Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سونو nt
سلام .۱۱هفته و ۲ روز برای سونو ان تی خوبه؟
- سلام من کورتاژ کردم پولیپ داستم واین هم آزمایشهیستروکوپیprliferativeendometrium
جواب آزمایش هیستروسکوبی proliferative
- خونریزی
سلام تقریبا ۱ ماه شد که پریود هستم و قبلش ۳ بار پریود شدم نمیدونم چرا با خوردن قرص خونریزی هست وقتی قرص سیبل رو استفاده میکنم مرتب دارم میخورم برای درمان کیست ولی خونریزی اصلا قطع نمیشه و نمیدونم مشکل از کجا هست
- متخصص زنان وزایمان
سلام من ۳۵ هفته هستم بارداری چهارم درد درناحیه زیر شکم و بامعاینه یک فینگر هست آیا زود زایمان میکنم
- ژینوفیلوس در دوران قاعدگی
سلام
آیا مصرف ژینوفیلوس در دوران قاعدگی منع دارد؟
با تشکر
- نازایی
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من الان حدوده ۱۰ ۱۲ ساله میرم دکتر برا بچه دار شدن عمل لاپراسکوپی هندسکوپی اینا انجام دادم بعدش کلی باز دکتر دارو خیلی راها رفتم من پرویدم نامنظمه تا دارو یا آمپول پروژسترون نزنم پروید نمیشم
- متخصص.
سلام دکتر بانزدیکی نکردن میشه باعث ذخیره تخمک کم بشه
- دردقاعدگی
فقطروز اول قاعدگی نه ب طور دائم دردزیرشکم ومقعد نشانه چیست
- سلام من یک سال و ودوماه پیش سقط داشتم کورتاژ کردم تواین مدت فقط سه بار پریود شدم بهمدت سه روز باردار هم نیستم میشه راهنمایی کنید پریودم منظم بشه
- بارداری
سلام خوب هستید من پریودام معمولا ۳۰روره هست این ماه از کیت استفاده کردم ولی از روی ۱۰و ۱۱کیت دو خط کاملا یک شکل ظاهر شد و روز ۱۲سیکل خط سی کمرنگ تر از خط کنترل میخواستم بپرسم ممکنه تخمک گذاری کرده باشم؟ چون سیکل من ۳۰روزه هست گفتم شاید بعید د اون روز ها تخمک گذاری بسه یا شاید کیت خراب بوده اینم بگم که در حال مصرف داستینکس هستم یعنی درست بوده کیت؟
- خونریزی بعد سقط
من دوازده روز پیش باقرص سقط داشتم الان هفت روز خونریزی مثل روز دوم پریودی دارم،سونوهم دادم گفت بقایا نداری،ولی دیواره رحم ۱۷میلیمتره،بعد خونریزی شروع شد،میخاستم بدونم این طبیعیه!یا چیکار کنم؟
- درد تخمدان راست
یه ماهه که وقتی داه میرم تخمدان سمت راستم و رحمم درد میگیرن دلیلش چی میتونه باشه؟
- عفونت قارچی
باسلام من هفته 11بارداریم میخواستم بدونم میتونم از قرص واژینال کلوتریمازول برای عفونت استفاده کنم مشکلی برای جنین نداره باتشکر ازشما
- رحم
سلام.. 46 روز از آخرین دوز آمپول دی کاپییل گذشته وپریود شدم... آیا طبیعی
- عقب انداختن پریودی
سلام من رفتم دکتر برای عقب انداختن دوره قاعدگی قرص سیپروترون با استروال راتجویز کرده ولی از دوره ۷ روزه قاعدگی هنوز خونریزیم قطع نشده چکار کنم
- بعدازسقط یک ماه گذشته پریودنشدم
سلام من سقط داشتم ساک حاملگیم پوچ بودالان یک ماهه پریودنشدم امکان بارداری وجودداره خطری نداره
- دوبار پریود شدن
سلام ببخشید من 15سالمه در ماه دوبار پریود شدم اصلش 22مهر تا28مهر بعد از یک هفته یعنی 6آبان استرس امتحان داشتم پریود شدم تا الان، البته امتحانای خرداد هم اینجور شدم دکتر مراجعه کردم گفتن استرس زیادی و دیواره رحمت ضخیم شده اما چون دومین باره نگرانم ممنون میشم کمک کنید
- نسوج اکوژن
من سقط جنین داشتم. تقریبا جنین دو ماهه بود. یک هفته میگذره از این سقط. امروز سونوگرافی دادم. نوشته نسوج اکوژن به ابعاد ۴۱ در ۹ میلیمتر و به نفع هماتوم میباشد. خواستم ببینم چیه و چرا دفع نشده؟ آیا دفع میشه خود ب خود یا باید ساکشن یا کورتاژ بشه؟
- خارش واژن
سلام من ده روز هست خارش واژن دارم و یکم عفونت سفید رنگ که کش میاد دارم لطفا راهنمایی کنید شیر کودک میدم چه دارویی استفاده کنم
- مشکل پریودعمومی زنان
سلام وقت شما بخیر من سه هفته بودپریودنشده بودم دکتررفتم آزمایش دادم مشکلی نبود.دکتربرای منظم شدن پریودقرص سیبل تجویزکرد،خوردم ،الان ۲۳روزه که خونریزی دارم وقطع نمیشه.مصرف قرص سیبل روقطع کردم.چکارکنم؟ممنون میشم راهنماییم کنید.نگرانم


