Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زایمان
سلام من 45روز زایمان کردم اولش خیلی کم بود32روزه زیادشدقرص مفنامیک مصرف کردم قعط شد 3روز فعالیت کردم بازشروع شدزایمانم هم سزارین بود
- دندان درد
سلام، من در هفته 22 بارداری هستم و از دو روز پیش دندون درد دارم ( سمت چپ ) نمی دونم دندونمه یا لثه . باید چیکار کنم . پرسیکا گرفتم و روزی دو بار استفاده می کنم. آیا می تونم به دندونپزشکی مراجعه کنم و اگه مشکل از دندونم بود آیا می تونم روش کار کنم یا اینکه در این دوران نمی شه از ماده بی حسی استفاده کرد؟ اگه نمی شه برای تسکین درد باید چه کار کنم؟ البته فعلا دردم فقط یج شب بود و قطع شده ولی می ترسم ادامه دار شود. با تشکر
- درباره کیس مولتی لوکولار
سلام باعرض ادب احترام من 30 سالم است یک کیس مولتی لومه لوکولاردرتحتانی کلیه راست به قدر 76m6چکارکنم ممنون میشم رهنمایی کنید
- وروژست و لکه بینی
با وجود. مصرف وروژست بعد پنجاه روز لکه بینی پیدا کردم این امر طبیعیه؟
- سوال برای پریدی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان نامنظمی پرید وکیست درتخمدان دارم مدروکسی پروژسترون میخورم برای تنظیم پریدی م حالا ازماشین حساب تخمکگذاری میخوام استفاده کنم که ببینم کی روز تخمکگذاری هستش که اقدام کنم حالا میزنه اولین روز ازآخرین قاعدگی منظورش چیه ؟ومیزنه دوره چرخش قاعدگیت چقده باید اون روزی هم که میشم وتمام میشم حساب کنم توچرخه قاعدگی ؟؟؟درضمن خانوم دکتر من قرص تیرویید لووکسین 50میخورم لازمه که قرص مدروکسی پروژسترون بخورم الان 6ماه دارم میخورم؟؟؟ واقدام هم دارم وسه دوره بهم قرص لتروزول لتراکس هم داده وامپول گونادوموتروپین
- تعیین جنسیت
سلام ،خسته نباشید،برای تعیین جنسیت پسربرای قلیایی کردن واژن چه مدت قبل از نزدیکی بهتره که واژن رو با جوش شیرین شستشو داد؟روشش چطوره خانم دکتر؟چه مقدارجوش شیرین نیازه؟چه قدراب؟ایا تاثیری داره؟ایا اینکه شستشو با جوش شیرین نطفه رو ضعیف میکنه صحت داره؟سپاسگزارم
- من ۳ ساله پریود نمیشم
سلام
۳ ساله که با قرص و آمپول و حجامت پریود میشم دکتر زنان به من قرص دزولست داده الان سفیده تموم شده ۷ تای قهوهی مونده ازاونم ۴ تا خودم هنوز پریود نشدم راهنمای کنید
ممنون
- سردمزاجی
سلام. قبلا پرسیدم درمورد کاهش شدید میل جنسی. واینکه واژن خشکه لازمه که بدونید سنم ۲۹. پس یائسگی نیست . شرایط روحی هم که خدارو شکر خوبه حتما باید پزشک مراجعه کنم نمیشه غیرحضوری کمکم کنید؟ دارویی کمکی ممنون از اینکه پاسخگوی سوالاتمون هستین. خداحفظتون کنه
- عقب افتادن پریودی
سلام من ۱۶ سالم هست من قبل از ماه رمضان پریود شدم ولی الان ۷ روز گذشته ولی پریود نشدم آیا بخاطر ماه رمضان است یا نه لطفا دلیلش را بگویید درد هم ندارم
- علت درد سمت راست شکم وجایبخیه سمت راست بعد از سزارین
- سزارین
نزدیک ۴۰روزه زایمان سزارین انجام دادم سه جای بخیه هام جوش نخورده وبازه ،مدام چرک وآب خون میده وبعضی وقتا باشست وشو نخ بیرون میاد خیلی اذیتم سفکسیم مصرف کردم مدام با آب سرم شست وشو میدم وبعد باسشوار خشک میکنم لطفا برای جوش خوردن بخیه هام راهنمایی کنید
- ندولارتیروئید
امروزسونوی گردن انجام دادم نوشته نمای ندولاریتی در دوطرف به چشم میخورد همچنین نوشته اکوی پارانشیم در دو طرف هتروژن است لطفا بفرمایید یعنی چه
- خونریزی بعدازعمل هیستروسکوپی
سلام ،،من روز۴شنبه هیسترسکوپی برای برداشتن پولیپ داشتم الان خونریزی روشووکشدار دارم معمولا چندروزخونریزی طول میکشه
- قرص سیپروترون و نحوه مصرف
سلام من مشکل نا منظمی پریود دارم دکترم گفته قرص سیپروترون از روز پنجم پریود بخور.اگ پریود نشدم چی؟میتونم بخورم از الان؟
- یائسگی ناخواسته
سلام واحترام دکترم که 3تا سزارین کرده بود بعدش همIUDبرایم گذاشت بعد10سال برداشت حدودا 20سال بعد که مرتب پریود ميشدم گفت:الان50سالت است قطعی زود پریود باعث مبتلا نشدن رحم به سرطان میشود بچه هم نمیخواهی آمپول های هندی قوطی سفیدرنگ داد عضلانی تزریق کردم الان 10ساله یائسه هستم ولی وقت تخم گذاری ترشح دارم اسم آمپول هم یادم نیست ودکترهم فوت کرده لطفا در صورت امکان راهنمایی و اسم آمپول رابفرمائید. سپاس ازشما بزرگوار
- قرص استرادیول
سلام وقت بخیر انتقال جنین داشتم روز نهم پریودی رفتم سونو گفتن ضخامت رحم بالا کنسل شود الان چهارده روز قرص استرادیول قطع کردم پریود نشدم چکار کنم
- ایاباامپ.ل واریوتپییل ۳،۷۵ احتمال بارداری هست یاچون از۶فروردین پریودنشدم
من ازشش فروردین پریودنشدم.وامپول واریوتپییل هم ۱۷ فروردین آخریش بودزدم
- سرماخوردگی
سلام خانم دکتر عزیزم انشا ا.. که همیشه سلامت باشید من 2 روز پیش در مورد واکسن آنفلونزا پرسیدم هنوز نزدمش اما سرمام هنوز خوب نشده و گلوم میسوزه لطفا راهنماییم می کنید که باید واسه سرما خوردگیم دکتر برم یا نه؟ و آنتی بیوتیک میشه صرف کرد یا نه؟ چه دارویی رو نمی تونم مصرف کنم؟ هفته 10 بارداری هستم. دنیا دنیا ممنونم
- قرص اورژانسی
قرص اورژانسی اوسیز ۷۵ رو دوتاشو باهم خوردم اما تاریخ مصرفش ۹ ماه گذشته بود رابطه محافظت نشده توی دوره پی ام اس داشتم امکان بارداری چند درصده دوروز بعد رابطه سرگیجه و گرگرفتگی و سردرد داشتم فقطیک روز الان حالمخوبه چیکار کنم
- ابارداری
سلام خسته نباشد من ۱۸ سالمه و فعلا نمیخام بچه بیارم تا دو سال میخاستم بگم که من برای اینکه مطمعن بشم مشکلی بوجود نمیاد بعدن و اینکه الان مشکلی برای بارداریم ندارم باید چیکار کنم ازمایش میخاد هر چی نیاز داره لطفن بگید که من بیام مطب انجام بدم


