Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام وقتبخیر.خانمی هستم۴۵ ساله برج گذشته ۳/۱۰پریودیم تمام شد امروز۴/۹هست هنو پریود نشدم ممکنه باردار باشم.. چ وقت باید ارمایش خون بدم ممنون میشم راهنمایی کنید
- باردار
ایا امکان داره سرکلاژ باز بشه با چه چیز هایی باز میشه ایا نخش محکمه
- تنبلی تخمدان
سلام بنده تنبلی تخمدان داشتم و خانم دکتر بهم آمپول سینال اف و اچ سی جی دادن حامله شدم اما خارج رحم دو ماه پیش تقریبا با عمل لاپاروسکپی به بارداری پایان دادن ۴۱ روز بعد عمل پریود شدم ۸ روز بعدش نزدیکی داشتم آیا امکان داره من باردار باشم میترسم فعلا زوده؟ و آیا اگه باشم مشکلی برام ایجاد نمیکنه؟
- خوردن انتی بیوتیک
سلام، چند روز قبل از اقدام به بارداری قرص متردتیدازول و اموکسی سیلین بخوریم واسه بچه مشکلی پیش نمیاد؟
- سلام من ۴ شبه ک پماد دالاگواگ استفاده میکنم دیشب نزدیکی داشتم دکترم متاسفانه فته بود ک ضرر داره وذقصد بار داری دارم ایا در بارداری مشکلی ایجاد میکنه
ایا مشکلی در اقدام ب بارداری نداره؟
- اقدام به باردااااری
سلام خانم دکتر من روز۱۴پریودیم ۲تا آمپول hcgزدم که ۳ساعت قبل از آمپول نزدیکی کردم و۳۰ساعت بعداز امپول نزدیکی داشتم بعداز اون دیگه اصلا نزدیکی نداشتم امکان داره من بارداربشم آیا اقدامم کم نبوده؟؟ ممنون میشم لطف کنید زود جوابمو بدید خیلی اضطراب دارم
- مصرف دارو
سلام من به متخصص غدد مراجعه کردم و برای چاقی بهم قرص Zink Plus 15 یدوفولیک موتیلوور(دومپریدون)۱۰ تجویز کرد این داروها برای چاقی مناسب هستن؟ قرص موتیلوور برای چی استفاده میشه؟ ضرر نداره؟؟؟؟ عوارض نداره؟ تشکر
- قرص استرادیول
سلام.وقت بخیر.دکتر به من گفت تا ۱۴ روز قرص استرادیول بخور ولی من به اشتباه ۱۸ روز خوردم.امروز متوجه شدم باردارم.آیا برا جنین اتفاقی میوفته؟خیلی نگرانم. ممنون میشم پاسخ بدین🙏🙏🙏
- سلام
سلام من پنچ ماه شده که سزارین کردم الان بخیه هام یکم خارش میده مشکلی که ندارم
- بارداری
من روز ۱۹ اردیبهشت تاریخ پریودم بود نشدم دوروز بعد تست دادم مثبت شد بعداز گدشت ۴۸ دادم دوباره یه آزمایشگاه دیگه برای بتا رفتم خیلی کم بالا رفته بود سونو واژینال دادم چیزی از حاملگی مشاهده نشده بعداز گذشت ۵روز سه روز خونریزی داشتم به صورت متوسط دوباره بتا دادم بتا یه مقدار کم رفت بالا ولی دوبرابر نشد سونو هم نه داخل رحم نه خارج رحم چیزی را نشان نمیدهد بنظر شما من بایدچیکار کنم دکترم گفت درصورت درد شدید یا خونریزی شدید به الزهرا برو الان ۱۱ روز گذشته
- قلب جنینرسوب کلسیم
سلام به دخترم حاملس تو سنو گفتن قلی جنین کلسیم جمع شده 16 هفته تکرار سنو دادم میترسم جذب نشع ناراحتی قلبیاون دکتری که سنو کرد گف مشکلی نیس آزمایش غربالگری هم سالم بود تمام اعضای جنینم سالم بود باشه
- در حین مصرف قرص عادت شدم
سلام وقت بخیر الان نزدیک یک ماه کورتاژ کردم وه دکتر سنو تشخیص دادن ک بقایای سقط هنوز داخله رحمم هست. دکتر برام قرص سیپروترون کامپاند تجویز کردند الان ۶ روزه مصرف کردم وه عادت شدم
- زایمان طبیعی
باسلام. توجواباتون دیدم که فرمودین زایمان طبیعی بعد ازسزارین داشتین،موفقیت امیز بودن خانم دکتر؟چون خودمم خیلی راغب به این کار هستم ،اگه بشه میخوام بیام تحت نظرشما .
- عفونت در بارداری
سلام دکتر ببخشید طبق این سوالم میشه درمورد مصرف قرص سفکسیم راهنمایی بفرمایید: آزمایش خون دادم و میزان WBC:۱۲.۶۳هست و میزان RBC: ۴.۱۶هست و میزان HGBهم ۱۱.۷ هست و میزان MCHCهم ۳۱.۶ هست و در آزمایش ادرارم هم جلوی پروتئین نوشته Traceو جلوی Blood/Hgbهم نوشته Traceو جلوی Bacteriaهم نوشته Fewو جلوی crystal نوشته :ca-oxalate:few، در مقابل W.B.Cدر ادرار هم نوشته ۱۸-۱۶،من رفتم دکتر جواب آزمایش نگا کرد گفت عفونت ادراری هست و برام سفکسیم ۴۰۰ نوشت ۱۰ تا روزی ی دونه ، الان هفته۲۷ هستم حدودا میخواستم بدونم این قرص سفکسیم ۴۰۰ تو بارداری برای جنین ضرر نداره؟ چون نمیدونم دکترم یادش بود که باردارم یا نه ، در کل واسه زنان باردار در بارداری استفاده از سفکسیم ۴۰۰ به مدت ۱۰ روزی و روزی یک عدد مجاز است؟
- سالیددرپستان
کانون هایپواکو با مارژین میکرولوبوله در ابعاد3در 12 میلی مترکه به نظر میرسد سالید باشد این یعنی چی؟ الان این خطرناکه؟
- اقدام به با داری
تا چند وقت بعد سزارین اگر حامله نشدیم باید مراجعه کرد
- بارداری
سلام من الان یازده از پری میگذره و پریود نشدم میشه باردتری باشه و تستم یه حاله کمرنگ به زور دیده میشه
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
سلام من پنج ماه بود که پریود نمیشدم با مراجعه به پزشک و انجام آزما داروهای پزشک یک ماه بعد از اتمام داروها پریود شدم ولی با درد شدید زیر شکم راهی بیمارستان شدم و به من آمپول و سرم زدم و آروم شدم.ولی یکساعت بعد که رفتم دستشویی یه تیکه مثل گوشت به اندازه دوتا انگشت کامل روز نواربهداشتیم افتاده بود و زیاد هم خونی نبود و بعدش یه تیکه بزرگ لخته خیلی خونی بزرگ هم افتاد از من.ترسیدم اینا چی بودن؟؟؟؟؟
- سلام من خانم ۲۷سال هستم توده هاپیواکو درسینه چپ دارم ۶.۵mmهست ک ۶ماه دیگه سونوگرافی دارم باز خطرناک هست. دارو نداره که رفع بشه
- بارداری با وجود مصرف قرص اورژانسی
سلام وقت بخیر، من ۳ مهر رابطه محافظت نشده داشتم و دو روز بعد یک عدد لوونژسترول یک و نیم استفاده کردم و تاریخ ۱۰ مهر و ۵ آبان پریود شدم. پس از اون تا به الان پریود نشدم اما چند روز است که درد سینه و نفخ و تهوع و معده درد و درد خفیف زیر شکمی دارم، بیبی چک استفاده کردم منفی بود… آیا احتمال بارداری یا بارداری خارج از رحمی وجود داره؟ بیشتر نگران بارداری خارجی از رحمی هستم


