Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریناتال
با عرض سلام و خسته نباشید آیا ویتامین آ موجود در پریناتال که 4000lu می باشد در سه ماه اول بارداری برای جنین مضر نیست؟
- بارداری وپریود
سلام خانم دکتر من این ماه قرص کلوموفین واستومارین ودوفاستون مصرف کردم الانم ۵روز از موعدم گذشته زیر دلم وکمرم پاهام خیلی دردمیکنه دیروز آزمایش دادم منفی بوده ایاامکان داره بازم باردارباشم؟هنوزهم پرید نشدم میشه لطفا زود جوابموبدید؟؟؟
- سونوگرافی رحم و تخمدانها
سلام من سونو انجام دادم نوشته اکوی میومتریال رحم نرمال است فولیکول به قطر ۵ میلی در تخمدان راست و به قطر ۲۵ میلی درتخمدان چپ یعنی چی
- سلام من تازه پنج هفته و سه روزمه رفتم سونو گفتن که یک توده هایپو اکو در تخمدان چپ به 20mmاست آیا خطرناک است
- درموردتشخیص جنین نوسیکنال
سلام وقت بخیرمن برای تعین جنسیت وسلامت جنین های فریزشده سوال داشتم من یه شانس دوقلویی داشتم که باانتقال منفی شدوسه تاجنین نوسیکنال که میگن خوب نیست خواستم بدونم منظورازنوسیکنال چیه دقیق چراازقبل به مانگفتن واقعاهزینه های زیادی پرداخت کردیم
- حساسیت به دارو ضد بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکی از مراجعه کننده های شما هستم.دو مرحله برای معاینه به مطب شما مراجعه کردم.و به تشخیص شما من در ناحیه تخمدان کیست دارم به اندازه 30 میلیمتر و 23 اسفند برا معاینه دوم اومدم و شما برای من دارو یاز زد بارداری تجویز کردین من با شروع پروید دو عدد خوردم و هر دو بار حالم خیلی بد بود سرگیجه حالت تهوع و گنگی داشتم و دیگه ادامه ندادم و شما بهم گفتین دو ماه پس از مصرف دو بسته قرص یاز به شما مراجعه کنم الان باید بجای این قرص چه دارویی مصرف کنم؟
- نزدیکی
سلام .شوهرم 42 سالش هستش قبلا نزدیکی هم مدتش طولانی بود هم من ارضاع میشدم ولی الان نه.آیا پودر کمک به اسپرم میتواند خوب باشه
- قرص آسپرین ٨٠
سلام خانم دكتر من هفت هفته باردار هستم و دومين بارداري هست قبلا سقط داشتم خودم سقط كردم دكتر بمن بخاطر سقط قبلي قرص آسپرين ٨٠ دادن ميخواستم بپرسم لازم هست بخورم ؟ و اينكه خوردنش ضرري نداره؟
- تشکیل نشدن قلب جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من یک بارداری خوی داشتم اولین بارداریم یه دختر بدون هیچ مشکلی. بعد اولین بارداریم سه بارداری تشکیل نشدن قلب جنین بود علتش چیه که قلب جنین تشکیل نمیشه ممنون از راهنمایی
- فیبروم
تجمع مایع به ابعاد 45*18*40 mm حدود 18cc در داخل کاویته اندومتر رحم مشاهده شد
- ذخیره
سلام سایز تخمدان نرمال وfshوlhوپرولاکتین و تیروئیدم نرمال هستش و ذخیره تخمدانم ۰.۱هستش و۳۷سال سنم هستش وپریودم چندماه نامنظم هستش آیا میتونم بارداربشم؟امیدی هستش؟لطف میکنید راهنماییم کنید ؟ممنونم از لطف شما که پاسخ گوی سوالات ما هستید
- کورتاژ برای پولیپ
پاتولوژی کورتاژ پولیپ رحم بینطمی پرولیفترا دکتر بعد از کورتاژ برام سه ماه مجسترول دادن مصرف کردن الان بازم خونریزی دو روز اول خیلی شدید است
- سلام ایا میشه با دو میلیون اسپرم عمل ای وی ای کرد میشه در این باره توضیح بدین ممنون میشم
- با سلام من سی سال سن دارم چند بار باردار شدم اما جنین ها مشکل انسداد روده دارن در چهار ماهگی سقط انجام میشود ایا باازمایش قبل از بارداری می توان تشخیص داد که ایا جنین بعدی هم مشکل دارو
- سرکلاز شکمی
سلام لطفا درباره عوارض سرکلاژ شکمی بگین من سرکلاژ واژنی کردم فانل میشم از شکمی هم میترسونن لطفا راهنمایی کنید
- امکان سقط در هفته ۱۰ هم بارداری وجود دارد؟میخوام انجام بدم
قرص اورژانسی خوردم بعدچهار روز مجدد تکرار شد وقرص خورم احتمال بارداری هست یا خیر
- کیست
سلام من امروزسنوگراغی رفتم یکم نگران شدم.برای قبل بارداری رفتم ک توسنوگرافی نوشته کیست یونی لوکوارجدارنازک محتوای اکوفری به دیامتر۳۰میلیمتردرتخمدان راست رویت شد.میخاستم ببینم ینی چی مشکل مهمیه؟
- سلام من یک روز شده بود که پریود شدم بعد شب از قرص دروسبلا استفاده کردم فرداهم پریود بودم بعد قطع شد مشکل دارد یانه
- بارداری
سلام من ۳۰ سالمه سه ماه میشه عمل هیستروسکوپی انجام دادم به خاطر خونریزی شدید ،پولیپ رحم داشتم دکتر برام بعد از عمل قرص استروژن وپروژسترون تجویز کرده ۳ ماهه دارم استفاده میکنم دکترم گفت اقدام به بارداری کن الان وسط سیکل ماهانه هستم لکه بینی دارم احتمال بارداری با مصرف این قرص ها وجود داره ،ممنون میشم پاسخ بدهید
- تاثیر قرص دو فامد
سلام خسته نباشید... چهل سال دارم و مدت یکسال پریود ام قطع شده بود به پزشک مراجعه کردم قرص دو فامد و استروژن بهم دادن و الان چهار ماه هست پریود ام منظم شده... ایا امکان هست باردار بشم...


