Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی و بسته شدن لوله های فالوپ
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من عکس رنگی گرفتم چون ۸ ماه اقدام کردم باردار نشدم سرکلاژ شکمی هم شدم ۳ سال پیش ...ظاهرا هردو لوله بسته بود یکیش باز شد یکیش نوشته از وسط لوله مسدود دکتر م گفت به نظر من بیا برات انتقال بدم و ای وی اف کن قید بارداری طبیعی رو بزن ...به نظر شما با لاپاروسکوپی باز نمیشه اون قسمت کم ...
- عمومی .
سلام من عادت به خوردن مهر نماز دارم میخواستم بدونم این موضوع باعث ناباروری میشه
- لابیاپلاسی
سلام میخواستم بدونم اگه همراه نتونیم واسه عمل لابیاپلاستی بیاریم اشکالی داره یعنی از نظر بیمارستان و دیگه اینکه بعد عمل تو راه رفتن مشکلی بوجود میاره که دیگران متوجه شن اخه با خونوادم راحت نیستم
- بارداری
سلام من روز 10 انتقال جنینم یک لک کوچیک قهوه ای دیدم و دیگه تا الان که روز 12 انتقالم هست دیگه ندیدم از روز 10 هم هل روز بی بی چک میزارم خط دوم میفته ولی کم رنگ کمر درد و رتن پاهام خیلی درد میکته
- لانه گزینی
سلام خانوم دکترلانه گزینی یک روزه یاسه روز
- سینه
سلام من سینه هام کوچیکه و ۱۶ سالمه باید چیکار کنم رشد نداره
- من خانم 34 ساله هستم توضیح دادم در اشاره ازمایش و سنو دادم داخل جواب ازمایشم نوشته ک
تیرویید از کار افتاده و کم خونی شدید و فشار خون دکتر گفت ولی هنوز همون جوری هستم ورم کردم و ازناحیه پا داغون شدم باید چکار کنم
- بارداری
سلام چند تا پودر ترومام میشه در بارداری استفاده کرد ؟ مثلا ۴ تا زیاد نیست ؟ ضرر نداره؟ روزی یک لیوان با دوپیمانه کافیه؟
- کیست تخمدان یونی لوکولار
سلام حجم تخمدان ها افزایش یافته فولیکول های ریز با موقعیت محیطی در هر دو تخمدان رویت میشود کیست یونی لوکولار به ابعاد 28*40 در تخمدان راست مشاهده میشود
- سلام من ۱۷سالمه و این موضوع ۳سال پیش برام اتفاق افتاده میترسم
سلام ببخشید خاستم بدونم لاپایی یا جق پرده بکارت رو از بین میبره؟
- تفاوت آنتی و پریود
سلام ببخشید منظور از لقاح دیر یعنی چه زمانی منظور همون تخمک گذاری دیر می باشد؟یعنی مثلا فرد چقدر تخمک کذاریش دیر بوده که سه هفته سن پریودش با سن سونو آنتی باهم فرق دارند ؟چندم سیکل تخمک گذاری داره که سه هفته اختلاف به وجود می آید مگه تخمک ۲۴ساعت تا ۴۸ساعت زنده نیس پس دلیل این تفاوت سه هفته ای چیه بعضی ها هم انتی و پریودشون یکی درمیاد اونا چندم سیکل تخمک گذاری داشتن ممنونم
- تست بارداری
باسلام من یک تست بارداری انجام دادم ک خطcقرمز پررنگ ولی خطTلحظه ای ب مدت 5ثانیه قرمز کم رنگ شد و سپس تمام شد..ب نظرتان این چجور نتیجه ایست؟ایا اگر هنگامی ک ادرار را در تست ریختیم تست را تکان بدهیم ممکن است نتیجه تغییرکند؟
- سوال مهم بارداری
سلام خانوم دکتر میشه لطفا بگید که وقتی تو بارداری مثلا وارد هفته ۱۲ میشم مثلا ۱ شهریور من وارد ۱۲ هفته شدم روز ۱۲ هم باید حساب کنم یعنی ۱۲ هفته رو هفت روز باید بگذره تا ۱۳ هفته برم منظورم اینکه اولین روز هفت روزم از همون ۱۲ شروع میشه حساب میشه یا نه فرداش که ۲ شهریور هست حساب میشع؟؟؟؟؟
- استفاده از کرم واژینال دالاواگ در دوران پریودی
سلام.خانم دکتر عزیز . من عفونت شدید داشتم تقریبا ۵ ماه بود پریود نمیشم . ولی همین که کرم واژینال کلیندامایسین رو استفاده کردم دچار خونریزی شدم. ایا روند درمان رو ادامه بدم یا نه ؟ درضمن همزمان دارم کپسول ازیترومایسین و افلوکساسین هم میخورم. ممنون از پاسخ گویی شما
- اسکارسزارین نیچ
سلام من ده ساله پیش سزارین شدم وبچم بدنیا اومد .چند ماهه پیش بعد از پریود چند روزی لکه بینی داشتم .دکتر رفتم سونو وآزمایش خون دادم .درجواب سونو (یک کانون کیستیک به ابعاد ۵ و۶/۵ میلی متر در محل اسکارسزارین نیچ روئت شد) مشخص شده.دکتر بمن قرص ال دی دادگستری شش ماه بخور.سونورو به دکتر دیگه ای هم نشون دادم گفت اگه دیگه لکه بینی نداری نخور ال دی رو، گاهی خودش خوب میشه ؛ دکتر نظر شماچیه؟ من داخل شکم همش احساس نفخ مانند دارم هرچند لکه بینی ندارم..
- امکان بارداری
اگر با همسر خود رابطه داشته باشی و منی رو از روی لباس زیر روی واژن همسر خود بریزی ایا امکان حامله شدن وجود دارد
- سقط.
باسلام چند و قت بعد از سقط میشه نزدیکی داشته باشی درضمن کورتاژ شدم
- سلام زخم شدید داخل واژن و عفونت زخم و ضربه محکم به غده ای که کنار دهانه واژن است با اپاندیس ربطی داره؟ از وقتی این غده بزرگتر شده زیر شکمم ورم کرده و میخوام بدونم به اپاندیس ربط داره؟ چون گفتن اپاندیس ملتهب شده
- بلوغ زودرس
سلام دختر من ۹ سالشه و ۳ ماه پیش علائم بلوغ داشت دکتر غدد بردم وآمپول واریوپپتیلو محلول خوراکی ال آرژنین براش نوشت و الان ۳ تا آمپول زده ولی با تحقیق متوجه شدم که ممکنه این آمپول ضرر داشته باشه من میتونم بعد از این ۳ تا آمپول دارو رو قطع کنم ودیگه ادامه ندم ؟؟؟ اتفاقی نمیفته ؟؟؟
- عدم پریود
سلام پریودم این ماه عقب افتاده 10روزی میشه بعدش لکه بینی دارم ک صورتی کمرنگ پایین دلم درد میکنه و لکه بینی بعد از نزدیکی بیشتر چکار کنم


