Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام خسته نباشید...
3،4 روز بود که پریودم تموم شده بود که رابطه محافظت نشده داشتم و منی کامل داخل خالی شد...15 ساعت بعد قرص اورژانسی خوردم الان 12 روز از خوردن قرص اورژانسی میگذره پریود نشدم طبیعی هست؟؟ - متخصص زنان
سلام من قرص گلای وانس رو دکتر برای به بلوغ رسیدن تخمک ها داده آیا جواب میده به نظرتون و اینکه در پریودی اشکالی نداره مصرفش؟
- پلاکت
خانم دکتر من دیروز سوال پرسیدم در مورد پلاکت،۳۷ هفته و ۵ روزه باردارم که آزمایش دادم و پلاکتم ۱۴۳ بود شما فرمودید نرماله،ولی رنجه نرمالو تو آزمایش زده ۱۵۰ تا ۴۰۰،من خیلی نگرانم و میترسم یه بیماری داشته باشم تروخدا کمکم کنید
- باراری
سلام من همونیم که گفتم ازواژنم تاناف تیرمیکن سوزش ادراردارم هفته ۲۵سرکلاژشکمیم دیشب رفت بیمترستان ازمایش ادرارم گفت خوب نوارقلبم گفت نرمال تیرککشیدناطبیعی نگران نباشم
- سنوگرافی
سلام من سنوگرافی آنومالی دادم بعد داخل سنوگرافی نوشته با توجه به رویت روده اکوژن و اندازه nfدر حداکثر محدوده نرمال انجام مشاوره پریناتالوژی توصیه میگردد میخواستم بدونم مشکل داره سنو و علتش چیه
- دفع بقایای سقط
سلام من شش روز پیش در هفته هشتم بارداری به دلیل تشکیل نشدن قلب جنین سقط انجام دادم ولی بقایای رحمی به اندازه ۲۰×۲۰×۷ باقی مونده چیکار باید کنم؟؟
- سلام میشه جواب این آزمایش بدین مشکلش چیه؟ volume 2.9 ml Count: milky opalescent Liquitaction 30 min Up To 35 min Viscosity Normally Normal 0 .100 phone Alk 7.2 .8 .0 eNcourage 10.12 occasional Sperm count *2 mill/ ml Good:60 Average: 20 .60 poor: 0 .poor: 0 20 Normal morphology 50 % Good: 50 Average: 30 .50 poor: 0 .30 Abnormal Forms 50 % Epithlial 0 .1 RBc 1.2 occasional Active 40 32% sluggish 12 40% Non mobile 48 20%
- کدوم بیمارستان قرارداد دارید
سلام ببخشید خانم دکتر تو بیمارستان پارس سزارین انجام میدن؟؟
- بارداری و سرکلاژ
من باوجود سرکلاژ چند روز پیش بچه دفع شد وقتی میخواستن سرکلاژو باز کنن چیزی ندیدن بعد اینکه بچه دفع شد بازم دنبال نخ گشتن اما چیزی نبود حالا اگ نخ مونده اگ برم مطب میکشن برام واینکه درد داره ؟
- مسافرت در بارداری
سلام خانوم دکتر من بیمارشما هستم باردارم و نوبت بعدی سونوم ۱۸ فروردین هستش که اونموقع میشم ۸هفته. اینبار تو سونو همچی خوب بود لکه بینی ندارم یادم رفت ازتون بپرسم میتونم عید برم مسافرت یا نه؟بنظرتون خطرناکه واسم؟؟
- سوزش زیر شکم در بارداری
سلام ببخشید امروز زیر شکمم میسوزه ۲۰ هفته باردار هستم علتش چی می وونه باشه
- آبجی
سلام خانم دکتر من رفتم دکتر گفته که زگیل تناسلی دارم و باید چند جلسه بیام که خوب بشه ولی به دلیل هزینه های بالا یکم واسم سخته آیا نمیشه با درمان خانگی خوب بشم لطفاً راهنمایی کنید ممنون میشم
- فشار
سلام خانم دکتر خسته نباشید می خواستم بگم برای زایمان دوم سوزن فشار میزنند یانه لطفا جوابمو بدید ممنون
- رشد جنین
سلام خانم دکتر ۲۲ هفته باردارم .سونو سه چهار بعدی انجام دادم گفتن که رشد جنین نسبت به هفتش یک هفته عقبه . چکار باید بکنم؟
- خونریزی در هفته ۶
سلام . ببخشید در هفته ۶ بارداری هستم ولی خونریزی دارم . باید چی کار کنم خطرناک هست جواب سونو گفت قلب هست فقط ضربان نداره
- رابطه جنسی
خانوم دکتر توروخدا ب دادم برسید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی وقتی آلتش روبهم می مالید مایع منی روی واژنم ریخته شد بعد چن دقیقه ادرارداشتم وشستم بعداز ۲۴ ساعت هم ک گذشت دوعددقرص اووسیز۰/۷۵خوردم خیلیی میترسم دوربندنافم سفته وماه قبل یازدهم پریودشدم ک این ماه هنوز ب تاریخ پریویم مونده.آیا امکان باردارشدنم هست؟
- قرص نورم اسکین 10و20
سلام ببخشید آیا قرص نورم اسکین 7 ماه استفاده شه زیر نظر دکتر بعد که چند ماه بگذره اقدام به بارداری کنم آیا باعث عقب مانده ذهنی شدن بچه میشه؟
- سلام. من ۲۱ سالمه اولین بارداری م هست معده ام ۲ روز یا ۳ روز یک بار کار میکنه وهمیشه نیمه سرم درد میکنه مخصوصا صبح ها حالا من چه قرص های استفاده کنم بیزحمت راهنمایی بفرمایید
- سلام میخواستم بدونم من که قصدبارداری دارم اما پریودم نامنظم خیلی زود به زود میشه هم تخمدان ضعیف هم چند تا کیست تخمدان ریزی دارم چند بارم رفتم دکتر اما تا حالا جوابی نگرفتم ممنون میشه راهنمایی کنید خدا خبرت کن بده
- درباره کم پریود
سلام من یک ماه میشه ارضا نمی شوم و پریودم که میاد کمه


