Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- معاینه
سلام ایا متخصص زنان معاینه مقعدی انجام میده؟
- شکل واژن
سلام وخداقوت.ببخشید ایا شکل لب های واژن چ لب فرعی چ لب بزرگ صاف هستش؟
- اکوفری حاوی mural node
مامانم ۴۶ سالشه کیست اکو فری با ابعاد ۳۸در ۴۴ حاوی mural node با اکوژن ۵*۸ آیا خطرناکه؟ قراره عمل کنه نیاز به چه آزمایش هایی است؟
- خارش جای بخیه سزارین
سلام خسته نباشید دوسال از زایمان ام میگذره الان چند روز که زیاد جایی بخیه ام خارش و سوزش داره
- هیپراکو به همراه ذرات اکوژن در سینه
سلام و خسته نباشید سینه های من هر دو تا دارای فیبرو کیست های زیادیه که من هرسال با سونو چکشون می کنم ... چند ماهه دپیش من متوجه شدم که به توده نرم و گرد و دردناک روی دندم نزدیک بافت سینم دقیقا در موقعیت ساعت ده یا ۱۱ شدم البته تمام این مدت احساس می کنم که درد داشتم و علتش این توده بوده ولی این ماه اخیر درد روی دندم خیلیییییی تیز وو کشنده بود که وقتی رفتم سونو گفتن که توده نیست و بافتش از چربی ولی حاوی ورقه هاییی اسد که ذرات کلوژنی دارن. که در واقع از همین مدل بافت در قسمت های مختلف هر دو تا سینم هست ولی اندازشون کوچکتره اندازه این توده طول ۱۸ و ضخامت ۱۰ ممنون میشم راهنماییم کنید ایا این توده بدیه!؟ این دردش که به دندم میزنه دلیل بر خطرناک بودنشه!؟ ممنون🙏
- کیست
در تخمدان چپ یک کیست با جدار ضخیم و نقاط اکوژن داخلی به سایز ۲۹*۴۰ میلیمیتر دیده شد ، آیا برای درمان با دارو برطرف می شود یا نیاز به جراحی هست ؟ چند دوره دارو سیپروترون کامپاند بخورم ؟ آیا خطرناک هست ؟
- ماموگرافی پستان
سلام مادرم مامو گرافی پستان انجام داده Bilateral mamography:
اپاسیته ای با حدودlll-definedدر ربع فوقانی خارجی پستان راست نزدیک نیپل دیده میشود که با توجه به نمای ماموگرافیک بیوبسی توصیه می شود به چه معناست؟ - لابیا پلاستی
میخواستم بدونم هزینه لابیا پلاستی چنده؟
- باز شدن بخیه سزارین بعد یکماه
بخیه سزارینم بعد یکماه اندازه عدس باز شده
- سلام مادر من ۷۶ سالشه در سونوگرافی دارای کیست ساده ۶۳mmدارای جزسالید ایزواکو ۱۱ ×7 mm همراه با کلسیفیکاسیون نقطه ای در جز سالید در آدنکس چپ نوته لطفا بفرمایید چیه؟ خطرناکه؟
- سلام وعرض ادب من خانم ۵۲ ساله دارای کیستمولتی لوکوله به ابعاد۲۲×۳۹در تخمدان چپ هستمازحجرات فراوان باقطر ۲۰ میلی هس آیاخطرناکه وباید عمل کنم وتخمدانها ورحم دربیاین؟؟ممنونم
- کیست تخمدان
با سلام در جواب سونوگرافی من نوشته شده یککیست به دیامتر 40*30mm مشاهده شد که داخل آن سالید کامپاننت اکوژن مشهود است(احتمال تراتو درموئید مطرح میباشد)آیا این جزوکیست خوش خیم حساب میشه و با داروممکنه رفع بشه یا نیاز به عمل داره،ممنون از شما پزشک محترم
- با سلام و خسته نباشید . من ۴۲ سالمه و فیبروم به قطر ۵ سانتی متر و ۲ کیست اندومیتریوز در تخمدان چپ دارم آیا لازم است که رحم تخلیه شود یا اینکه میتوان با جراحی فقط فیبروم و کیست ها رو خارج کرد؟ با تشکر
مادر من دو سال پیش فیبروم رحم به ابعاد39×63mmداشتن این زمان قبل یائستگیشون بود و دکترشون گف بعد یائستگی اب میشه ولی مجددا ک سونو گدفتن ابعادش88×70mmشده ایا این فیبروم بدخیم هیت؟
- تخلیه کیست بارتولن باسرنگ
باسلام خواهش میکنم جوابم روبدین. آیا میشه کیست بارتولن رو با سرنگ تخلیه کرد؟ چون فعلا نمیخوام جراحی شم. دراینصورت شما انجام میدین؟ ممنون میشم پاسخ بدین.
- ساکشن
سلام.میخاسم بدونم برداشتن چربی روی ناحیه تناسلی جزو همین جراحی زیبایی هست یا با لیپوساکشن هم انجام میشه؟و شما انجام میدین اینکارو؟
- راجب آمپول واریو پپتیل
سلام من برا کیست آندومتریوز دکترم آمپول دکاپپتیل تجویز کردن ولی دارو خانه گفتن واریو پپتیل بهتره. من. واریو پپتیل زدم آیا خوبه عوارض نداره
- آیا همه رحم های دوشاخ وسپتوم دارو دلفیس سپتوم واژن و آژنزی واژن دارند یا خیر؟
آیا همه کسانی که رحم دوشاخ و سپتوم دار و رحم دلفیس دارند همه این رحم ها همیشه سپتوم واژن وآژنزی واژن وآژنزی سرویکس دارند یا خیر این چنین مواردی کم هست ؟
- درد زیر شکم و کمر
سلام.. وخسته نباشید . چرا بعد از استفاده از پماد کلوتریمازول واژینال دچار دل درد و کمر درد و درد زیر دل شدم..
- زگیل تناسلی
سلام برای سوزاندن زنان چقد زمان نیاز است؟
- پولیپ و کیست
سلام طبق سونوگرافی انجام شده در ناحیه فوندوس رحم یک کانون اکوژن با ابعاد ۹*۱۲ میلیمتر دیده شده تخمدان چپ دارای فولیکول کیستیک ۲۵ میلیمتری ست مایع کیست شفاف است. لطفا راهنمایی کنید


