Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- علت درد بخیه بعد چندسال
سلام خانم دکتر من ۱٠ سال پیش زایمان کردم. الان خیلی جای بخیه هام چندروزه درد گرفته دلیلش چیه؟
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- عفونت ناحیه تناسلی
سلام ۲۰ سالمه ۱۲ شهریور پریود نشدم عفونت واژن داشتم و امروز ۱۶ شهریور پریود شدم وخارش واژن دارم چی کار کنم؟ ۹ماه عفونت داشتم وخوب نشده چی کار کنم؟
- توده مجاری ادراری
باسلام به مدت چند ماه روی مجاری ادراریم احساس برآمدگی میکردم امروز دیدم که یه برآمدگی سفید رنگه.توروخدا کمکم کنید خیلی میترسم.درضمن دختر هستم
- دردجای بخبه
سلام من ده ساله پیش تصادف کردم رودم ازدوجاپاره شد۳۰تابخیه روی شکمم زدن حالابعدازده سال جای بخیه وداخل شکم دردمیکنه موقع خواب دلیلش چیه
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم
- پریودی نامنظم دارم
سلام دکتر من ۳۵ سالمه الان روز سوم پریودی هست و خروج تکههای کوچک به همراه خون قرمز تجربه دارم طبیعی هست؟؟؟
- سنو گرافی رحم و تخمدانها
مایع خفیف در کاویتنه اندومتر منظورش چیه؟
- مصرف کپسول فلوکونازول
با سلام خانم دکتر
من مریض شما هستم. به خاطر قارچ یکی از داروهای کپسول فلوکونازول تجویز نمودید 2 کپسول به فاصله 3 روز . یعنی 2 کپسول را باهم بخورم در یک وعده بخورم. من پولیپ کوچکی نیز دارم پریودم از روز 4 خرداد پاک شدم ولی امروز دیدم لکه بینی دارم . آیا به خاطر مصرف قرص است؟
- سونوی رحم و تخمدانها
رحم به ابعاد ۴۸×۹۰ میلی متر با نمای نرمال و اکوی میومتریال مختصر هتروژن مشاهده شد ضخامت آندومتر ۹ میلی متر می باشد آیا خطرناک هست خودم هم مجرد هستم و ۳۹ سال دارم
- خونریزی غیر طبیعی
با سلام. من کیست تخمدان داشتم و دو سال هست که ازدواج کردم و با ال دی پیشگیری میکردم. این ماه از قرص مارولین جهت پیشگیری استفاده کردم. قبلا ما بین دوره هام لکه بینی کمی داشتم . ولی این ماه باید دیروز پریود میشدم ولی از ۱۰ روز قبل خونریزی شدید به صورت لخته لخته بزرگ دچار شدم و هنوز هم این خونریزی رو دارم. فرزندی هم ندارم.
جواب سونو :
مثانه ضخامت جداری طبیعی دارد و در آن سنگ یا ضایعه فضاگیر رویت نشد.
رحم دارای ابعاد mm 30*70 و اکوی میومتریال طبیعی می باشد.
ضخامت آندومتر حدود mm 5 اندازه گیری شد و مقداری مایع اکوژن در کاویته آندومتر دیده شد لذا جهت بررسی بیشتر سونوگرافی ترانس واژینال پس از قطع شدن خونریزی جهت بررسی ضایعات آندومتر توصیه می شود.
تخمدان چپ شکل و ابعاد طبیعی داشته ابعاد تخمدان چپ mm 16*35 میباشد . ناحیه کیستیک ساده به دیامتر 23mm در موقعیت تخمدان راست دیده شد .
مایع آزاد در لگن رویت نشد
جواب آزمایش بتا هم کمتر از ۱ دهم بوده
لطفا راهنمایی بفرمایید مشکل چیه و چکار کنم. خدا خیرتان بده - بزرگی لابیا مینور
سلام خانم دکتر لطفن به سوالم جواب بدین علت بیرون زدگی لابیا مینور در مجردها ۱بزرگی کلیتوریس ۲ لابیا مینورم بیش حد بزرگه موقع راه رفتن اذیت میشم۳ خودارضایی متنونه علت شون باشه ۴ خودارضایی مالشی .یا فشار اب باعث پارگی پرده بکارت با مالش کلیتوریس ۶ لابیا مینورم خیلی تیرست ۷
- کیست
سلام درسونگرافی من نوشته ک یک کیست درتخمدان حاوی یک جزاکوژن مشابه clotدیده شده معنیش یعنیی چ
- خراش بکارت
سلام خانم دکتر من پرده ام خراش پیدا کرده ولی دخول نشد واصلا دیگ کاری انجام ندادم فقط دارم دارو توسط ماما میخورم عفونت اش تموم بشه ماما میگف که ترمبممیشه آیا واقعا ترمیم میشه خودش خانم دکتر من ۲۴ سالمه مجردم لطفا جواب بدین
- پرمویی
سلام برای مشکل پرمویی اسپیرونولاکتون مصرف میکنم و تقریبا ۳ سال هست که از این دارو استفاده میکنم ولی همچنان در نواحی سینه ، پایین کمر ، شکم ، موی زائد وجود داره ولی خیلی زبر و تیره نیست بنظرتون دارو رو ادامه بدم ؟
- واکسن گارداسیل
سلام وخسته نباشيد دختري هستم ٣٢ساله ومجرد به جهت پيشگيري يك دوز گارداسيل تزريق كردم خواستم ازتون بپرسم در صورتيكه دو مرحله ديگه رو تزريق نكنم چه اتفاق ميفته ؟و آيا با تزريق نكردن دو مرحله بعد تاثير تزريق اول در بدنم خنثي ميشه؟و سوال بعديم اينكه آيا اين واكسن روي پريود و باروري تاثير داره؟ممنون ميشم پاسخ بديد
- دنبالچه
برای سوزش و درد دنبالچه به دکتر زنان باید مراجعه کنم؟میتونه عفونت ادراری علتش باشه؟بانشستن درد میگیره
- سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
- عوارض واریوپپتیا و دیفرلین
سلام .45ساله هستم و به دلیل فیبرو و آندومتریوز یک واریوپپتیل و دو تا دیفرلین ماهانه زدم . بعد از واریوپپتیل مفاصل زانو و دست ها درد گرفت و دچار خشکی مفاصل شذدم به طوری که صدا میده.آیا عوارض داروهای تزریقی هست؟البته خونریزی زیادی داشتم و مجبور به زدن آمپول ها بودم.
- مشکلات زنانه
سلام من مدتی متوجه سفیدی روی کلاهک کلیتوریس و درد روی اون ناحیه شدم لطفا علت و درمان اون رو بگید


