Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- با قرص اوژانسی میشه بچه سخت کرد
- دارو
سلام خانوم دکتر مهربون به من گفته بودید از ترکیبات ضدقارچ و ضد التهاب استفاده کنم؟ اینها چه دارویی هستن؟ هم برای داخل و هم بیرونی. من خارش و التهاب دارم که فکر میکنم قارچ چه داروی خوراکی در کنارش باید مصرف کنم؟ ممنون
- بارداری؟
من دو ماه پریود نشدم تست بارداری دادم مثبت بوده از دیروز دچار خون ریزی خفیف همراه با درد شدم رفتم سونو دادم گفته کهفولیکول به دیامتر ۲۵ میلی متر در تخمدان چپ مشهوده بعدم در ناحیه هتروژن ۳۰*۱۷*۱۸ میلی متر وبه حجم ۷/۷سی سی در حفره آندومتر رویت میشه خون ریزی داخلی هم ندارم
- سلام من عادت ماهیانه نامنظم و کیست ریز تخمدان دارم چند ماه ازقرص ال دی خوردم اما کیستم آب نشد باید چی کار از دارو گیاهی از طب سنتی جشونده وعرقیات بخورم خوبه بهتر برام همه میگن زود کیست تو آب میکنه نظرتون در این باره چیه؟
- جنین پوچ
با سلام خانم دکتر من تخمک کشی انجام دادم و فقط ۲ تا جنین سالم بودن و بقیه پوچ شدن دلیلش چی میتونه باشه؟
- کیست و فیبروم
سلام خانوم دکتر, کسی که کیست تخمدان و میوم داره و ۵۰سالشه میتونه فقط کیست و میوم رو برداره و کلا رحم و تخمدان را برنداره؟؟؟؟ ممنون
- قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید میخاستم بدونم ایا شربت تئوفیلین جی با قرص اورژانسی تداخل داره؟؟
- بارداری
سلام من تو ۱۳ هفته و دوروز سونوگرافی غربالگری اول که رفتم اندازه جنین را ۷۱.۲ mm و ان تی را ۲.۰۹ mm زده ( ۶۷ درصد پرسنتایل ) . جواب را بعد گرفتن جواب آزمایش به دکترم نشون میدم ولی تا آنموقع خیلی نگرانم . آیا نرماله ؟
- ضربه ب تخمدان
از روی دوچرخه افتادم ب تخمدانم ضربه وارد شد الان بعد چهار ساعت هنوز درد میکنه
- آمپول دیفرلین
باسلام خانمی هستم از آذرماه دفرلین ۳ماهه زدم تک دوز.و دوماه ک پریود نمیشوم متاسفانه عوارص شدید امپول گرگرفتگی از زندگیم ناامیدم کرده ن خاب دارم ن خوراک..لطف کنید بگید این امپول تا چقد در بدنم میمونه و چ زمانی پریودیم برمیگرده ؟عمر دارو چقده؟برای اندومترو تزریق کرده بودم ،دلم میخاد پریود شدم اروم شع بدنم ن میل جنسی دارم ن خاب اخه این دارو ئه؟
- انسداد لوله رحمی
سلام خسته نباشید.سوالم در مورد عکس رنگی رحم هستش.من لاپارسکوپی کنم یا ivf در رادیوگرافی ساده در استخوانها ونسج نرم ناحیه true pelvis ضایعه ای دیده نمیشود. پس از تزریق ماده حاجب از راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل ب چپ قرار گرفته.اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است.ضایعه فراگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمیشود. لوله های فالوپ در دو طرف با تاخیر و بصورت faint حاجب شده و spillage خوبی ندارند. احتمال انسداد دوطرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد.
- لخته خون در پریود
سلام. روز ۴ پریود هستم. و حدود دوبار دفع لخته خون داشتم که خیلی بزرگ نبود. میزان خونریزی هم خیلی زیاد نیست و شب ها کمتر میشه. آیا طبیعیه یا مشکلی هست؟
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- سلام من علایم داشتم و گفتین یک سوم اپلیکاتور را وارد کنم نه بیشتر، من نمیدونستم و از روز اول تا شش روز بعدش که استفاده کردم هر شب پر کردم اپلیکاتور تا اخر وارد کردم، حالا مشکلی پیش میاد؟ خطرناک؟ بخاطر اینکه کلیه هام و روده هام و قلبم احساس ناراحتی کردم
- میخوام حامله بشم
سلام ببخشی مایع درداخل کاویته آندومتریال یعنی چی
- علت عدم بارداری
با سلام وخسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من 29 ساله 2 سال ازدواج کردم 6 ماه اول ازدواج قرص ال دی مصرف کردم 6ماه دوم هم جلوگیری طبیعی داشتم ازمهر پارسال برای بارداری اقدام کردم تا حال بی نتیجه بوده تقریبا از دی پارسال قبل پریودم لکه بینی بمدت 7-10 روز دارم وسیکل قاعدگیم 25تا32روزه شده درصورتی که قبلا این لکه بینی دوروز قبل پریودم بود ودورم هم25 تا28 روز بوده ( 6تا7روزه بعد پریودم پاک میشم )تمام آزمایشاتم چه ازلحاظ هورمونی وکم خونی وهمچنین سونگرافیهام هم نرمال بودن-تیرماه به دلیل همین مشکل به متخصص زنان زایمان مراجعه کردم برام 10 عدد قرص دوفاستون 10میلی روزی 1 عدد واز ماه بعدش سه بسته قرص کلومفین روزی 2عدد تجویز کرد ماه قبل از پریود یه روزلکه بینی داشتم وروز 14 پریودم سونو انجام دادم که در تخمدان راستم 2 عدد فولیکول به اندازه ی 18در18و22در22 داشتم وضخامت اندومتر7-8 بود( بدون مصرف قرص در بهمن ماه هم یک سونودرروز9پریود انجام داده بودم که فولیکول 17 میلی وضخامت اندومتر7 بود)دکترم گفت همه چی کاملا نرماله الان از روز29 پریودم لکه بینیم شروع شده وفعلا ازپریودم خبری نیست ونمیدونم ازکی باید بسته آخرم قرصو شروع کنم 4ماهی هم هست 10 روز قبل از شروع پریود دردوورم سینه ها کمردرد شکم دردوحالت تهوع دارم که این ماه بیشتر شده میخواستم بدونم این حالت ها طبیعی هستن ؟چرا بارداری تاحال صورت نگرفته؟آیا ممکن مشکلی مانند اندرومتیوز وغیره داشته باشم که باعث ناباروری وایجاد این علایم بخصوص لکه بینی شده؟ مسرم پارسال از لحاظ واریکوسل بررسی شد وکاملا سالم بود ولی تا حال ازمایش اسپرم نداده خانم دکترعزیزازشما تقاضا دارم تا خواهر حقیرتان را راهنمایی نمایید وبه سوالاتم جواب بدید من چیکارباید بکنم میترسم که مشکل ناباروری داشته باشم ممنون میشم . با آرزوی سلامتی وتوفیق روز افزون برای شما
- مصرف وروژست و خونریزی
سلام من کیست شکلاتی هفت سانتی دارم دکتر مصرف قرص وروژست با شروع قاعدگی رو تجویز کرد الان دوازده رو خونریزی مثل روز اول پریود دارم و خیال قطع شدن هم نداره .ای یو دی هم دارم .چیکار کنم
- خراب شدن درجه آمپل ونچرخیدن آن
سلام ببخشیدمن درجه آمپدل وخراب کردم دیگه نمیچرخه بایدچیکارش کنم چرخوندمش نمیدونستم سوزن میخوادبه زورفشارش دادم داخل بعدبردمش تزریقات بزنش کلن دکمه ودرجه ازهم جداشدن خودم وصلش کردم بازبعدالان هیچ نمیچرخه اصلاهم ازش استفاده نکردم الان بایدچیکارش کنم
- ایا با قرص دیگری در یک روز میتوانمصرف کرد ؟
- من چند روزه قرص گین اپ استفاده میکنم الان پریود شدم بخورم مشکلی نداره
سلام اگه پریود باشی میشه از قرص گین اپ استفاده کرد


