Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من چندرزپیش انتقال جنین فریزشده داشتم درحالا حاظرالآن سرماخورده شدم مصرف داروسرماخوردگی وچرک خشک کن همزمان بااسترادیول تداخلی پیدانمیکنه مصرف کنم درصورتی ک یه سقط هم پشت سرگذاشتم ک اون یکی سقط هم سرماخورده شدم دکتراستامینوفن دادبعدک سرماخوردگیم خوب شدمتوجه شدم ازهمون زمان قلب جنین هم نمیزده
با سلام من ی هفته سقط جنین داشتم با قرص میخواستم بپرسم کی باید سونو بقایا انجام بدم الان خون ریزی دارم
- خونریزی کم قاعدگی
سلام خانوم دکتر. من ۳۷ سال سن دارم. تازه ازدواج کردم و در اقدام برا بارداری هستم. از نه ماه پیش حجم خونریزی های من از پنج روز به یک روز اون هم خیلی کم کاهش پیدا کرده.اونم به صورت اینکه مثلا ماه پیش چهار روز بعد ماه بعد سه روز بعد دو روز الانم یک روز شده. یک روز هم شده خونریزی خیلی خیلی کم میبخشید در حد یه نوار . تمام ازمایشات هورمونی اعم از دخیره ی تخمدان و fsh و غیره رو انجام دادم نرمال هستن . پزشک علتی برا این مورد من نمیتونه پیدا کنه. خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- کیست تخمدان
سلام من اسفند ماه رفتم سونو کیست اکوفری ۳۰ میلی متری در تخمدان راست رویت شد دیگه اصلا سونو نرفتم ممکنه بدون دارو دفع شده باشه؟ با وجود این کیست میشه باردار شد؟ مانع بارداری نمیشه؟
- سلام روز اول پیرویم یه تیکه مثل پی سفید از واونم خارج شد میخاستم ببینم چیه
- تعیین جنسیت
باسلام میشه یه دکتر خوب که تعین جنسیت انجام میده بگین؟
- خود ارضایی و بکارت
سلام من یه دختر نوجوان هستم و متاسفانه از هشت سالگی خود ارضایی انجام میدادم و الان یک ساله ترک کردم خودارضایی من بصورت مالش معمولی کلیتوریس بوده و اصلا به یاد ندارم بعد از خود ارضایی خونریزی و زخم داشته باشم چقد احتمال داره پرده بکارت با این روش اسیب دیده باشه؟
- کیست تخمدان
سلام و عرض ادب. در سونوگرافی انجام شده کیست دارای سالید اکوژن داخلی در تخمدان چپ به دیامتر ۳۱ میل دیده شده خطرناکه؟ سرطانی هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- پزشککک
سلام بعد از رابطه جنسی متوجه یکم خون در سر آلت تناسلی همسرم شدم الان این خطرناک هست و اگر حضوری همسرم بخواد به پزشکی مراجعه کنه پیش چه دکتری باید بره؟
- نامنظم بودن پریود
سلام و خسته نباشید من پریودم منظم بود ولی این دوره سه روز به تاخیر افتاد و من شروع کردم قرص دوفاستون رو مصرف کردم روزی دو عدد،میخوام بدونم ۳روز کافیه که قرص رو قطع کنم یا ادامه بدم، فقط میخوام پریود بشم، چون ۶ ماه پیش هم همینطور شدم و با دوفاستون پریود شدم
- قرص اورژانسی
سلام و ادب.. خانم دکتر من چند روز پیش سکس محافظت نشده داشتم.. بعدش قرص اورژانسی خوردم اووسیز 0.75 یعنی دوتا بود من یدونه خوردم.. حالا دیروز بعد از چند روز خونریزی کردم.. اینقدر خونریزی زیاد بود ک کارم به اورژانس و بیمارستان کشید... میخاستم بدونم آیا بازم احتمال بارداری وجود دارد؟
- اقدام له بارداری با لتروزول
سلام دکتر بهم قرض لتروزل داده در روز تخمک گذاری نزدیکی داشتم و بعد دو هفته پریود شدم و خونریزی لخته لخته داشتم تا دو روز بعدش خونریزی کمتر شده در روز ۵ پریودی لتروزول مصرف کردم در روز ۶ خونریزیم قطع شده و ترشح زرد و لیز دارم
- سونوگرافی رحم وتخمدان
سلام .خانومي ٥٣ساله هستم. داخل رحم توسط سونوگرافي كلسيفيكاسيون به سايز ٤mm ديده شده است.ايا خطرناك است؟چه كاري انجام بدم؟
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- آمپول دکاپپتیل
سلام خسته نباشید من بیمار خودتون هستم یه سوال داشتم.این ماه تصمیم دارمiui انجام بدم شما برام آمپول دکاپپتیل رو تجویز کردین که روز ۲۱پریود ۱/۲ رو تزریق کنم از داروخانه پایین مطب گرفتم ولی با یه اسم دیگه هستش واریوپپتیل آیا این با اونی که شما نوشتین فرق داره؟
- قرص سیبل
- تاخیر در پریود بعد از دوفاستون
برای تنظیم دوره پریودی دکتر دوفاستون تجویز کرده، چون قبلا مدروکسی دو عدد هر شب استفاده میکردم شب اول به اشتباه دو قرص دوفاستون استفاده کردم، یعنی ۹ شب الان بیشتر از یک هفته گذشته چیکار کنم؟ مجرد هستم
- بارداری و ورزش
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر خیلی خیلی عزیز بسیار ممنونم از بابت راه اندازی این سایت و وقت گرانبهایی ک برای بیماران میذارین مدتی پیش به مطب مراجعه کردم و شما بعد از سونوگرافی تشخیص تنبلی تخمدان دادید تصمیم به بارداری دارم و فرمودین که مدتی اقدام کنم اگه نتیجه ای حاصل نشد مجددا خدمت برسم الان اصلا پریود نمیشم آیا باتوجه به اینکه تصمیم به بارداری دارم میتونم از داروهای قاعده آور استفاده کنم یااحتمال بارداری وجود داره و ممنوعه؟ و سوال دومم اینه که آیا میتونم برای ورزش ایروبیک به سالن برم یا خیر مجددا تشکر میکنم.
- کیست سپتوم
سلام وعرض ادب محترمتان چپ کیست حاوی پشتون بقطر50میلیمتر دارد خیلی درد دارم چیکار کنم خانم دکتر برام آزمایش نوشته
- خونریزی حین مصرف سیپروترون کامپاند
باسلام وقت بخیر خانوم دکتر ..من ۴ ماه پیش بخاطر نامنظم بودن پریودی رفتم سنو و ازمایش هورمون تشخیص پزشکم تنبلی تخمدان بود و قرص سیپروترون را تجویزکردن من مدت ۳ ماه منظم خوردم وازآنجا ک قصد بارداری داشتم قطع کردم ولی متاسفانه پریودیم هنوز خوب نشده تقریبا یک ماه است باید چکارکنم ممنون میشم راهنمایی کنین
- تنبلی تخمدان
سلام ببخشید میشه قرص... کامپاند رو از روز ششم پریود بخورم گذشته ی روز واینکه بار اوله میخام شروع کنم


