Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تکه گوشت در پریودی در دختران مجرد
من 13 سالمه و از اخرای کلاس شیشم نمیدونم یا پنجم پریود میشدم و هنگام پریودی تیکه گوشت میبینم نشونه چیه-مجردم-
- خوردن قرص جستیران
سلام وقت بخیر خسته نباشید خانم دکتر ببخشید خانم ۴۵ ساله هستم میخواستم چند روزی پریودیم عقب بیفته اگه از قرص جستیران استفاده کنم اشکالی نداره البته قبلا هم استفاده کردم که بیشترین استفاده ماه رمضان بوده
- دفع بقایای سقط
سلام وقت بخیر من یک ماه پیش سقط داشتم و الان سونوگرافیم بقایا به ابعاد۱۷*۲۴*۱۴ و حجم 3cc رو نشون میده.باید چیکار کنم؟
- نازایی
سلام من ۱۹ سالمه ۱سال اقدام کردم باردار نشدم قرص پروژسترون خودم از داروخانه بگیرم بخورم اشکال داره
- اکوژن چسبیده به کیسه صفرا چیه خطرناک هست یانه
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز من مشکل نازایی دارم و تحت نظر شما هستم من قرار بود که اسفند ماه بیام مطب اما نتونستم بیام به دلیل شیوع ویروس میخواستم بدونم که از کی ویزیت بیمارانی که مشکل نازایی دارن رو شروع میکنید با تشکر.
- جواب آزمایش پاپ اسمیر
Specimen Type:conventional Unstatisfactory for evaluation:Scant cellularity
- یائسگی
سلام 53 سال دارم پریودی تا حالا منظم بوده ولی دو بار پشت سر هم پریودی داشتم با فاصله 6 روز و هر بار دو هفته به پزشک مراجعه کردم آمپول دیجسترون یدونه و 60 تا قرص دو فاستون خون ریزی فعلا قطع شده ادامه بدم چیکار کنم
- وجود توده
سلام خسته نباشید من کیست سالید سیستیک به ابعاد 44در 29در تخمدان سمت راست دارم دکتر زنان رفتم فقط قرص مفنامیک اسید و زینک داد گفت خوب میشه ولی من درد زیادی در زیر شکم دارم ب نظر شما چیکار کنم خطرناکه
- میکروادنوم
باسلام خدمت خانم دکتر. بنده ۳۴ ساله و مریض شما هستم دارای یه فرزند ۵ساله ترشح از نوک پستان چپ کمی داشتم تمام ازمایشات هورمونی را نوشتین که فقط پرولاکتینم بالا بود که شما دارو نوشتین ۲ماه استفاده کردم و پایین اومد و حدودا سه سال هست هراز چند گاهی دچار سرگیجه میشم بعد با یه سری داروی اعصاب و سیناریزین ۲۵خوب میشم باز شروع میشه سه سال پیش ازمایش خون و ادرار کامل دادم همه خوب بود .امسال به خاطر حالت منگی و سرگیجه پیش دکتر مغزواعصاب رفتم فقط ازمایشی که شما برام نوشتین را انجام دادم و بردم نشان دادم با ام ار ای تشخیص میکرو ادنوم هیپوفیز ۵ در ۲و نیم بود.حالت سرگیجه را به خاطر استرس گفتن هست و دارو نوشتن که مصرف میکنم که باز کمی حالت سرگیجه دارم و گفت ربطی به میکرو ادنوم نداره و اینکه سالیانه باید اندازه اش کنترل شود. میخواستم ام ار ای و این وضعیت سرگیجه را با دکتر دیگری مشورت کنم به نظر شما باید پیش دکتر جراح مغزواعصاب یا فوق تخصص غدد یا دکتر داخلی برم؟ کدام مناسبتر است؟ من شهرستان تالش هستم بین این تخصصها بهترین دکتر تو رشت را برای مشکل من معرفی کنید که برم پیششون. اسم دکتر را برام بفرمایید.و آیا خودم از دکتر درخواست آزمایش بیشتر در رابطه با سرگیجه بکنم ؟ چون نه کم خونی دارم و نه تیرویید و نه کمبودویتامین دی و کلیه هام سالمه وقند و چربی خون هم ندارم( با ازمایشات ۳سال پیش که کمی همین حالت سرگیجه را داشتم)
- رنگ در هفته اول
سلام دکتر دو روز پیش رابطه به قصد بارداری داشتم توی نت خوندم در دو هفته اول جنین تشکیل نمیشود خاستم بدونم بنظر شما امروز میتونم برم موهام رو رنگ کنم؟
- سایزفولیکول
سلام سایز فولیکولم ۲۲ هست و دکتر گفتن ی فولیکول آزاد دارین یعنی اینکه تخمک ازش ازاد شده یا درحال ازاد سازیه سپاس
- سلام دخترم تازه دنیااومده زبونش خیلی میاره بیرون علت چیه
- عفونت
سلام خانم دکتر من یه هفته عفونت واژن داشتم ودکتر انتی بیوتیک وپماد واژینال بهم دادن مصرف کردم ودورش ۳روزه تموم شده اما هنوز ورمی که اطراف واژن بوده برطرف نشده چندروز طول میکشه تاخوب بشه؟ممنون
- درمورد واژن
اگر دختر مجرد باکره در ورودی واژن یه تیکه گوشت صورتی بیاد بیرون خطرناک است
- سفت شدن زیر بخیه بعد سزارین
سلام
من ده روزه سزارین کردم زیر بخیهدهام کاملا یه صورت خطی سفت شده آیا عادیه یه خیر علتش چیه
- Pid
باسلام،در سونوگرافی بنده مشخص شده ک مایع ازاد خفیف حاوی ذرات اکوژن داخلی مطرح کننده پی آی دی در لگن وجود داشت و همچنین این ذرات در مثانه هم بود،کیست تخمدان سمت راست هم دارم سوالم اینه ک درمان با انتی بیوتیک کافی ست یا خیر؟
- آمپول دکاپپتیل
سلام من دوماه پیش عمل هیستروسکوپی ولاپروسکوپی کردم بعدعمل دکترآمپول دکاپپتیل بهم تزریق کرد الان دوماه پریودنمیشم ممنون میشم راهنمایی کنید
- زنات
سلام وقت بخیر سوال طولانیه و جزییات رو کامل مینویسم امیدوارم جواب بگیرم بنده ماه پیش رابطه داشتم ولی منی داخل ریخته نشد ،دو تا قرص ال دی خوردم بعدش .پنج روز بعد خونریزی داشتم شبیه پریود بود اما خیلی کم خونریزی داشتم بشدت کم.آلان منتظر پریودم هستم اما عقب انداختم یک روز .درصورتی که تخمک گذاری انجام شد طول ماه تمام ترشحات رو داشتم الان ۳روزه هیچ ترشحی ندارم .ممکنه باردار باشم؟
- بارداری
سلام من ۱۸ سالمه فقط رابطه مقعدی ۲ بار داشتم پریودیم منظمه و ۲ ۳ روز اینور اونور میشه تست بارداریم منفی شد سونگرافی فقط ضخامت متداریری۱۳ شد و ۵ روز ب پریودم موندا امکان بارداری هست ؟


