Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پرولاکتین بالا
سلام. من 33 سال دارم. ماه قبل برا ازمایشات قبل بارداری به دکتر مراجعه کردم. آزمایشاتم کلا خوب بود. تیروئیدمم عالی بود. فقط پرولاکتینم بالا بود.52.54ng/ml. من داروی رفلاکس معده مصرف میکردم. آیا ممکنه از داروهای معده باشه که پرولاکتینم بالا رفته؟ از سینه هام شیر میاد. وقتی برا ازمایش رفتم داروی معده مصرف میکردم. یکی دو هفته بعد ازمایشم از سینه هام شیر اومد وگرنه قبلا اصلا اینطور نبودم. از وقتی که شیر ا سینه م اومد دیگه داروهای رفلاکس و ترک کردم. به نظر شما حتما باید پرولاکتینمو درمان کنم بعد باردار بشم؟ پریودی منظم 24 روزه دارم. ممکنه با وجود پرولاکتین بالا بار دار بشم؟ شما دارویی پیشنهاد میکنید؟
- حرکات جنیت
سلام هفته ۳۳ حرکات جنین خوب باش شرایط داخل رحم خوب حونرسانی ایناخیالم راحت باش
- هیدروکینون
سلام خوبین خانم دکتر تو ماه های اول بارداری جوش میزنم.از پماد دابسوژل موضعی و هیدروکینون موضعی ۴ درصد استفاده میکنم.ممکنه مشکلی میش بیارن؟
- سلام خانم دکتر من رحمم دو شاخه و ولی طول سرویکسم36هس هفته 19هستم دکترم میگه نیازی به سرکلاژ نیس خیلی میترسم زایمان زود رس کنم
- سرکلاژ
سلام. بابت پاسخگویی به سوالات ممنونم. من سوال زیر رو چند روز پیش پرسیدم. میخوام بدونم که با شرایط زیر شما صلاح به استراحت میدونید یا سرکلاژ؟ من هفته۲۲ بارداری هستم و وزنم هم ۱۱۵ کیلو هست. هفته ی ۲۱ سونوگرافی انومالی انجام دادم و طول سرویکسم ۲۹-۳۰هست.
- بارداری
سلام اگر موجب تغییر ترکیب میکروبی داخل واژن بشود.ممکن است روی باردار شدن اثر منفی داشته باشد.رو میشه کامل توضیح بدید من ادارارم از واژن میاد ی هفته می خوام باردار بشم چ کار کنم آیا مانع بارداری میشه؟؟
- سرکلاژشکمی
سلام من الان بارداری دومم سرکلاژشکمی هستم از۴سال پیش بازنشده تواین سزارینم میتونم بازنکنم ۲اگه خاستم بازکنم مطمین شدم بچه نمیخام بالاپاروسکپی هم میش بازکرد
- دیابت بارداری
با سلام، در هفته 22 بارداری هستم، در آزمایش قند خون ناشتا 113 و دو ساعت بعد غذا 154 داشتم، به دکتر غدد مراجعه کردم، برام انسولین تجویز کردن، میخواستم بدونم نظر شما چیست؟ به نظر شما بهتر نبود ابتدا تست تحمل گلوکوز بدم بعد اقدام به تزریق انسولین کنم؟
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین کردم الان ۲ سال که میگذرد الان میتونم باردار پنجم انجام بدم
- آیا باردارم یانه؟
۳۱روز ازموعدی که باید پریود میشدم میگذره ولی این ماه پریود نشدم قبلاً پریودم منظم بود وچندتابیبی چک هم استفاده کردم منفی شده آخریش یه هفته پیش بود که منفی شدواین ماه وماه قبل دوروز خونریزی ونصف روز لکه بینی داشتم و گاهی کمردرد ودرد زیرشکم ضعیف دارم به نظر شما مشکلم چیه؟
- بقایای بارداری
تصویرناحیه میکس اکو به ابعاد حدودی ۳۳،۳۴ م تقریبی ۱۴سی سی دارای وسکوریته درکاویته رحممطرح کننده بقایای بارداری مشاهده شد نگران کننده است
- روابط جنسی
سلام خسته نباشید من حدود یک ماه پیش رابطه سطحی بانامزدم داشتم باکره هم هستم و ارضاعی روی واژن انجام نشدولی از پیش آب مطمئن نیستم باگذشت دوهفته بعد بازم رابطه سطحی داشتم که منی روی واژن ریخته شد ولی سریع پاک کردم و با آب شستم حدود ۲۴ساعت بعد دوعدد قرص اورژانسی ب فاصله۱۲ساعت خوردم و بعد ۶روز نزدیکای زمان پریودی خودم ،پریود شدم ولی الان خیلی ترس دارم از اینکه حامله باشیم از پیش آب سریعه اول
- بارداری
سلام فقط چند ثانیه الت تناسلی نامزدم با من برخورد داشت ارضا هم نشده بود امکان بارداری هست؟
- تفریح
سلام. در هفته 15 به دلیل تحرک زیاد لکه بینی بارداری دارم بدون درد باید چکار کنم لطفا راهنمایی کنید؟؟
- بارداری
سلام بنده 39سالمه اخرین زایمانم 9سال پیش جلوگیری نمیکنم اماتاحالاباردارنشدم پریودم منظمه
- بارداری
سلام خسته نباشید من و نامزدم رابطه داشتیم مقدارکمی مایه منی داخل ریخته شده ومن بعد این موضوع دوتا عدد قرص روکین خوردم .امکان برداری وجودداره؟چون من دل درد هم دارم
- بارداری
سلام. من و نامزدم دیروز رابطه داشتیم، ایشون وقتی ب انزال رسیدن کاندوم رو در آوردن و یکی دیگه گذاشتن، لحظه تعویض کاندوم حس کردم بدنه خارجی کاندوم به آلت ایشون ک قبلا دچار انزال شده بود برخورد کرد، آیا احتمال بارداری وجود داره؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من پریودهام ۲۸ روزه است یک ساله تو اقدام هستم تحت نظر پزشک الان چند ماهه پریودهام قهوه ای تیره است ومن دیروز دقیق۲۸روزه پریود شدم ولی پریودم خیلی کمه وبه رنگ قهوه ای است و یه هفته قبل پریود ۲ روز درد خفیف سینه داشتم با درد ساق پا ولی ۲روزه خوب شد بعد ۳ روز مانده به پریودم درد تخمدان چپ داشتم با حالت تهوع تا امروز که پریود شدم ولی همون دردو حالت تهوع را هنوزم دارم علتش چی میتونه باشه لطفا راهنمایی کنید
- متخصص زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من هماتوم داشتم ماما بهم زیر هفته ۱۲ ۳ تا امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروات ۲۵۰ دادن اما جایی خوندم سه ماهه اول بارداری جنین رو دوجنسه میکنه نگرانم میشه جواب بدین ممنون
- کرم های مراقبتی پوست
سلام خانم دکتر .درسته که میگن خانم های باردار هر محصول مراقبت پوستی رو نباید استفاده کنن؟


