Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ببخشید من واسه بزرگی کیستم دارم قرص سیبل میخورم ولی صورتم پر جوش شده چیکار کنم؟
- قرص کلومیپرامین
من امروز پیش دکتر زنان بودم برای قبل از بارداری ایشون برام قرص کلو میپرامین تجویز کرد که در زمان پریودی هم خودم وهم شوهرم مصرف کنیم.ولی الان زدم اینترنت نوشته این مال افسردگیه نگران شدم میشه راهنمایی کنین.البته من یه دختر 8ساله دارم که مشکل قلبی داره ویه سقط پوچ هم داشتم اینارو به دکتر گفتم
- قرص اوسیز ۷۵٪برای تاریخ فک کنم ۱۰ سال پیش بوده خوردم نمیدونستم عوارضی داره یا نه یا تاثیری داره یانه ممنون میشم پاسخگو باشین
- برجستگی زیر خط سزارین
سلام وقت بخیر چهل و دو سالمه و نوزده روزه سزارین سوم شدم و متاسفانه با وجود مراقبتها که آخرین روزش یک روز قبل از سزارین بود همه چی نرمال بود و در روز سزارین سی و نه هفته بچه مرده بدنیا اومد،چند روزیه که برجستگی سفتی زیر خط سزارین سمت راست لمس میشه به ظاهر مشخص نیست لطفاً بفرمایید این برآمدگی چی میتونه باشه؟ ممنون از پاسخگویی شما
- تخمدان
سلام من تخمدانم تنبله پریودم نامنظمه رفتم دکترقرص مدروکسی داد۸شب دوتاخوردم باید۱۰شب مبخوردم که پریودشدم تازه من میخاستم بارداربشم
- توده اکوژن
سلام. 39 سالمه.تازه ازدواج کردم.چندماهه اقدام به بارداری کردم، باردار نشدم. در مراجعه به دکتر سونو انجام دادم. توی سونو نوشته داخل کاویته رحم توده اکوژن 7*15 م م دیده میشود که در داپلر کمی واسکولار است با منشا قدامی راست بادی و میتواند پلیپ اندومتر باشد این یعنی چی؟ خطرناکه؟ میتونم باردار بشم؟
- درمان اختلال هورمونی
من با شکایت پریود نامنظم طی یک سال اخیر و اخیرا خونریزی طولانی رحم به دکتر مراجعه کردم. دکتر عمل هیستروسکوپی را تجویز کردند و نتیجه پاتولوژی بنده : پولیپ اندومتر و Disordered proliferative endometrium بوده. سوالم این است که جهت این اختلال آیا نیاز به پروژسترون درمانی دارم یا عمل هیستروسکوپی و لایه برداری رحم برایم کافی بوده؟ (با توجه به اینکه پریودم دچار بی نظمی بسیار شده) سن46 وزن 55
- خونریزی زیاد
سلام خسته نباشید.خدا خیرتون بده .من یک ماه پیش عمل کورتاژ فیبروم کردم فیبروم بزرگی داشتم .آزمایش پاتولوژی هم سالم اومد .اون موقع لکه بینی داشتم بعد از عمل تا ۱۵ روز بعد از اون پریود شدم سنگین و با درد و ده روز بعدش دوباره پریود زیاد با لخته های خون و بعد رفتم دکتر بهم امپول واریوپپتیل ۳/۷۵داد یدونه زدم ولی لکه بینی قطع نمیشه و الان که ۶ روز۶ زدم همش لکه بینی دارم و بعد عمل کورتاژ همش تکرر ادرار دارم مخصوصا شب و هر وقت دسشویی دیر برم فشار میاد و خون میاد و بعد ادرار هم تو دسشویی خون میاد و درد پریودیمم هی میگیره ول میکنه هر یه دقیقه یبار ....وقتی پریودم درد دارم
- بارداری
برای رفع کم خوابی در بارداری چکار کنیم؟بعد اینکه کلا چقد نیازه بخوابیم تو کل روز
- قرص ارژانسی
سلام من با همسرم رابطه محافظ نشده داشتم بعد از یک ساعت قرص ارژانسی خوردم دوتا قرص بود باهام خوردم امکان داره باردار بشم خیلی میترسم
- سلام من یک کورپوس لوتئوم هموراژیک در تخمدان سمت چپ دارم آیا طبیعی هست ؟
آیا این ضایعه طبیعی است
- کیست اکوفری
سلام من یک کیست اکوفری با جدار نازک به ابعادmm 27 *29 در تخمدان راست دارم مجرد هستم واین اتفاق سالی یکبار تکرار میشه ایا خطرناکه برام؟ و چ دارویی پیشنهاد میکنید
- بارداری
با سلام. فرموده بودین آزمایش بارداری بدم ( بعد از میکرو که جواب منفی شده بود ، ماه اول پریود شدم . ولی ماه دوم ده روز گذشته بود ولی پریود نشدم. فرمودین آزمایش بدم ). ولی جواب آزمایشم منفی شد . علت این تاخیر چیه . ده روزه که درد پریودی دارم و بعضی روزا حالت تهوع دارم
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید من ۳۰ سالمه و ۷ ماه که درحال اقدام به بارداری هستم تنبلی تخمدان داشتم و دکتر از فروردین یه دوره ۳ ماهه بهم قرص دوفاستون داد دوماه اول ۲۸ روزه پریود شدم ولی این ماه روز ۱۸ پریودی دوروز خونریزی خیلی کم داشتم بعد یه روز قطع شد و دوباره روز بعد یکی دوقطره امد و بعد قطع شد و مجدد ۶ روز بعد یعنی دقیقا روز ۲۸ دوره پریود شدم علتش چی میتونه باشه
- نازایی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید شنبه مطب باز هست
- تبخال در ناحیه ی مقعد
سلام وقت بخیر هفته ۱۰بارداری هستم و در ناحیه ی مقعد دچار تبخال شده ام آیا میتونم از پمادهای تریامسینولون ان ان و پماد آلوویر ۵درصد و پماد موپیروسین ۲ درصد استفاده کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ... من بخاطر تنبلی تخمدان میخوام لتروزول مصرف کنم .میخوام بدونم همراه قرص لتروزول ،باید قرص دگزامتازون هم استفاده کنم ؟؟ ماه پیش هم طبق تجویز پزشک لتروزول از شب ۳ تا ۵ شب استفاده کردم و دگزامتازون از روز اول تا ده پریود خوردم و روز ۱۲ فولیکول ۱۵ داشتم وضخامت اندومتر ۳ بود . روز ۱۴ آمپول hcg تزریق کردم و نتیجه نداد. این ماه دیگ نمیتونم برم دکتر خودم میخوام بخرم ممنون میشم راهنمایی کنید. اینوفولیک هم ۱ ماه هست که روزی دوساشه استفاده میکنم
- تاثیر قرص گین اپ بر پریودی
سلام من از قرص گین اپ استفاده میکنم و الان ۱۵ روز یه بار پریود میشم ماه قبل تا وقت پریودم ۵ روز مونده بود و الان خیلی میترسم ک مشکلی داشته باشم اگ میشه راهنمایی کنید و قرصی یا چیزی رو بهم معرفی کنید ممنون میشم
- هماتوم و هتروژن خلفی در بارداری
سلام من طی سال قبل دوبار حامله شدم ک هر دو بار سقط شدن ازمایشات نرمال بودن بعد گذشت سه ماه الان باز بازدارم اما لخته قهوه ای دارم سونو هماتوم نشون داد و نوشته بود جفت خلفی و هتروژن . منظورش چیه آیا بازم سقط میشه . هشت هفته بودم ضربان هم داشت تو سونو الان ده هفتم یکم لخته قهوه ای دارم . ایا این هماتوم ربطی ب هتروژن داره یان خطر سقط دارم . سه ماه قبل قبل حاملگی سنو گرفته بودم نرمال بود هیچی نداشتم . این هماتوم خطرناکه هتروژن تو سه ماه تشکیل میشن چرا ؟ چطور درمانش کنم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید،بیمار شما هستم،با وجود استفاده از کرم تریپل سولفا میتوان اقدام به بارداری کرد


