Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ژل شستشو
سلام من ۲۷ ساله و مجردم.ترشح قارچی بین لابیا دارم که سوزش و خارش ندارم وشما گفتین در این مورد نیاز به اقدام خاصی نیست میخواستم بدونم واسه شستشوی قسمت بیرونی ازچه ژل شستشو میتونم استفاده کنم با چه مارکی؟ممنون
- سونو آنومالی
سلام . اکوژن فوکوس در قلب جنین دیده شد یعنی چه ؟
- رحم
سلام آیا لایه اندومتر به ضخامت 11میلیمتر بانمای آکوژن مشابه فاز luteal پوزیشن رحم antevertedنرمال است؟
- خارش واژن
ناحیه ژنیتالم خارش داره
- تاثیر قرص اوابوست در قاعدگی
سلام، من قرص اوابوست رو از روز سوم قاعدگی شروع کردم و خونریزی م مثه دفعه قبل نیست خیلی کم شده این طبیعیه و دلیلش مصرف این قرص هست؟!
- واژن
ايا واژن حلقوي داريم و كسي كه دو سال پيش رابطه داشته باشه و واژن حلقوي باشه معلوم ميشود و از كجا ؟ ممنون ميشم
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید چن وقت پیش یک شکاف بزرگی در قسمت راست بیکینی من ایجاد شد ک خارش شدیدی هم داشت ولی خود به خود بعد یه هفته یا ده روز خوب شد الان دوباره در ناحیه واژن دچار خارش های شدیدی هستم مخصوصن وقتی میخابم شروع به خارش ازار دهنده ای میکنه همچنین پریودیم این دوره عقب افتاد و دو روز اول تنها چند قطره خون اومد و دو روز بعد کمی و روز پنجم هم خون ها قهوه ای هستند چیکار باید بکنم؟!
- بارداری
باسلام. خانم دکتر من از مریضاتون هستم و هفته پیش پیشتون ویزیت شدم ولی فراموش کردم اینو بپرسم...میخواستم بپرسم که ایا میتوان با داشتن کیست اندومتریوز حامله شد و در حین زایمان کیست را برداشت یا خیر... کیست من به اندازه 50 در 40 میلیمتره در سمت راست و در چپ خیلی کوچکتره
- رابطه جنسی
سلام.. خانم دکتر این باور ک میکن اگه در طی 48 ساعت چندبار رابطه جنسی پشت سر هم داشته باشید.. احتمال بارداری در آخرین نزدیکی بسیار کم است.. تا چه حد درست است
- تعیین جنسیت
هزینه Ivf
- ابنترنال اکو با قطر ۸ونیم سانتیمتر در لگن
در سونوگرافی من یه توده اینترنال اکو باقطر ۸۵میل دیده شده که چون تخمدان سمت چپم دیده نشده پزشک سونوگرافی تشخیص دادن که ممکنه منشا تخمدان چپ باشه وچسبندگی لگن.این توده چی هست و چه خطری داره
- مصرف قرص اورژانسی
سلام خسته نباشید تاریخ قرص اورژانسی چجوری خونده میشه 23 01 9011 تاریخش اینه بلدنیستم بخونم تاریخ داره یان
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی موجب شکست سرکلاژ شکمی دوبارداری میشه؟واینکه بعداز سرکلاژ شکمی امکان انجام عکس رنگی وجودداره؟
- زنان
سلام، وقتتون بخیر من یک ساله در اقدامم چند ماه پیش سونودادم دوتا فولیکول ۱۱ و ۱۵ داشتم دو دوره متفورمین و لتروزول مصرف کردم فولیکولی که ۱۵ بود الان شده ۲۵ و فولیکول چپ که ۱۱بوده شده ۸ آیا این کاهش سایز فولیکول چپ طبیعیه؟ اگر نیست دلیلش چیه ممنون
- سپتای ظریف سینه
سلام سپتای ظریف داخلی درسینه راست دارم آیا خطرناکه
- کم شدن پریود
سلام خانم دکتر مجردم و۲۲سالمه من ده روز پیش سرما خوردم و دکتر داروهای ناپروکسن،مترونیدازول،فلوسیپ و آزیترومایسین بهم داد امروز روز اول پریودم بود و حجم خونریزی من خیلی کمه میخولستم بدونم آیا به داروهایی که مصرف کردم ربطی داره؟ ممنون میشم راهنمایی کنین
- درد جای بخیه های قدیمی
من چهار سال پیش موقع زایمانم چسبندگی داشتم رحمم برداشتن از آن به بعد مشکلی نداشتم تا این یک ما پیش حالت گر گرفتگی بهم دست میداد و از ازمایش هورمونی دادم گفتن یائسه شدم و قرص استرومارین و سیموگنوس برام تجویز کردن و الان دو هفته هست جای بخیه هام شدید درد دارم لطفاراهنمایی کنید چکار کنم ممنون ودر صمن ۴۲ سالم هست
- نازایی
با سلام خدمت خنم دکتر. میخواستم بدونم هزینه آی وی اف در رشت چقد میشه با دارو؟ایا بیمارستان دولتی برای انجام این کار وجود داره.
- بارداری دختر باکره
سلام ایا امکان بارداری دختره باکره با لباسی که کمی اغشته به منی باشه هست؟؟ دوست من این اتفاق براش افتاده و دوتا تست بیبیچک و ی تست بارداری با ادرار توی ازمایشگاه انجام داده هر سه منفی بوده و دوتا کیست تخمدان داره میخواد بدونه این تاخیرپریودیش بارداری هست یا نه
- مایع اکوفری
سلام وقت بخیر من امروز یه سونو رحم دادم که همه چیز طبیعیه فقط نوشته مایع اکوفری بصورت خطی بین دو لایه اندومتر دیده میشود؟؟ میخواستم بدونم این یعنی چی


