Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
من در حال اقدام به بارداری هستم ..همیشه پوزینشمون اینجوریه که هردو به پهلو هستیم و آقام از پشت اقدام میکنه ..این روش خوبیه؟
- تشکر
سلام خانم دکتر .با وجود مشغله کاری ، سوالات ما رو بدون پاسخ نمی گذارید ممنون از شما . تنتان سلامت
- سلام خسته نباشید من یه دختر ۳۴ ساله هستم صورتم قبلا جوش زده بود ودکتر رفتم قبلا هم سابقه عقب افتادن پریوددارم ک دکتر گفت هورمونات بهم ریخته و قرص ترنسید اسید۲۵۰ داد خوردم الان دو ماهه ک پریود نشدم نظر میخواستم بودنم ازین قرصها میتونه باشه؟؟
- عمل لاپاروسکپی
سلام من قبلا تنبلی تخمدان داشتم با دارو هر ۳۵ روز یک بارپریود میشدم درحال اقدام بودم هرچی قرص میخوردم روم اثر نداشت آخرسر بهم آمپول سینال اف بعدش اچ سی جی دادن حامله شدم خارج رحم الان سه ماهه ماه اول بعد۲۸ روز پریود شدم ماه دومم همین طور الان در اقدامم میشه بگین علتش چیه عمل لاپاروسکپی یکی از لوله هامو برداشتن بدون دارو منظم شده یا به خاطر سقطه یا اقدامی که کردم
- عفونت واژینال مکرر
سلام
ببخشید من عفونت واژینال زیاد میگیرم و همه ی راه ها رو امتحان کردم و همه داروها رو مصرف کردم ولی فقط تا زمانی که داروها رو مصرف میکنم خوبه. وقتی داروها تموم شدن، یه هفته بعد باز شروع میشه. الآن یک سال هست که ازدواج کردم و از بعد از ازدواجم بدتر هم شده. سوالم اینه که آیا استفاده از کاندوم باعث بروز عفونت میشه؟ اگه میشه که پس چه راهی برای جلوگیری پیشنهاد میکنید؟
- بارداری
من از اولین رابطم تقریبا ۵۰ روز میگذره و دوبار خونریزی پریود طور داشتم ولی زمانش کمتر از پریود بود بعد امروز بیبی چک زدم منفی بودش ایا امکان اینکه جواب اشتباه باشه هست؟
- IVF
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید ببخشید قبل از انتقال جنین چه نوع تغذیه ای داشته باشیم بهتره وایا کاهش وزن هم تاثیر دارد ؟
- خونریزی شدید و طولانی
سلام من ۴۸سالمه وسال گذشته به خاطر خونریزی شدید وطولانی به دکتر مراجعه کردم ودکتر گفت افتادگی رحم و پارگی دارم وتحت عمل جراحی قرار گرفتم وگفتند اندومتر داشتم خلاصه بعد عمل خوب بودم الان ۵۰روز یک بار پرویید میشم ودو دفعه است که باز خونریزیم شدید و طولانی لطفا راهنمایی کنید با تشکر
- بارداری
سلام من دوسقط ودوزایمان زودرس داشتم که آخرین بارداریم سرکلاژ واژینال شدم ولی 17هفته سقط کردم عکس رنگی رحم گرفتم که نمای رحم طبیعی بوده آزمایشهای قبل بارداری هم نرمال،به نظرشما مشکل من چی،زایمانهاهم طبیعی بوده،برای بارداری مجددچکارکنم تابارداری موفقی داشته باشم ممنون ازجوابگویی شما
- بارداری
سلام و عرض ادب، 4ماهی هست که اقدام به بارداری کردم ولی نشد دکتر برام قرص متفورمین 500 برای تخمک گذاری، مدروفم 5 و کلومیفن تجویز کردن. با مصرف قرص متفورمین روزی یک عدد شروع کنم و هفته ای یه دونه اضافه کنم حالت تهوع و اسهال بهم دست داد به نظر شما ادامه بدم
- امپول تریپتورلین و بارداری
سلام من دو بار امپول تریپتورلین را تزریق کردم اخرین دوز ۳۰ تیر ماه بود میخواستم ببینم کی میتونم برای بارداری اقدام کنم ایا با زدن این امپول برای بارداری مشکلی برام پیش میاد یا نه
- عمل هیستروسکوپی
در کزارش هیستروسکوپی نوشته دو استیوم در یک سطح رویت شد منظوز ر چیه ؟
- Int.os
جفت ازint.os فاصله دارد یعنی چی؟
- خونریزی زیاد قاعدگی
سلام خانم دکتر من 38 سالمه 3 بارتا حالا سزارین کردم لوله ام هم بستم از زمان مجردی تا کنون خونریزی پریودی بسیار زیادی دارم طوری که زود به زود باید برم توالت و هر بار کاسه توالت تمام پر از خون میشه.از مفنامیک و ترانگزامیک اسید هم استفاده میکنم فایده نداره .مادرم هم مثل من بوده .خیلی اذیت میشم تو رو خدا راهنماییم کنید؟ زود به زود هم پریود میشم هر بار 17 روز پاک هستم دوباره پریود میشم و تا 4 روز خونریزیم شدیده
- تفسیرآزمایش خون
سونوی واژینال دادم دکتر دید نمی دونم چرا آزمایش خون هورمونی نوشت جواب گرفتم امکان داره جواب آزمایش را بفرستم ببینید و نظر بدید؟
- ناتوانی زن
سلام وخسته نباشید
من هشت سال ازدواج کردم. مشکلم فقط اینه که درنزدیکی با همسرم هیچ حسی ندارم برای ارضا شدن. چاره چی هستش؟ - کیست تخمدان سمت راست
سلام من اقدام به بارداری کردم نشد رفتم سونو گفتن کیست تخمدان اکو فری هست سمت راست با چه دارویی رفع میشه مبتونم باردار بشم دوماه پریود نشدم
- زنان و زایمان
سلام من پریودم چند وقته خیلی نامنظم شده این دفعه دیگه اصلا پریود نشدم تقریبا ۳۵ روز تا الان دیر کردم دو بار با بیبی چک تست بارداری دادم منفی شده کمر درد و سینه دردم چند روزه دارم چیکار کنم یه خورده نگرانم
- خونریزی حین مصرف قرص سیپروترون کامپاند سیبل
سلام .من تنبلی تخمدان دارم .دوماه پریودم عقب افتاد با آمپول باز شدم ماه پیش .بعد دکتر برام دوماه سیپرون تجویز کردم .هنوز سه شب دیگه از قرصام مونده .که امروز صبح دیدم پریود شدم .آیا خطرناک هست چه باید بکنم؟
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است روز چندم سیکل اقدام به بارداری کنم .ممنون از شما


