Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من خانمی ۳۷ ساله هستم وقتی پریود میشم پاک میشم پادرد مخصوصن روی رونای پام درد میاد کمردرد آزمایش دادم ویتامین دی زینگم پایین بود دارو میخورم سونو هم دادم مشکلی نداشتم ولی موندم چرا پادرد میشم سر گیجه چشام خسته بدنم ضعف میگیره گرمیگیره بدنم دلم میخواد بخوابم همش
- عقب افتادن پریود
دخترم متولد ۸۹ هست. پارسال همین موقع ها اولین سیکل قاعدگیش شروع شد هر ماه خیلی منظم نبود ولی پریود میشد اما الان سه ماهه پریود نمیشه با دکتر خودم مشورت کردم گفت بهش ده شب ، شبی دو عدد قرص دوفامد ۱۰ بده سوالم اینجاست؟ آیا موردی نداره؟ دارو رو بهش بدم؟!
- پریود
سلام من ۲۰ سالمه و چهار ماه پیش سقط کردم بعد از سقط پریودام منظم بود و مشکل نداشتم اما این ماه باید شانزدهم پریود میشم ک نشدم و ب جای پریود سع روزه لکه بینی دارم و درد زیر شکم ک دردش مثل پریود شدنه و همش زیر شکمم و پهلوهام صدای قارچ قور میده علتش چیه
- لابیا
سلام خانم دکتر خسته نباشید..عذر میخوام بابت طرح این سوال من 22سالمه و مجردم.بخاطر اینکه هیچ آشنایی با اندام تناسلی خود ندارم ترس از ازدواج دارم.لابیای کوچک من از وسط باز هست با توجه به عکسایی که داخل اینترنت دیدم انگار از هم بازن.واگر نه باید به چه صورت باشه و یا درمانی داره؟ .خواهش میکنم منو راهنمایی کنید تا ازین استرس خلاص شم..
- تهوع بارداری
سلام. من دو ماه پیش رابطه داشتم با کاندوم ولی ابی داخل نرفت بعد از دوماه پریودم میشم ولی حالت تهوع و سرگیجه دارم.با بیبی چک تست گرفتم ی خط نشون داد با حرفc امکانش هس حامله باشم.لطفا جواب بدین
- بکارت
سلام خانم دکتر عزیز می خواستم بدونم آیا دیدن چند قطره خون قبل از شروع اولین قاعدگی در سن ۱۲ سالگی طبیعی؟؟؟ من الان ۱۸ سالمه وقتی ۱۲ سالم بود یک یا چند قطره خون روشن تو لباس زیرم دیدم و چند روز بعدم احساس کردم بدنم داغ شد و متاسفانه انگشتمو داخل واژنم کردم و دوباره یک یا دوقطره خون شفاف دیدم و از ماه بعد قاعدگیم برای اولین بار شروع شد خواستم ببینم این خونا مربوط به قاعدگی بود یا ربطی به بکارت داشت خیلی استرس دارم ممنون از شما
- پودر اینوفولیک
سلام ببخشید من پودر اینوفولیک برای تنبلی تخمدان میخورم.میخواسم بدونم من چون فراموش میکنم بهترمیدونم بعد غذا استفاده کنم حدودا ۲_۳ساعت بعد غذا میخورم جوری ک تون اون ساعت هیچی نخورده باشم اینجوری اشکالی نداره؟؟قبل غذا همش فراموش میکنم
- ناباروری
با سلام من تخمدان پلی کیست دارم ۷ سال مشکل نام باروری دارم پریودهام منظم آخرش با ۳ روز تاخیر. این ماه ۵روز تاخیر داره چیکار کنم چند روز دیگه به پزشک مراجعه کنم؟ گاها زیر شکمم درد میکشه و تمام میشه
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
سلام. وقت بخیر. خانم دکترتخم کتان برای ضخامت رحم خوبه؟.
- شیردهی
سلام وقت بخیر من بچم دوسال هس و شیرشو کم کردم الان دوروزه هم بهش نمیدم ولی سینم درد مکنه و کنار سینم طرف زیر بغلم سفت شده و درد میکنه سینمم شیر داره چیکار کنم باید ب دکتر مراجعه کنم؟؟؟؟ اینم بگم بهتون ک بچم ک کوچیک بود یکماه دو ماه نمتونست شیر کامل بخوره از همون موقع هم سینم سفت شده بود تا الان ولی دکتر نرفنم خطرناکه؟ بیزحمت دقیق راهنماییم کنید بخاطر این درد و سفتی چیکار کنم باید
- سلام من باردارم ۶هفتهوسهروز رفتم سونو گفتن که فقط ساک هست و جنین و کیسه زرده رویت نشده چقدر احتمالش هست که پوچ باشه
- اگ یشب پودر اکتی اید بانوان فراموش بشه چیکار کنیم
- کیست 34*50 م م تخمدان
سلام وقت بخیر ببخشید در سونوی من تصویر کیست 34 در 50 م م دارای اکوی هموژن داخلی با نمای گروند گلس در اندکس راست به نفع اندومتریوما مشاهده شده، میشه بگین درمانش عمل هست یا با دارو خوب میشه؟ ممنونم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من بخاطر تنبلی تخمدان مشکل موهای زائد داشتم که بخاطرش هرچند ماه یبار لیزر میرفتم میخواستم بدونم الان که حامله هستم موهای زائدام دوباره برمیگردن؟با حاملگی این مشکل بدتر میشه یا حل میشه؟ ممنونم
- دارویی
لطفا بفرماییدقرص جستیران ۴۰ برای چه مشکلی است؟ ایا در مواقع خونریزی بین دو قاعدگی هم تجویز میشود؟
- سلام من پریود نامنظم و زود به زود پریود میشم وهر ماه قرص مدروکسی پروژسترون میخورم من باید تا کیه این قرص هارو بخرم که عادت ماهیانه درست بشه من تنبلی تخمدان دارم پلی کستیک دارم نظرتون چیه میشه رونمایی کنید لطفا و عوارض ندارن این قرص هارو بخرم ۱سال میشه میخورم این قرص مدروکسی پروژسترون
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام خانم دکتر .خسته نباشید . در برگه ی سونوگرافی ای ک انجام دادم نوشته شده تصویر دو ناحیه اکوژن به ابعاد 5.5 *12 mm و 4 * 6 mm در ناحیه ی بادی و فوندوس رحم رویت شده ک مطرح کننده ی پولیپ است . این جمله به چ معنی ای ؟آیا من باید عمل انجام بدم یا با دارو رفع میشه ؟و آیا آسیبی میزنه ب بدنم یا خیر ؟ خیلی ممنون ک جواب میدید ب سوالات با تشکر از شما روزتون به خیر
- مو
سلام خانم دکتروقت خوش. ۲۴سالمه،چندسالی هست دوسه تاازموهام سفید بودن که فکرمی کردم خاله که این چندتاسفیده الان تازگی بیشترشده ،شماعلت رومیدونید ؟قابل درمان هست؟
- اکو میومتر
اکوی میومتر هتروژن است
- سلام خسته نباشید من۱۸سالم هست اون ماه۱۵یا۱۶خرداد پریود شدم خواستم بگم ک الان هم دیروز تاحالا ابله مرغون گرفتم و امروز۱۹خرداد هست هنوز پریود نشدم میخوام بدونم ابله مرغون میتونه یکی از دلایلش باشه که پریود نشدم؟؟
سلام خانم دکتر خسته نباشید من۱۸ سالم هست من ماه اردیبهشت که ماه پیش هست۱۵یا۱۶ اردیبهشت پریود شدم و تا زه دیروز ابله مرغون گرفتم امروز۱۹خرداد هست ولی من هنوز پریود نشدم میخواستم بدونم میتونه ابله مرغون یکی از دلایلی باشه که پریود نشدم هنوز؟؟؟؟ممنون میشم جواب بدین


