Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پارگی فورشت
سلام وقتتون بخیر من رابطه مقعدی داشتم ولی یهو باز ضربه خورد به ناحیه پایین و دخول ۱ورت نگرفت فقط خورد ولی خونریزی داشتم گفتن بهم که پارگی فورشت هستش چون دخول نبوده با پارگی فورشت هایمن هم آسیب میبینه؟
- امپول لوپرومر
عوارض این آمپول چی هست من فیبروم دارم امروز اولیشو تزریق کردم الان بدنم گر گرفته! می شه بگید خطراتش چیه روی فشار خون تاثیر داره؟! من مشکل دستگاه گوارشم دارم
- سلام من به دلیل درد زیاد شکمی سونوگرافی دادم و توش نوشته ; تصویر کانون اکوژن هتروژن با حدود مشخص 4,5cc در داخل حفره اندرومتر که فاقد جز واسکولار است , تورو خدا یعنی چی?
- زگیل تناسلی
سلام من یه تقریبا 20 روز میشه یه زائده زخم مانند دقیقا دن واژنم در اومده ممکنه زگیل باشه
- آزمایش سل فری
- درموردکیست کوروئید پلکسوس
سلام من 17 هفته است است که باردارم رفتم سونوگرافی و در کوروئید پاکنویس سمت راست یک کیست کوروئید به دیامتر7mmمشاهده می شود لطفا راهنماییم کنید آیا واقعا درآینده مشکل ساز است یاخیر
- تغذیه
امشب ماست و خیار و پونه خوردم خیلی نگرانم میگن پونه گرم ایا ضرر داره خواهش میکنم جوابم بدین
- بارداری
همسرم واریکوسل داشت ومن ۴بار سقط کردم ولی درهربارداری قلب تشکیل میشد ودر سونوگرافی بعد قلب نداشت آیا ممکن است کسی واریکوسل داشته باشد جنین قلب داشته باشد بعد سقط شود
- ساک حاملگی
با سلام نازکی ساک حاملگی به چه معناست؟
- بیهوشی وسرماخوردگی
سلام وعرض ادب من سه روزه سرماخوردم چهارروز دیگه عمل هیستروسکوپی وکورتاژتشخیصی دارم هنوزخلط وسرفه دارم آیابیهوشی برام خطرناکه؟؟من۱۹ سیکلم روزعملم هست سابقه هیپرپلازی داشتم آیابنظرشما روزسیکل درجواب عمل تاثیرگذاره؟؟،توروخدازودترجواب بدین لطفا
- سرکلاژ
سلام ببخشید من خواهرم حاملس پنج ماهشه دکترا گفتن ک بچه خیلی پایین اومده بعدش گفتن ک سرکلاژبرا رحم میکنیم ک فشارنیاره بعد نمی تونیم بگیم که بچه می مونه یا نه میخواسم بدونم ک اگ سرکلاژکنه آیا بچه می مونه؟؟
- بارداری
- بارداری
سلام ایا رقصیدن ارام در بارداری ضرر داره خواهش میکنم جواب بدین
- خیلی مهم
مصرف شیاف استامینوفن ۳۲۵در ماه دوم بارداری ضرر داره؟
- کیست تخمدان
کیست با دیواره ی ضخیم با ابعاد ۱۲۶ ایا خطرناک است در کودک ۱۲ساله
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
قرص سیبل مصرف میکردم ۲ تا باقی مونده از قرص های سفید پریود شدم دکترم گفته بود ی هفته صب کن بعد اون یکی بسترو مصرف کن گف اگ بعد ی هفته پریود نشدی اون یکی شروع کن مصرف بکن الان موند شما اینجا گفتین ب محض اینک پریود شدین اون یکی قرص مصرف کنین
- سلام میشه لطفا کمکم کنید
سلام من سونوم گفتن کیست ۳۳ در ۲۲ داری در تخمدان چپ با جدار نازک و محتویات اکوفری و مایع ازاد لگنی رحمم ۴ سانت افزایش سایز داشت از ۷۶ شده بود ۸۰ همونروز بتا معمولی دادم شد ۱ بیبی چکا منفی بودن دیروز خونریزی داشتم ولی خون خیلی تیرس و دل درد شدید دارم و سبکی سر ایا این همون پریودیه؟ خون بسیار رقیقه اصلا کش نمیاد مثل خون پریودی با وجود بتا ۱ تیتر بدم؟ بارداری خارج از رحم نباشه
- لکه بینی در زمان قاعدگی
سلام من چند روز بعد ازاتمام پریودی رابطه جنسی داشتم مشکوک به پارگی کاندوم بعداز۷ ساعت قرص اورژانسی مصرف کردم الان دوهفته از زمانی که باید پریود میشدم گذشته بود که دوتا بی بی چک استفاده کردم منفی بود الان دچار لکه بینی هستم به نظرتون باردارم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خواستم بپرسم ریه جنین پسر در ۳۶ هفته و ۱ روز و وزن ۲۹۰۰ رسیده ؟ امپول ریه در ۲۶ و ۳۰ هفته تزریق شده. نیاز به تزریق مجدد هست ؟
- پریودهای سنگین
سلام خانم دکتر من ۴۰ سالمه به خاطر پریودهای سنگین وسردرد کفتن آمپول ۳ماهه بزنم بعد زدن آمپول فقط یک بار یریود نشدم الان دوماهه خونریزیم قطع نشده هیچ قرص جلوگیری هم نمی تونم استفاده کنم تورو خدا راهنماییم کنید این خونریزی منو از پا در آورده سونو واژینال هم انجام دادم کفتن همه چی نرماله


