Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مشکلات زنانه
رحم به ابعادتقریبی63.38 میلیمتر رویت شدضخامت دولایه اندومتر4میلیمتر میباشد ناحیهذهتروژن به ابعاد 32.11 میلیمتر بین دولایه ی اندمتردر سگملن فوقانی رویت شد ک سبب اتساع کاویته رحم شده است و ب نفع کلات خون میباشد منظورش رو بهم میگید خطرناکه ؟؟
- قاعدگی نامتظم
سلام ۲سال قرص مارولین مصرف کردم برای تنظیم پریود الان حدود۴۰سالمه دکتر میگه نباید مصرف کنی بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد از روز ۱۲قاعدگی ب مدت ۱۲شب روز ۱۳پریود لکه بینی کردم علت چیه در ضمن تا ماه پیش مارولین میخوردم
- درد معقد در پریودی
باسلام خدمت شما خواستم بپرسم چرا درهنگام پریودی مقعدم تیرمیکشه ب طوری ک قابل تحمل نیست برام ناگفته نماند ک ی سال ک جراحی کیست فیبروم انجام دادم ودرجواب پاتولوزیم اومده ک کیستم اندومتریوز نبوده ولی همچنان درزمان پریودی خیلی درددارم ؟؟
- مشکلات زنانه
سلام ممنون ازتون بابت جواب سوالم خانم دکتر سوال کرده بودم که عفونت قارچی دارم عفونت برطرف نشده پزشکم میگه دهانه رحمت دیده نمیشه بالا رفته باید کولپوسکوپی بشی بابیهوشی تا نمونه از دهانه رحم گرفته شود
- کورتاژ
سلام خانم دکتر شما در بیمارستان فامیلی عمل کورتاژ انجام میدین؟
- لابیاپلاستی
سلام من تقریبا یه هفتهست پیش خانم دکتر عمل لابیاپلاستی کردم بعضی وقتها تو ادرارم خون هستش این طبیعیه ؟
- فیبروم ساب سروزال
با سلام.جواب سونوی من اینه.یک فیبروم ساب سروزال۲۶ در ۲۰ میلی متر در خلف فوندوس و یک فیبروم ساب سروزال ۱۸ در ۱۲میلی متر در قدام فوندوس دیده شده ضخامت اندومتر۵میلیمتر طبیعی است.هر دو تخمدان در خلف رحم و نزدیک به خط وسطه.در تخمدان راست یک کیست ۷۲در ۳۵ و در تخمدان چپ۴۵در ۲۷میلی متر که در تشخیص اول اندومتریوما میباشد.آیا حتما باید عمل کنم؟ پزشک من گفته که باید شیراز عمل کنم چون در رشت پزشک متخصصی که این عمل رو یکبار انحام بده نیست احتمال دو بار عمل خیلی زیاده.من یه دختر هستم و ازدواج نکردم.آیا احتمال دو بار عنل وجود داره.
- سلام
من بیماری لوپوس دارم متاسفانه زیر دلم درد میکنه و به مدت بیست روزه پریودم سونو معمولی دادم گفته توبولار مایع ۴۴در۲۲در مجاورت تخمدان چپ مطرح کننده احتمالی هیدروسالپنکس و به احتمال کمتذ پیو سالپنکس رویت شده یعنی چه
- بقایای مانده بعدازکورتاژ
سلام خانم دکتر.. من درهشت هفتگی به دلیل بارداری پوچ کورتاژکردم بعداز۲۱روزسونوواژینال دادم هنوزبقایا۹*۵میلی متری مونده. چکارکنم دکترقرص کنتراسمین بهم داده. آیااحتمال داره بازنیازبه کورتاژداشته باشم
- کیست سینه راست
راه درمان کیست سینه چیست؟؟
- کیست تخمدان
سلام من کیست تخمدان چپ داشتم و داخل شکمم پاره شد با درد شدید و سونوگرافی کردم گفتن که کیست اندازه اش ۱۵در ۲۱ میلیمتر هست و زده احتمال اوولاسیون ,کیست تخمدان پرفوره . بعد از دو روز که گذشته الان یکم خونریزی دارم به نظرتون مشکلم جدیه .چون از دکترم وقت گرفتم ولی یه هفته دیگه وقت داده
- ایا باید قرصمو قطع کنم؟
سلام پهلوی سمت چپم مدتیه درد میکنه .چند ماه قبل بخاطر لکه بینی تشخیص کیست اندومتریوما داشتم که قرص مارولین از ۷ سانت به ۳ سانت رسید بعد متوقف شد mri دادم و تایید کردن کیست اندومتریوما گفتن قرص وروژست بخور سه بسته تموم کردم.الان سونو دادم گفتن هیچ مشکلی نداری نه سنگ کلیه نه کیست تخمدان .علت درد چیه سابقه سنگ کلیه داشتم.گفته بودن تا ۶ ماه وروژست بخورم آیا ادامه بدم؟
- بقایا سقط
سلام خسته نباشید میخواستم جکاب این سونو رو برام تفسیر کنید ممنون چون به دکتر زنان نشون دادم چیز خواصی نگفت در بررسی اولتراسونیک رحم با ابعاد ۱۰۰*۴۸ میلی متر مشاهده شد .تصویر بقایای بارداری به حجم تقریبی ۳ سی سی در قسمت فوندال کاویته اندومتر رویت شد که دارای واسکولاریته در قسمت فوندال قدامی می باشد تخمدان ها با حدود وابعاد نرمال بدون ضایعه فضاگیر مشاهده شدند .مایع ازاد در کلدوساک مشاهده نشد .ممنون میشم جواب کاملی بدید ببینم مشکلی هست یا نه با تشکر از شما
- لابیا پلاستی
میخواستم بدونم هزینه لابیا پلاستی چنده؟
- خارش واژن
سلام قرص سفالکسین زیاد مصرف کردم خارش واژن و خارش مقعد گرفتم میشه تریاموسیلین ان ان داخل واژن بزنم موردی نداره
- سزارین پنجم
سلام من 35 سالم سزارین چهارم دو سال پیش بوده چسپندگی یا مشکل دیگری نداشتم چند سال دیگه میتونم حامله بشم؟
- کیست تخمدانی
سلام من قبلا سابقه عمل كيست داشتم ولي كيست قبليم ساده نبود الا بعد از ٢سال يه كيست41mmساده يوني لوكولار باجدار نازك بدوني سپتاي خارجي بوجود اومده در تخمدان راستم الان ميخام بدونم اين كيست خطرناكيه يا با دارو رفعه ميشه يا نياز به جراحي؟
- لابیاپلاستی
سلام . ببخشید من لابیاهام بزرگن از گوشت کناره ها زده بیرون . میخاسم بدونم وقتی ادم متاهل شد شوهر آدم خوشش نمیاد ؟
- در دیواره اعراب چپ مثانه ضایعه اکوژن به اندازه ۵/۹در۳/۲میلی لیتر رویت شده ..این نشانه چه بیماریه
در دیواره اعراب چپ مثانه ضایعه اکوژن به اندازه ۵/۹در۳/۲میلی متر رویت شده .نشانه چه بیماری هست
- غده در رحم
با سلام مادرم 55سال داردو چند سال افتادگی رحم دارد شش ماه پیش سونوگرافی شد مشکلی نداشت اما به تازگی غده مشاهده شد و نمونه برداری کردن ایا احتمال سرطان دارد؟


