 mmوحجم تقریبی 4/4cc در کاویتهاندومتر مشهود است آیا با دارو برطرف میشود
- سوزش
سلام هفته ۲۳ام جنین تکون میخور زیرشکمم میسوز حس میکنم توواژنم سرکلاژابدومینالم انگارشکمم زخم ایاطبیعی
- بارداری
سلام خسته نباشید میشه در بارداری قرص پرگناکر و آسپرین رو با هم مصرف کرد؟ ۱۲ هفته ام
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر یسوال داشتم از خدمتتون من این ماه اقدام کردم علائم بارداری هم داشتم مثل تغییر رنگ و درد نوک سینه، تکرر ادرار، تغییر خلق و خو، از طرفی روز ۲۶ قاعدگی لکه بینی قهوه ای داشتم در صورتی که من هیچ وقت لک نمیدیدم و پریودم همون روز اول شدید میشد(طول دوره ام ۲۸ روزه و منظم هست)تو روزی که لک بینی داشتم تست بتا دادم و عدد بتا ۵ بود فردای این لکه بینی پریود شدم و خونریزیم خیلی زیاد و دردناک بود نسبت به ماه های قبل حالا مشکلم اینه ممکنه برای لانه گزینی بوده باشه اون لک ها و لانه گزینی موفقیت آمیز نبوده باشه اینم بگم خدمتتون من تمام ازمایشای قبل بارداری و انجام دادم هیچ مشکلی نداشتم نه بابت تخمک، نه ویتامین اا و نه ضخامت دیواره رحم
- بارداری مهم
وجود یک لوپ روده در سمت راست شکم و دو تا کیست در سر جنین در هفته ۲۰ بارداری چیکار کنم ایا بعد به دنیا اومدن با عمل رفع میشه
- زنان وزایمان
سلام وقتتون بخیر من پزشکم بهم دالاواگ سی و آزیترو ۵۰۰ داده برای زخم دهانه رحم گفت اگه با دارو درمان نشه باید فریز کنی ؟؟؟؟آیا خوبه
- حاماگب
پرولاکتبن خانمم 46 هست آیا احتمال حاملگی وجوددارد یاخیرممنون
- پریود نشدن بعداز دوره درمان ناباروری کلومیفن و hmg و hcg
سلام.وقتتون بخیر.من ۳۹ سالمه که ذخیره تخمدانم کمه .اخرین تارخ پریودی من ۲دی ماه بود از ۳ کلومیفن روزی ۳عدد و ۸و۹ و۱۰ تزریق hmg و ۱۱ پریودی 2 عدد hcg تجویز شد.سیکل من ۲۵ روزه است.که طبق سیکلم باید ۲۶ دی ماه پریود میشدم که الان که ۲ بهمن ماه هنوز پریود نشده البته ۱بهمن تست بتا دادم و ۲.۴۹ بود .گفتن منفیه.ولی پریودم نشدم .آیا امکان داره باردار باشم؟
- ورم پا
سلام و خسته نباشید، من در هفته 18 بارداری هستم و در محل کارم اکثر اوقات نشسته کار می کنم و از قوزک پا تا انگشتام خیلی ورم می کنه. در منزل پاهام رو بالا قرار می دم و ورم پام خیلی می خوابه. آیا این طبیعیه یا دلیل دیگری داره که خطرناکه؟ فشارم خوبه و مرتب چک می کنم. با تشکر.
- سقط مکرر
سلام من 25ساله دوتاسقط 19 هفته داشتم ویکیم رشدش تو8هففته متوقف شده بود .... بارداری دومم باوجور سرکلاژ واژنی ب علت پارگی کیسه اب سقط شد .. اگه بخوام دوباره اقدام کنم سرکلاژ شکمی راه حل خوبیه یانه؟
- سقط جنین
سلام من حدودا10ماه پیش سزارین کردم الان باردارم و میخوام باقرص سایتوتک سقط انجام بدم میخواستم مشکلی برام پیش نمیاد؟دوز استفاده چجوریه؟؟
- خونریزی
انتهای تحتانی بررویint osینی چی؟
- ایستموسل
ایستموسل ۴ میلی متر رو جراحی سزارینم تو سونو دیده شد میخام اقدام کنم برا بچه مشکلی نیس خانم دکتر لطفا جواب بدین
- سلام.وقتتون بخیر.۳۹سال دارم بارداریپنجم ولی یک دختر۵سال ونیمه دارم ۳تاسقط داشتم،الانم تازه متوجه شدم باردارم۱۲هفته،۳سا۴باردرمعرض اشعه رادیولوژی قرارگرفتم وبه خاطربیماری پوستی ال اس ای،پمادموضعی تاکریل مصرف کررم ،الان خیلی لسترس دارم که واسه جنین مشکلی پیش بیاد،خواستم نظرشماروبپرسم.
- زایمان زودرس دوقلویی
سلام وقت بهیر من ۳۱ سالمه شکم دوم باردارم دوقلو دیروز در هفته ۲۶ سونو انجام شد قل اول سفالیک و سرش اومده پایین و قل دوم ترانسورس سر در پهلو امپول ریه تزریق شد و شیاف پروژسترون هم تا سه تا در صورت درد شدید تجویز شد. وزن جنین ها ۹۱۰ گرم و ۹۳۵ گرم وقد ۲۱.۷ ایا وزنشون کم نیست؟ مراقب دیگه چی باید انجام بدم خانم دکترگرامی
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من دوقلوی همسان که در یک کیسه آب و یک جفت دارند باردارم .. در هفته ۱۲ طول سرویکس ۳۱ بود ... بنظر شما نیاز به سرکلاژ هست ؟ تا چند هفتگی فرصت برای سرکلاژ می باشد ؟ سونو گرافی سه بعدی در ۱۸ هفتگی زمان مناسبی هست ؟ الان ۱۶هفته هستم .. ممنون میشم پاسخ سوالات منو بدید بخاطر شرایط پیش اومده نمیتونم شهر دیگ برم پیش دکتر با تجربه مجبورم شهر خودم بمونم نیاز به کمک شما دارم مچکرم
- بارداری
سلام خانم دکتر من ۶ هفته باردارم و قلب جنینم تشکیل شده و ضربان داره قبل بارداری متفورمین استفاده میکردم تا الان ادامش دادم دکتر گف در بارداری ممنوع و قطع کن الان هرچی درموردش خوندم گفتن قطع یهویش باعث ایست قلبی جنین میشه. لطفا راهنمایی کنین چطوری قطع کنم ممنونم
- ترشحات خونی در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، تو هفته دوازده بارداری هستم، دیشب رفتم دستشویی ترشحات خفیف خونی داشتم آیا مشکلی برای بچه پیش اومده؟ هفته قبل سونو آن تی دادم سونو نرمال بود و بچه سالم بود، باید الان چه کار کنم؟


