Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودنامرتب
سلام دکترمن ۳۳سالمه والان یکسال یکماهه بچه سومم بدنیااومده وتاالان دوبارمرتب پریودشدم من ۴آدرواکسن سینوفارم دوزاولوزدم ولی بااینکه اثلابعدپریودم نزدیکی نداشتم پریودم عقب افتاده میتونه اثرواکسن باشه؟ممنون ازراهنماییتون
- بارداری
سلام.درمورد رابطه زناشویی برای زن باردار که البته سونو هفته ۶ رو رفتم و نرمال بوده....ودرکل آیا رابطه در طول ۹ ماه برای جنین اسیب نمیرسونه و چه پوزیشنی امن تره؟
- قرص دوپاگولین
سلام، ایا قرص دوپاگولین که دکتر واسه پرولاکتین تجویز کرده برام، اثر قرص ضدبارداری ک الان دارم مصرف میکنم رو مهار میکنه؟ اخه دست نامزدم به پیشاب آغشته شد و زد به واژنم، و من قرص دروسبلین مصرف میکنم ک بارداری ایجاد نشه، و در این شرایط احتمال بارداری چقده؟
- سوزش
سلام خانم دکتر من خیلی واژنم خشکه و در حین نزدیکی خیلی سوزش دارم اینقد سوزش دارم که نم توانم نزدیکی داشته باشم ممنون میشم راهنماییم کنید که چکار کنم
- هفته شانزدهم
با سلام خانم دکتر بزرگوار... من سونوگرافی هفته شانزدهم رو انجام دادم که گزارش به این ترتیب هست: جفت در دیواره قدامی لترال چپ و گرید صفر است. فاصله لبه تحتانی جفت با Int.Os ۱۹میلیمتر می باشد. قرار طولی و پرزانتاسیونبریچ است. Int.Os بسته است و طول سرویکس ۳۱ میلیمتر می باشد. حقیقتش ۲ تا امپول پروژسترون و ۱۵ تا شیاف پروژسترون هم استفاده کرده بودم ممنون میشم راهنماییم کنین ...
- لکه بینی در ۱۶ روزه گی ivf
سلام یکی از اقوام ای وی اف انجام داده وخیلی نگرانه بعد از ۱۶ روز لکه بینی قهوه داره و خیلی میترسه پهلو درد داره و زیر شکمش هم دردش پایه پایه میگیره
- آندومترضخیم وهتروژن
سلام قاعدگی من این دفعه طولانی شد ک مشخص شد ک ضخامت اندومترم ده است و ازمایش هورمونی دادم افزایش پرولاکتین داشتم و دارو داداه دکتر و قرص ترانسفید و حیسترال مصرف میکنم نمونه برداشتم از رحمم ولی مدتی طول میکشه اماده بشه.. هیچ تاثیری در کم شدن پریودم نذاشته دارو ها.ایا میتونم قطع کنم داروهامو
- سونو رحم برای بچه دار شدن
میومتر هتروژن رویت،کانون های اکوزن وکیست های ریز در میومتر رویت شد میتواند آدنومیوز منتشر باشد
- من غده ی ادنوم دارم و پرولاکتینم 28. ایا با پرولاکتین 28غده ی ادنوم بوجود میاد؟ البته من پودر های چاقی هورمونی استفاده کردم و پریودیم بهم خورد حتی بعضی وقتا دو ماه نمیشدم یا وقتی میشدم خون قهوه ای با ترشح میومد
- اتفاقی قرص مزالازین در بارداری مصرف شود فقط یک عدد
- نازا
من11 ساله ازدواج کردم باردار شدم چندبار سقط شده پریود نمیشم با داروی مدرکسی عادت میشمivf کردم فایده نداشته ب نظر شما چ کنم ک اول پریود یم منظم بشه
- درباره بخیه زایمان طبیعی
من ۶ماهه زایمان کردم جا بخیه خوب نمیشه علتش چیه
- سلام
سلام من یه سقط یک ماهه داشتم زمان خونریزی سقطم که از ۳۱ /1شروع شد رفتم پیش متخصص گفت لتروزول از شب سوم دوتا و دموکسی پروژسترون از شب ۱۵ دوتا و متروفین هرروز داد همزمان باید اقدام هم بکنم یا بعد دوماه اقدام کنم و داروها رو استفاده کنم اقدام نداشته باشم اشکال نداره ممنون میشم توضیح بفرمایید
- مسافرت
سلام من در۱۲هفته بارداری بسرمیبرم میتوانم از رشت به تهران سفر کنم؟هم آسپرین مصرف میکنم هم ۳۰تا آمپول آنوکساپارین ۴۰۰۰ گرفتم
- جنین دولیکوسفالیک
درسونوی سی وهفت هفتگی نوشته جنین نمای دولیکوسفالیک دارد. آنومالی سل فری و ان تی و همه سونوهای قبلی همه چیز اکی بوده. آیابعداز زایمان امکان درست شدن فرم سر وجودداره؟
- سلام وقت بخیر ببخشید برای مصرف قرص دوفاستون حتما باید 11پریودی باشه
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من۱۹سالگی باخونریزی غیرطبیعی رحم به پزشک مراجعه کردم ومتوجه کیست درتخمدان چپ شدم الان سه سال هست تحت درمانم وداروهای هورمونی مصرف کردم بنظرشماتنبلی تخمدانی که دارم قابل درمانه یاهمیشه بایدقرص مصرف کنم ممنون ازشمادکترعزیزکه صبورانه پاسخ می دهیدبه پرسشها🌹
- کم شدن خونریزی در قاعدگی
سلام خانم دکتر من فیبرون دارم که رحم وتخمدانمو گرفته پزشکم میخواهد عملم کنه وهمه رو دربیاره قرار بود این ماه عمل بشم که تست کرونا دادم متبت بود وگفتن ۱ماه دیگه عمل میشید از اونجای که خیلی خیلی خونریزی شدید دارم چه داروی مصرف کنم که این ماه پریود نشم تقریبا ۱۰روز دیگه پریود میشم خواهشا راهنمای کنید سنم ۴۴هست فقر آهن شدیدم دارم
- سقط جنین
باسلام،من الان ۲۷ روزه که باقرص سقط جنین کردم البته حدودا ۱ماهم بود که قرص خوردم ۳نوبت آزمایش بتا دادم قبل ازین که قرص بخورم ۲۷۵ بود ۱هفته بعداز قرص ۱۵۷ شد و ۲هفته بعد ۱۷۴ تواین ۲۷ روز هم خونریزی از لخته به سطح متوسط و حالا کم داشتم باید چیکارکنم که آزمایشم منفی بشه؟
- عفونت واژن
من 4 روز میشه ک داروهامو شروع به مصرف کردم برای عفونت واژن قرص مترونیدازول هر 12ساعت با شوهرم میخوریم و قرص لاکتوفم رو بعد ناهار یه عدد میخورم و الان چهار شب از پماد دالاواگسی استفاده کردم و امروز پریود شدم دکترم بهم گفته تا ده شب استفاده کنم الان باید قطع کنم؟ یا در دوران پریودیم استفاده کنم؟!


