Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کمردرد در بارداری
سلام ۲۹ هفته باردارم .طول سرویکس۲۳ است و استراحتم .امروز کمر درد پریودی گرفتم که به پای چپم میزنه .دلیلش چی میتونه باشه؟
- فیبرویید
با سلام من یک فیبرویید سال سرویس قدامی به اندازه ۱.۴ سانتی متر دارم میخواستم برای بارداری اقدام کنم سن هم ۳۸ است ممنون میشم بفرمایید راه های درمان چه هست و آیا میتونم با این شرایط باردار شوم؟؟
- درد جای بخیه سزارین بعد از دوماه
با سلام من 3 ماه و نیمه سزارین شدم بعد از 2ماه بخیه هام سمت راستش عفونت کرده بود. الان با این که کامل درمان شد اما دقیقا همونجا تیر میکشه و میسوزه زیر پوست هم انگار سفت تر از بقیه جاها هستش چی کار باید بکنم؟
- سلام عزیزم خسته نباشید من از شما در رابطه با بکارت پرسیده بودم که گفته بودم خون قهوه ازم اومده و گفتین بله بعلت اسیب پرده است حالا بعد از گذشت چند سال میتونم یه برگه برای اثباتش بگیرم؟ به خودتون مراجعه کنم؟ به صورت انلاین و غیر حضوری امکانش هست؟ ممنون
- افت فشار
باعرض سلام و ادب و احترام حضور خانم دکتر عزیز من به تازگی وارد ماه چهارم بارداری شدم و چند روزی هست که احساس ضعف میکنم به صورتی که یک بار در حدی دچار سرگیجه شدم که افتادم...روز بعد مجدادا در زمانیکه نشسته بودم این اتفاق افتاد و بلافاصله کمی آب قند خوردم و بعد از ده دقیقه که فشارم را اندازه گیری کردم فشارم بین نه و ده بود فکر می کنم دلیلش همین کمبود فشار و افت ناگهانی آن باشه با توجه به اینکه ایام عید نزدیک هست و مطب بسیار شلوغ هست ممنون میشم راهنمایی بفرمایید پیشاپیش عید نوروز رو به شما و جناب آقای دکتر کرم بین تبریک عرض میکنم و سال خوبی رو برای شما و عزیزانتان آرزو میکنم...
- سلام رحم بزرگترازنرمالمیومتریال هتروژن درابعاد۹میلیمترفولبکول فیزیولوژیک ابعاد۱۸درتخمدان راست ۴۲ ساله هستم رفتم تست پاپسمیربدم ازدردشدیدسونوگرفتن ومتوجه ی ایناشدندوالانم خیلی نگرانم هر۲۱ ردزپریودمیشم ولکه بینی بین پریودیام دارم ایاکارم به عمل میکشه سه تازایمانم داشتم
- خونریزی از مقعد هنگام پریودی
سلام من۱۹سالم هست روزای اخر پریودی یک دفعه درد بدی توی شکم و کمرم بوجود اومد احساس کردم خونریزیم زیاد شده بعد رفتم دستشویی و دیدم از مقعد هم خونریزی دارم برای بار اول هست اینطور میشه مشکل چیه
- بارداری دوباره با عفونت ادراری
سلام
بر رضای خدا کمکم کنید.
یک سال عفونت ادراری دارم هر 32 روزم پریود میشم. یک پسر 6 سالم دارم و میخواهم دوباره باردار شوم. - پریودی
سلام من یک ماه از قرص گین آپ استفاده کردم الان ۸.۹ روزع از زمانی ک باید پریود بشم گذشته چیکارکنم
- بارداری
سلام خسته نباشید دوقلو باردارم ...آمپول بتامتازون رو در ۲۶ هفتگی در دو روز.. روزی ۳ تا یعنی ۶ تا زدم .... و الان ۲۸ هفته هستم و مجدد باید در ۲۹ هفتگی ۶ عدد در دو روز استفاده کنم ؟ کلاَ یعنی ۱۲ تا ... خواستم بدونم این همه آمپول ضرر نداره ؟
- اختلال در پریود
سلام من پریودم دوهفته عقب افتاده. پنج روز قبل زمان پریود بعد از رابطه به مدت دو روز لک قهوه ای داشتم. الان پنج روز از زدن آمپول پروژسترون میگذره اما با وجود علائم هنوز پریود نشدم. امکان بارداری هس؟
- بیماری زنانه
سلام خسته نباشید تقریبا یه سالی هست که آیو دی دارم الان دو هفته ست که پریودم ویک هفته مرتب لکه بینی دارم و تازگی خونریزیم شروع شده و و پریودی منطم دارم الان مدتی هست که بعد از پریودی یک هفته بیشتر لکه دارم ب نظر شما باید چکار کنم آیا علایم مریضی یا چیزه دیگه است
- من دخترم ۷:۵ داره به دلیل بلوغ زودرس تا الان یکبار واریوپپتیل ۲۸ روزه زده. چند روزی هست که از سر گیجه شکایت میکنه آیا به آمپول ارتباطی داره و باید چکار کنم؟ ممنون
- سقط جنین
سلام خسته نباشید من اخرین پریودم ۸فروردین تاریخ پاک شدنم هست و یک هفته پیش آزمایش بتا دادم مثبت بود.ولی نه شوهرم و نه خودم این بچه رو نمیخوایم ومیخوایم سقط بشه هم شرایط مالی شو نداریم و شوهرم بیکاره هم اینکه یک بچه ۱۸ ماهه دارم من روش جلوگیریم کاندوم بود ولی پاره شد و من یادم رفت قرص اورژانس زود بخورم ۲-۳روز بعد خوردم ک اثر نکرد.خیلی ناراحتم و افسردگی گرفتم از وقتی فهمیدم باردارم واقعا ما این بچه و نمیخوایم و ناخواسته شد .میخواستم خواهش کنم کمکم کنید سقط کنم یه قرصی دارویی یا حتی کورتاژ هم راضیم فقط سقط بشه تا دیر نشده
- قرص سیبل وبارداری
با سلام ووقت بخیر.ببخشید بعداز مصرف ۴روز قرص سیبل (زمان شروع قرص از ۵ پریودی) رابطه داشتم و بدون محافظت بوده آیا بار دار شدم؟اگر باردار شدم چطور سریع متوجه بشم و سقط کنم؟
- حاملگی
سلام من 21 روز قرص سیبل مصرف کردم به خاطرکیست بعد از دو روز هنوز پریود نشدم و دیروز هم رابطه داشتم احتمال بارداری هست
- سرکلاژشکمی
سلام دکتر بهم گفته باید سرکلاژشکمی بشی آیا کسی این کارو کرده که نتیجه گرفته باشه خواهشا جواب بدین
- بارداری
سلام. خانم دکتر من باردارم. و هنوز دکتر نرفتم. طبق آخرین پریودی الان باید حدود هفته 9 یا 10 باشم. حدود سه الی 4 هفته س که حالت تهوع داشتم و بالا میاوردم. شبا حالم خیلی بد میشد. نمی تونستم چیزی بخورم. یه چند روزه که همین حالت تهوع هارو داشتم عق میزدم ولی دیگه بالا نمیاوردم. کم کم حالم بهتر شده. امروز حالم خیلی نسبت به روزای گذشته خوب بوده. تونستم راحت غذا بخورم حالت تهوع نداشته باشم. سوالی که دارم اینه، آیا کم شدن علایم بارداری نشانه اینکه جنین سقط میشه یا رشدش متوقف شده؟ آیا طبیعیه که قبل از ماه سوم بارداری علائم کم بشه یا حتما باید تا ماه سوم ادامه داشته باشه؟ دو هفته ست نوبت دکترم نمیرسه ممنون میشم جوابم و بدید. خیلی نگرانم.
- خطر برای جنین
سلام.اگه طبق سونوگرافی بارداری کسی تموم شده باشد.. ولی یک هفته زایمان به تأخیر بیفتد آیا برای جنین خطرناک است؟
- اقدام ب بارداری
سلام من میخام برا بارداری اقدام کنم ی سال پیش سقط داشتم دلیل سقطم نقص لوله عصبی بود جمجمه تشکیل نشده بود حالا الان من باید چکارکنم؟ایا دوباره این مشکل پیش میاد؟؟بعد من دو سه سالی هست ک قرص اسنترا۵۰ مصرف میکنم ایا این مشکلی ایجاد میکنه؟ایا دلیل سقطم ربطی ب این قرص داره؟؟


