Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام بعد از ۱۲سال درد شدیدی در ناحیه سزارین دارموقتی زیاد بشینم رو زمین درد زیادتر میشه دلیلش چیه
- دردوسوزش جای بخیه بعداز۱۲سال
باعرض سلام خدمت خانم دکتر من ۱۲سال پیش عمل سزارین انجام دادم الان به مدت یک هفته جای عمل بنده دارای سوزش ودرد داردچون آلرژی هم دارم موقع صبح که عطسه میزنم بشدت درد میگیردخواهشن یک راهنمای به من کنید متشکرم
- Kokeile reactoonz suositellulla kasinolla luotettava – Arvostelu.
Oletko etsimässä ainutlaatuista slot-kokemusta? Hyvä uutinen on, että reactoonz voi olla juuri se mitä etsit.Esitellyt tunnettu pelistudio, reactoonz yhdistää uniikin pelimekaniikan ja korkean viihdearvon.Pelattavuus ja tunnelma Kuvittele hullunkuriseen universumiin, jossa sympaattiset avaruusoliot keräävät voittoja. reactoonz rtp vaihtelee hieman ja jännitys säilyy jokaisella kierroksella.Visuaalinen ilme ovat eloisat, ja erikoistehosteet tukevat pelin teemaa. Äänimaailma on energinen.Bonustoiminnot ja erikoisominaisuudet reactoonz tarjoaa erikoisbonuksia, jotka voivat moninkertaistaa voitot. try reactoonz antaa mahdollisuuden kokeilla peliä ennen oikean rahan panostamista.Missä pelata reactoonz? reactoonz on saatavilla monilla lisensoiduilla kasinoilla. Suosituimmat paikat sisältävät Veikkaus turvallisessa ympäristössä.Yhteenveto ja mielipide Yhteenvetona reactoonz on viihdyttävä ja palkitseva peli. Sen uniikki teema ja vaihteleva reactoonz rtp tekevät siitä mielenkiintoisen valinnan.
- سرکلاژی
سلام خانوم دکتر من میخوام دهانه واژن دوخته بشه واس همسرم تا ورودی واژن تنگ بشه لطفا راهنمایی فرمایید
- سلام خانم دکتر ۶سال پیش زایمان طبیعی کردم و بخیه خوردم الان ۶سال میگذره بخیم عفونت کرده یعنی دست که میزنم عین سنگ شده به نظرتون عمل کنم خطر نداره.تورا خدا بگید چکار کنم
- فیبروم .میوم
در مورد جراحی میوم از رحم بصورت عمل باز و عمل بسته چه شرایطی باید داشته باشه و اینکه در استان گیلان بخوام عمل کنم کجا شرایط بهتری داره
- سفت شدن زیر عمل سزارین
سلام من چهار ماه پیش سزارین شدم الان زیر یکم سفت شده و درد میکنه میخواستم بدونم علتش چیه و باید چکار کنم
- سوزش بخیه سزارین از داخل شکم
سلام من ۳سال سزارین شدم چند روز یک قسمت از بخیه هام از داخل سوزش عجیبی داره همراه درد که به محض ایستادن شروع میشه و تو خم و راست شدن اذیت میکنه بخیه انگار تازست و تازه زایمان کردم
- خونریزی بعد از سقط
سلام خونریزی بعد از سقط قطع نشه نشانه چیست در صورتی که دکتر گفته بقایا مونده ۳ سی سی خودش دفع میشه ولی خونریزی مداوم مانند خونریزی پریودی کم هنوز ادامه داره نزدیک به چهل روز کم میشه ولی قطع نمیشه
- جراحی زنان
سلام خسته نباشید. من عکس رنگی انداختم گفتنseptate نشون داده. گفتن باید عمل کنم. باعمل کردن باردار میشم. امیدی هس ب این عمل. الان یعنی بخاطر این بوده ک باردار نشده
- خارش شدید دهانه واژن
سلام من چند ماهی است که دهانه رحمم به شدت خارش پیدا میکنه
- سفتی انتها خط بخیه سزارین
باسلام، ببخشید خانم دکتر بعد از زایمان انتهای خط سزارینم حالت توده سفتی شده و الان بعد شش سال بزرگتر شده و قرمزه و درد میگیره چکار کنم نگران شدم
- در دیواره اعراب چپ مثانه ضایعه اکوژن به اندازه ۵/۹در۳/۲میلی لیتر رویت شده ..این نشانه چه بیماریه
در دیواره اعراب چپ مثانه ضایعه اکوژن به اندازه ۵/۹در۳/۲میلی متر رویت شده .نشانه چه بیماری هست
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
ایا بعد از تخلیه کیست با سرنگ امکان عود کردن کیست هست
- مربوط به مشکلات زنان
سلام عذر میخوام من در سنو واژینال بخاطر خونریزی شدید و نامرتبی عادت ماهانه که چهار ماهه دجار شدم یک میوم ساب موکوزال اینترامورال فوندوانتریور سایز ۱۳ در ۱۴ mmومیون یا ادنومیوما فوندو پوستریور اینترامورال ۲۸در ۲۷ mmداشتم و صخامت اندومتر ۶ mmبوده ودر ازمایش هورمونی tsh 6/7و fsh40 و lh17/5 و prolactin 8/3 برام قرص دزوسپتیو برای این ماه و دوفاستون برای ماه بعد و لووکسین ۵۰ برای تیروئید که گفتن کم کاره دادن چیکار کنم ایا قرصها رو مصرف کنم با تشکر ۴۳ سالم هست
- سلام . خانم دکتر شما معاینه سینه هم انجام میدین.ماموگرافی
- خارش جای بخیه سزارین
سلام خسته نباشید دوسال از زایمان ام میگذره الان چند روز که زیاد جایی بخیه ام خارش و سوزش داره
- کیست بارتولن و کلیتوریس
سلام من سه روزه به شدت خارش كليتوريس دارم و روي لبه ي بالاي واژنم برآمدگي ايجاد شده مثل يه غده كه خيلي دردناكه،كل لبه ي واژنم ورم كرده جوري ك نميتونم بشينم خيلي ميترسم دليلش چي ميتونه باشه؟
- فکوس اکوژن در رحم
سلام خسته نباشید،مجرد هستم سنوشدم نوشته توسنوگرافی که فکوس اکوژن در میانی رحم دیده شده،راهنماییم کنیدلطفا
- توده اکوژن به ۱۶ ملیمتر در کلیه یعنی چه


