Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوزش ادراری
سلام ببخشیدمن انگارعفونت دارم سوزش بعدازادرارترشح سبزرنگ قرص مارونیدازل باپمادکلیترومازل خوردم خوب نشدم ریزش موشدیدم دارم وپاهام هی کبودمیشه
- رز
🌹
- سلام من علایم داشتم و گفتین یک سوم اپلیکاتور را وارد کنم نه بیشتر، من نمیدونستم و از روز اول تا شش روز بعدش که استفاده کردم هر شب پر کردم اپلیکاتور تا اخر وارد کردم، حالا مشکلی پیش میاد؟ خطرناک؟ بخاطر اینکه کلیه هام و روده هام و قلبم احساس ناراحتی کردم
- بارداری
سلام وقت بخیر تست بارداری مثبت بود ولی رد سنو گرافی چیزی دیده نشد وی دفعه خونریزی کردم ویه تکه گوشت سفید خارج شد ممکنه باردار باشم
- سوال در مورد بارداری
سلام .من قبلا سابقه سقط داشتم الان 3 ماهی هست اقدام به بارداری کردم هنوز باردار نشدم . ایا نیاز هست شوهرم آزمایش نمونه اسپرم بده چه زمانی نیاز هست یعنی مشکل از جانب مرد باشه که نیاز به نمونه نطفه باشه لطفا راهنمایی کنید
- نداشتن رحم
دختر 13 ساله با آزمایش هایی که دادم . دکتر متوجه شد رحم ندارم :چطور چنین چیزی ممکنه . موقع عادت ماهانه به اندازه یک خوندماغ خون ریزی دارم خواهش می کنم مرا راهنمایی کنید. آیا تخمک دارم.؟
- من امروزروزشانزدهم از ای وی اف اس
س من امروزروزشانزدهم ازای وی اف ای اس دیروزازمایش دادم بتامشکوک بودامروزیه خورده لکه قهوی دارم دراثرچیست خانم دکتر ممنوع میشم راهنمایی کنید زیر دلم درد میگیره ول مکه
- عدم تقارن لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید دختری 22 ساله هستم می خواستم بدونم عدم تقارن در لابیا مینور طبیعی است؟ و آیا ممکنه بعدها در زندگی زناشویی مشکلی ایجاد کنه؟ و اینکه در حالت ایستاده لابیا ماژور باید کاملا به هم چسبیده باشند؟ همانند دوران کودکی؟ در حالت ایستاده لابیا ماژور کمی از هم فاصله داشته و زبانه ای بین آنها قرار دارد میخوام بدونم این حالت غیر طبیعیه؟ ممنون میشم اگه راهنماییم کنید چون از معاینه حضوری خجالت میکشم
- ترشحات
سلام ترشحات سفید رنگ معمولی دارم .حول و حوش تخمک گذاری هستم..این ترشحات قبل از ازاد شدن تخمک هستن؟یا مشخص نیست درحین یابعدش هست؟
- بارداری
سلام من پریود هام همیشه منظم هست ۲۸روزه و۷ روزه است اما این ماه ۳روز پریود وروز۴ فقط لکه بینی داشتم روز۷ و۹و۱۱و۱۵نزدیکی داشتم فردا هم ۱۹ میخوام اقدام کنم چون دختر میخوام روز تخمک گذاری اقدام نکردم روز ۱۳ فقط زیر شکمم درد کرد شدید تا ۲ ساعت نتونستم خوب راه برم و درد ساق پادارم دیگه هیچ علائمی نداشتم نه ترشح ونه سینه درد وغیره قرص لتروزل ۲/۵خوردم از روز سوم ویتامین eویتامین D3وامگا۳ واسیدفولیک ۵ هرروز خوردم آیا احتمال بارداری در این ماه وجود داره خیلی استرس دارم آخه من یک ساله اقدام کردم باردار نشدم تحت پزشک هم هستم ولی تاثیری نداشت لطفا منو راهنمایی کنید چکار باید بکنم چه قرص های باید مصرف کنم دکترم میگه تنبلی تخمدان دارم یه ساله دارم قرص میخورم آمپول زیر جلدی هم زدم تاموکسیفن ولتروزل ویتامینها را یه ساله دارم میخورم
- درد تخمدان راست
یه ماهه که وقتی داه میرم تخمدان سمت راستم و رحمم درد میگیرن دلیلش چی میتونه باشه؟
- کیست تخمدان
سلام من 27سالمه.10ساله لوپوس دارم.دوماه پیش لتروزول خوردم باردارنشدم درسونوی کیست 42م م باره وخونریزی کرده بودماه بعد سونودادم کیست47م م ساده بدون خونریزی بود باثوجه ب بیماری لوپوس قرص ال دی نمیتونم مصرف کنم .درد تخمدان دارم برای درمان کیست چکار کنم؟
- پریود
آیا اگه پریود بشیم از رابطه های قبل پریود امکان نداره باردار شده باشیم
- بارداری
سلام وقت بخیر من ۳ روز پیش با نامزدم رابطه ی مقعدی داشتم،چند ساعت بعدش ازم یکم منی اومد بیرون و ریخت بین پام یکم هم ریخت دم واژنم ولی سریع خودمو شستم بیشتر از ۲ یا ۳ دقیقه نشد ولی بازم با وجود هایمن استرس داشتم که باردار بشم، فرداش ۸ تا قرص ال دی خوردم الان امکانش هست که باردار شده باشم؟؟
- سینال اف
سلام وقت بخیر اگر امپول سینال اف را به جای ۶ بار در یک بار تزریق شود چه میشود
- اندومتریوزس
برای عمل جراحی کیست اندومتریوزس نیازبه برداشت تخمدان است؟من ۲۳ساله هستم بچه ندارم؟
- سقط جنین
من عفونت داشتم و 6 روز مونده بود تاریخ پریودیم ویه کوچولو شک داشتم که باردار باشم و شب بخاطر عفونت نبات شیافت کردم و فرداش برای شستن خودم دیدم در دهنه واژنم تیکه تیکه گوشت تیره هست و شبش افتادم رو خونریزی و دل و کمرم خیلی درد میکنه. ممکنه بچه سقط کرده باشم؟
- تنبلی تخمدان در بارداری
سلام من سه ماهه باردارم تنبلی تخمدان دارم البته شدید نیس زیاد و قرص گلای وانس مصرف میکنم خواستم ببینم تا چه وقت باید مصرف کنم
- من دو سال پیش اسیب دیدگی شدید تناسلی داشتم و درمان نکردم و ام ار ای از هیپوفیز دادم غده ی ادنوم مشاهده شد و پرولاکتینم 20. ایا به اسیب مربوط است؟
- فورشت
سلام خسته نباشید..دو ماه عقدم با همسرم رابطه ی مالشی داشتم که ناخواسته آلتش وارد بدنم شد.دکتر رفتم گفتن که فورشتم پاره شده و پماد داد الان بهترم ولی میترسم ایا تو رابطه های بعدیم مشکل ایجاد میشه.و این که گفتن پردم دو جا آسیب دیده و کاملا پاره نشده آیا شب زفاف با دخول کامل دوباره خون میاد ممنون میشم راهنمایی کنید


