Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
بعد استفاده از اپلیکاتور واژن وقتی مقداری از کرم بیرون میریزه یکم صورتی رنگ میشه یا دیواره اپلیکاتور پماد صورتی رنگ میچسبه عادیه؟؟
- لکه بینی
با سلام.خانم دکتر من چند ماهی هست که در حال اقدام به بارداری هستم و همیشه پریود منظمی دارم یا پنجم یا ششم هر ماه پریود میشم.بارداری دومه و ۳۵ سالمه این سری که موقع پریودم شده از روز پنجم ماه چهار روز میگذره و من هنوز خونی ندیدم و فقط به مقدار خیلی کم جوری که از دستمال کاغذی هم رد نمیشه خون آبه قهوه ای میبینم آیا احتمال بارداری وجود دارد و اگر بخوام ببی چک استفاده کنم چه روزی باید تست رو انجام بدم؟
- راجب رابطه مقعدی
سلام .من راجب رابطه مقعدی سوال داشتم ک آیا این رابطه ضرر داره؟؟هر چند وقت یکبار میشه این رابطرو داشت؟
- دیر شدن پریود
سلام وقت بخیر چند روز قبل این سوال رو از شما پرسیدم میخواستم بپرسم الان ده روزه میگذره پریود نشدم چندین بار بی بی چک زدم در روزهای مختلف با برندهای مختلف منفی بودن همه.می تونم به جواب بی بی چک اطمینان کنم؟ ممکنه از عوارض قطع قرص باشه(چون ماه بعد از قطع قرص پریود شدم)ولی این ماه نه..حالا باید منتظر بمونم پریود بشم یا اقدام خاصی کنم؟۳۹ سالمه و یک بار زایمان داشتم تخمک گذاری هم دیرتر شده این دوماه بعد از قطع قرص.همیشه بلافاصله بعد از اتمام پریود بود این دوماه روزهای ۲۱ تا ۲۵ متغیر بود سوالم این بود: دوماهه که نزدیکی نداشتم .ماه قبل پریود شدم ولی این ماه ۴روز از موعدم گذشته پریود نشدم.قبل از این دوماه هم به مدت ۶ ماه قرص مارولین به همراه کاندوم برای پیشگیری استفاده میکردم.علت پریود نشدنم چیه.؟ روز ۲۰ سیکل ترشحات تخمک گذاری داشتم.نزدیکی هم نداشتم با اینکه مطمئن بودم ولی باز هم .بی بی چک هم چندبار گذاشتم منفی بود .علت چیه؟،" ممنون میشم در صورت امکان به سوالات من پاسخ بدید
- بارداری
باسلام به استرادیول حساسیت دارم روزهفتم پریودیم رفتم برای سونوتوسیکل خودم انتقال بده سونوکرد گفت پیسو یو واندمتریوزنازک داری میگه بایداسترادیول بخوری یاپروژسترون پوستی پیداکنی که نیست حالا من بایدچیکارکنم ممنون مبشم راهنماییم کنین
- ترشح قهوه ای از پستان
با سلام دو هفته ای است از سینه سمت راستم وقتی فشار میدهم ترشحات قهوهای بیرون می آید .پستانم ورم کرده و احساس سنگینی میکنم و درد دارد ولی زمانی که فشار ندهم چیزی بیرون نمیاید علت چیست با تشکر از شما
- سلام وقتتون بخیر یه سوال دارم اونم اینه که اگر تست igg و igm بکنیو igg 33درصد باشد چه مشکلی داری
- دیابت بارداری
سلام خانوم دکتر. هفته بیست و پنج بارداری هستم ازمایش قند خون دادم که سه مرحله ازم خونگیری کردن و بعد از مرحله اول خونگیری یک پودر دادند ۷۵ گرمی دادند بخورم . نتایج : مرحله ی اول ۱۰۰، مرحله دوم ۱۸۴، مرحله سوم ۱۰۷. که رنج مرحله اول ۷۰ الی ۱۱۰ . رنج مرحله دوم کمتر از ۱۸۰. رنج مرحله سوم کمتر از ۱۵۵ هست. که با توجه به نتایج در مرحله دوم چهارتا از ماکزیممش بیشتر هست. ایا نیاز به تزریق انسولین دارم؟سابقه دیابت هم ندارم. وزنم شصت هست و 37 سال دارم. سابقه دیابت خانوادگی هم نداریم
- عفونت
سلام وقت بخير رفتم دكتر معاينه شدم گف ك بايد پماد واژينال استفاده كني، ولي همچنان ترشح سبز داشتم الانم ك چن روز ترشحم خيلي روان و شديد رنگش شيري رنگ و خيلي خيلي رفيق يعني بايد برم دكتر و معاينه بشم؟يا ميتونم قرص استفاده كنم و خوب بشه
- باتشکر من خیلی پریودم نامنظم آیا با مصرف قرص مدروکسی پروژسترون منظم میشه
- ززنان
سلام خسته نباشید رابطه مقعدی برای اولین بار چند روز قابل تشخیص است؟
- ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ
با سلام وخسته نباشید من هشت ساله که رحم وتخمدانم را در آوردم وبه خاطر خشکی از ژل مرطوب کننده واژینال واژیهیل باریچ استفاده می کنم با توجه به این که دارای گیاه رازک و ویتامین ای هست ومن رحم وتخمدان را درآوردم این برای من ضرری نداره؟
- سلام خانم دکتر چرا گفتین قرص مدروکسی پروژسترون مناسب وضعیت من نیس چرا پس چی لازمه
- سونوگرافی سینه
سلام من سونو سینه انجام دادم چون سینه هام فیبروکیستیکن هر سه ما میرم سونو چک میکن بار سوم که رفتم همه چی طبیعی بود فقط دکتر گفت تصویر یک ضایعه سالید هایپو اکو فاقد جز کلیسیفیه و سایه خلفی و موازی با محور پوست وجود داره که قطرش ۴/۵ و نوشته که شبیه لنف نو هست اما برام اف دی ای نوشته که ببینه جنسش چیه میترسم انجام بدم به نطرتون چند درصد احتما میدین توده خوش خیم باشه
- پریود نشدن
سلام خانم دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم من سه سالی هست که برای جلوگیری از قرص ال دی استفاده هرشب یک فرص میخورم وقتی هم که میخوام رابطه داشته باشم اول قرص میخورم وهمراه با اون هم جلوگیری طبیعی میکنم اما یک دفعه عادت نشدم میخواستم بپرسم حاملگی رخ میده با وجود این چیزا خیلی نگرانم
- اچ پیوی
سلام ممکنه در رابطه مالشی کسی که آلتش با دستش لمس کرده دستش الوده به اچ پی وی باشه و پوست طرف مقابل و ناحیه تناسلیش با همون دست دست بزنه انتقال پیدا میکنه؟یعنی دست آلوده به اچپی وی با لمس پوست دیگری از طریق دست انتقال پیدا میکنه؟
- قرص پردنیزولون
سلام. دو هفته ای هست قرص یک چهارم پردنیزولون ۵۰ بعد از صبحانه میخورم و توی این دوهفته لکه بینی دارم.ایا باید قرص رو قطع کنم یا ضرری نداره؟ ۱۷ روز از قرص باقی مونده؟
- سلام من ۱۹سالم حامله نمیشم تنلی تخمدان دارم.
- قرص ال دی
سلام ۲۸سالمه برای جلوگیری از بارداری قرص ال دی مصرف میکنم آیا مصرف مشروبات الکلی اثر قرص و از بین میبره ممنون.
- جلوگیری ۱
سلام وقت بخیرسه ماه است که قرص جلوگیری مارولین مصرف میکنم.همیشه هم سر ساعت مصرف میکنم.آیا بطور کامل از بارداری جلوگیری میکند.؟ البته نزدیکی محافظت شده انجام می دهم.و اینکه درد معده و قفسه سینه از عوارض این قرصه؟


