Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لابیاپلاستی
سلام دکتر، شما عمل لابیاپلاستی با لیزر هم انجام میدید ؟
- کیست بارتولن
من یک بار عمل کردم دوبار برگشت نمیدونم چیکار کنم خیلی اذیت میکنه دنبال یه دکتر خوبم تو رشت که
- درد زیربخیه
سلام من بعدازسه ماه از سزارین به یکباره درد درابتدا وانتهای بخیه ها دارم،علت این درد چی میتونه باشه؟
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام و عرض ادب ،بنده چند وقته درد در ناحیه بخیه سزارین سمت چپ دارم . دو فرزند دارم آخرین سزارین سال ۹۵ بود . سونو رفتم اعلام شده راپچر عضله سطحی خفیف و شدید اعلام نشده . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید قدم بعدی چیه
- درد در تخمدان ها و مقعد
برای پریودی نامنظم و درد در تخمدان ها به دکتر زنان مراجعه کردم،در سنوگرافی لگن و تخمدان گفتن تنبلی تخمدان دارم،دارو برام تجویز شد و هنوز دارم مصرف میکنم،ولی هنوز تخمدان هام درد میکنه و درزمان پریودی و گاهی خارج از اون مقعدم درد میگیره
- ساکشن
سلام.میخاسم بدونم برداشتن چربی روی ناحیه تناسلی جزو همین جراحی زیبایی هست یا با لیپوساکشن هم انجام میشه؟و شما انجام میدین اینکارو؟
- بقایا سقط
سلام وقتتون بخیر من با قرص سایت تک سقط یک ماهه داشتم الان هیچ خونریزی و علائمی ندارم دکتر با سو نو واژینال گفتن 22 میلی ببقایا دارم آیا نیاز به کورتاژ دارم یا نه با پریود دفع میشه، واینکه لطفا بفرمائید که برای دفع بقایا میشه دوباره از این قرص استفاده کرد یا خیر
- پرده بکارت
سلام خانوم خسته نباشید ۱۰ سال پیش دوست پسرم به آلتم دست زد دستشو داخل نکرد اما بعدش خونریزی کردم نمیدونم التم زخم شد یا پردم پاره شد؟الان ۳۱ سالمه دو هفته پیش با یه پسر رابطه جنسی داشتم اون آلتشو به آلتم مالید میگه داخل نکرده من دیروز رفتم دکتر زنان بهم گفت جلوت باز شده نمیدونم کار اینه یا اون اما من بعد از این سکس خونریزی نداشتم ممکنه ممکنه پردم ارتجاعی باشه که بازه؟ دکتر زنان وقتی برام نذاشت بهم توضیح بده من خیلی ناراحتم خانوادم بفهمن نمیدونم پیش دکتر باتجربه تر برم؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام وقت بیرمنگام 1ماهه که خونریزی دارم پیش متخصص زنان رفتم گفتن سونابایدبدین سونای رمی انجام دادم گفتن چیزی نیست منم دوتازایمان سزارین داشتم تواین 1ماهه دردزیرشکم هم دارم داروها دادن ولی مشکل حل نشدخواهش میکنم کمکم کنین
- سرکلاژ
سلام ببخشید میخواستم ببینم برای کسی که 2بار زایمان زودرس وتو هفته 25 و 31 داشته سرکلاژ از چه نوعی بهتره؟
- زنان وزایمان
باسلام.یه بنده دوزایمان سزارین داشتم.زایمان دومم شش سال پیش بوده.حدود یکس سال هست که بافت بالای بخیه هام طرف راست موقع نشستن طولانی روی زمین دچارسوزش میشه.اخیرا دچارسرماخوردگی شدید وسرفه های زیادشدم.که این سرفه ها باعث سوزش بیشتری دراین ناحیه شده.میخواستم بدونم دلیلش چی هست ممنون ومچکر🙏🙏
- زایمان
سلام خسته نباشیدتوروخداکمکم کنیدمن شهرستان میشینم ویه ماهه سزارین شدم بیشتروقت هابخیه هام میسوزه دکترم رفتم قرص دادولی فرقی نکرده چیکارکنم
- سرکلاژ شکمی
سلام وقتتون بخیر چندماه سرکلاژ شکمی انجام دادم تقریبا یک وجب زیر نافم به سمت چپ هرزگاهی ی حسی مثل گرفتگی و سوزش دارم بنظرتون علتش چیه فقط یک نقطه هست
- قیمت فریز کردن رحم
دکتر گفته بخاطر اینکه است شما مثبت شده باید رحم رو فریز کنه
- عمل افتادگی رحم و عمل زیبایی واژن
سلام خانم دکتر عزیزم من ۲۳ روز عمل کردم دیروز یبوست شدید گرفتم بعد اون یه نخ از واژنم اومد بیرون یه کمم سوزش دارم به نظرتون ممکن بخیه باز شده باشه
- رشد تخمدان وفولیکول
سلام خانم دکتر خوبین ۳ ماه پریود نشدم رفتم سونو ۱۰ روز پیش گفتن فولیکول ریز و ۹ میلی متر دارم بعد از چند روز بازم سونو دادم نوشتن تخمدان راست باحجم ۱۴/۵سی سی دارای حجم افزاریش یافته است تخمدان چپ هم نرمال و حاوی یک فولیکول به قطر ۲۴ میلیمترو چند فولیکول ریز هستش ایا طبیعی هستش
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید ببخشید من ی زایمان زودرس داشتم توی ۲۲ هفته کیسه اب اومد تو واژن تا ۱۳ هفته ۵ روز استراحت مطلق شدم همون روز درد زایمان گرفتم و زایمان کردم در ۲ ساعت میخاستم بپرسم سرکلاژ شکمی واسم جواب میده دیگه نمیخام ریسک کنم
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- درد جای سزارین
سلام.خسته نباشید خانم دکتر تقریبا چهارده ماه که زایمان سزاریان شدم هنوز جای بخیه هام درد میکنه میترسم بخیه هام باز شده باشن چکارکنم مخصوصا سمت چپ
- توده هایپواکو
سلام وقت بخیر من رفتم سونگرافی نوشته توده هایپواکوباحدودمشخص به ابعاد19×16×20میلمتردرقسمت فوقانی داخلی برست چپ رویت شدکه در بعضی قسمت ها دارای حاشیه میکروندولرمشکوک میباشد (B4a)داکت های متسع درهردوناحیه رتروارئولاردیده شد توده سالیدبانمای suspiciousدرحال حاظروبهم خوردگی بافت در پستان وچپ وراست مشهود نبود


