Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- (تنبلی تخمدان)
باسلام من 29سالمه وپریودیم تقریبا15روزعقب افتاده باردار نیسم مجردم.دکتر رفتم تشخیص تنبلی تخمدان بود این اولین بار من پریودیم عقب افتاده همیشه7روز جلو مینداختم.اما الان دکتر رفتم امپول پروژسترون دادن زدم 10روز رد شد پریود نشدم... خیلی نگرانم بایدچیکاکنم میترسم. لطفا راهنماییم کنید تنبلی تخمدان ازچی بوجود میاداصن. ممنون
- عقب افتادگی پریود
سلام من چن ماهه که قاعدگی نامنظم دارم وباآمپول قاعده میشم دکتربهم گفت تنبلی تخمدان داری وبیشترمواقع دردشدیدزیرشکم دارم این ماه آمپول زدم چهارروزپریودشدم دکترقرص مدروفم ۵داده ایابااین قرص تنبلی تخمدان برطرف میشه وقاعدگیم منظم میشه و اینکه در زیرشکمم براچیه ممنون میشم جواب بدین
- توده ایزواکوبااسترومای تخمدانبه ابعاد۲۰×22
سلام خونریزی ولکه بینی داشتم مراجعه کردم پزشک بعدازسونوواژینال گفتن توده ایزواکوبااسترومای تخمدان به ابعاد۲۰×۲۲درتخمدان راست مشاهده میگرددمیخواستم ببینم این خطرناکه یانه
- لابیاپلاستی
سلام وقت بخیر هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟
- فولیکولارسیست
سلام وقت بخیر خانم ۳۹ساله ای هستم که الان ۴ساله لوله هاموبستم تاالان مشکل خاصی نداشتم ..الان ۲ماه پریود نشدم ..سونو دادم که گفتن یه فولیکلارسیست با جدار اکوژن به ابعاد ۲۳در۱۸دارم درتخمدان راست باتوجه به شرح حالم دکتر سونو گفته باید سونو فالواپ انجام بدم ...گفت ممکنه بارداری خارج رحمی باشه ..خیلی نگرانم میشه لطفا جواب بدیدن چیکار باید بکنم
- خونریزی و لکه بینی مثل پریودی
- کیست تخمدان
ببخشید اشتباه شد .اندازه کوچک تراز ۱سانت
- لکه بینی
سلام و سپاس از پاسخگویی تون ۴۶ سالمه دنیا به دوسال ه نامنظمی پریود ی دارم ۴ ماه نمیشم بعدیکماه میشم الان ۶ ماه نشدم و حدودا ۲۳آذر خونریزی داشتم کم و بعضی روزها مثل سفیده تخم مرغ برم کمی خون الان ۱۵ پریود ی بعدازپاکی باز لکه بینی دارم آزمایش نوشتن امروز گفتند تیروئید ندادم هورمون هام خوبه ونه من گذاری م خوبه دلیل لکه بینی م چیه؟ سپاسگزارم
- تنگ کردن واژن
سلام .خسته نباشی.۸ماه هسیت ک زایمان کردم.بطور طبیعی.الان احتیاج به تنگ کردن واژن دارم.میخواستم بدونم عمل جراحی بهتر هست یا لابیاپلاستی؟واینکه هزینش چقدر هست؟دربیمازستان انجام میشه یا مطب؟مرسی
- سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر من دیشب حموم که بودم مشغول شستن ناحیه تناسلی بودم که در ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه چیزی مثل سنگ به رنگ قهوهای و کمی سفید دیدم انگار یه چیزی گیر کرده بود خودم خارجش کردم ولی الان کمی از پوست اون ناحیه قهوهای رنگ شده. میخواستم علتش رو بدونم و اینکه چیز خطرناکیه؟ ترجیحا در این شرایط نمیخوام به دکتر مراجعه کنم گفتم اینجا بپرسم ممنون میشم پاسخ بدید
- من فیبرم دارم دکتر بهم قرص بلاژست و مارولین نوشته آیا اینا کیست فیبرم رو بزرگ میکنه
سلام من فیبرم دارم و کیست تخمدان که دکتر برام قرص بلاژست و مارولین نوشته بد من دکترموعوض کردم و به من دکتر دیگه گفتن اینا فیبرمتو بزرگ میکنه آمپول دیفلرین بزن نمیدونم چیکار کنم میشه راهنمایی بفرمایید ممنونم
- جراحی های زنان
سلام وقت بخیر میخواستم بپرسم هزینه جراحی لابیا پلاستی چقدر هست ؟ باتشکر
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید خانم دکترایاتو سرکلاژ شکمی دهانه رحم کاملا بسته س یعنی به هیچ عنوان امکان بازشدن دهانه رحم توطول بارداری وجودنداره؟
- niche
- کیست اکوفری
سلام خسته نباشید مادرم فشار خون و قند خون و چربی بالا دارند ۴۴ ساله و خیلی از عمل میترسند کیست اکوفری ۱۱۵*۸۲ فاقد سپتا جداری در ادنکس راست با اثر فشاری بر فوندوس رحم مشاهده شده براشون نیاز به عمل هست ؟
- اندومتر
من سونو دادم و ناحیه هایپو اکو هتروژن بروی اندومتر ۲۷×۱۲mm دیده شده و لوله رحمی prominentو کیست اکو سپتای داخلی با ابعاد ۲۲×۱۴ م چکار باید بکنم جراحی نیاز داره یا خیر با توجه به اینکه سابقه چسبندگی هم دارم
- امپول دکاپتیل
سلام امپول دکاپتیل هندی بصورت دوماه زدم هر ۲۸ روز ولی خونریزی شدید دارم علت چیست فیبروم ساب موکوزال دارم ایا امپول اثر ری ندارد ؟قیلا فرانسوی می زدم سریع قطع می شد
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید نه ماهه زایمان کردم برای بار سوم سزارین شدم سونودادم cesarean scar defect به ابعاد۱۰*۲۱میلی متردردیوار قدامی سگمان تحتانی مشاهده میشود سایز رحم 50*97نرمال میباشد سایز وحجم تخمدانهانرمال ودر تخمدانها توده وکیست دیده نشد نگرانم مشکلی دارم توروخدا زود جواب بدین سپاس از شما🙏🙏🙏🙏
- فیبرم رحم
سلام خانم دکتر خسته نباشید لطف میکنید جواب سونوگرافی توضیح بدید رحم دارای ابعاد ۷۷*۱۶۴ میلی و اندازه بزرگترین میوم۷۲*۸۰ چپ و اندازه راست ۶۵*۸۰ و اندازه تخمدانها با نمای طبیعی مشاهده شده دوران قاعدگی دو هفته خونریزی شدید دارم نیاز به جراحی دارم ممنون
- توده پستان
توده هایپواکو به اندازه ۲سانت در پستان دارم خیلی میترسم سنمم ۲۶ حتما باید نمونه برداری شه؟


