Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سوال از دکتر زنان
سلام خانم دکتر من دوسالی است که عادت ماهانه ام تنظیمش بهم خورده دکتر های زیادی رفتم تا امپول دیفرلین سه عدد هر ۲۸ روز تجویز کردند ومن فرانسوی را تهیه کردم اماامپول سوم را که زدم بعد از چهار روز پرید شدم خواهشمند است راهنمائی بفرمیی
- بی حسی سینه
سلام خسته نباشید من یه بچه ۲۱ ماهه دارم که شیر خودمو میخوره یه مدت پیش فهمیدم اصلا سینه هام حس ندارن نه فقط نوک سینه، تقریبا کل سینه. مثلا پسرم گاز میگیره هیچ دردی احساس نمیکنم میخواستم بدونم از چی میتونه باشه در ضمن دیابت بارداری هم داشتم توی یک سایت دیدم میتونه از علایم دیابت باشه
- جواب پاتولوژی بعد از عمل لاپرسکوپی
برسی وتفسیر پاتولوژی
- مصرف کلومفین
من اصلا مشکل بارداری ندارم ماه قبل ازروز سوم پریودی روزی یک قرص کلومفین ۲شب خوردم این ماه الان ۵روز از پریودیم میگذره پریود نشدم تست زدم باردار نیستم چه کارکنم
- با سلام یک ماه پیش سزارین کردم دوروز است که متوجه شدم یک گوشه از زخم باز شده و مقداری عفونت کرده سفالکسین مصرف کردم بهتر شده آیا مصرف سفالکسین برای نوزاد ضرر دارد لطفاً راهنمایی کنید
- تفسیر شرح دستور عمل
با سلام خانم من مراجعه به دکتر کرده گفته باید عمل کنید برگ عمل میفرستم خدمتتان میخوستم ببینم چه عملیه و اون توضیحاتی که زیر برگ عمل نوشتن چیه تشکر
- مهم
سلام ببخشيد يه سوال داشتم،من دختر باكره هستم ٢٥سالمه،ميخواستم بپرسم چرا بعضي موقع ها يا موقع هاي كه ورزش ميكنم واژنم خيس ميشه؟ اين موضوع منو اذيت ميكنه بايد چيكار كنم؟
- پزشکی ونازایی
سلام خانم دکتر ببخشید من عکس رنگی گرفتم توش نوشته نمای فیکس همراه با جابجایی لوله چپ به upward مطرح کننده peritubal adhesion چپ رویت میگردد یعنی چی مشکلم چیه باید لاپاراسکوپی کنم میخواستم آی یو آی انجام بدم که اینجوری شد
- سلام ببخشید آیا ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست
سلام و عرض احترام ببخشید ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست؟
- ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون
ممنون که جوابمو دادین خانم دکتر مهربون.من واسه 5 اردیبهشت وقت گرفتم که احتمالا سونو و ازمایش هورمونی برام نسخه میشه.اگه مشکل هورمونی داشتم بهم دارو دادن و استفاده کردم باز هم واسه چکاپ مجدد باید مراجعه کنم؟و اینکه اگه هورمونم مشکل داشت از وقتی که داروهارو طبق تجویز دادن و شروع به خوردن کردم میتونم از یکی دو هفته بعد برم تهران درمان لیزرمو شروع کنم؟میگن 6.7 جلسه ای زمان میبره؟به نظرتون اگه مشکل هورمونی داشتم بعد اتمام جلسات لیزرم که حدود یک سال زمان میبره به نظرتون برای اینکه هزینه ای که کردم به باد نره(اخه هزینه لیزر خیلی بالاست)همیشه و هر چند یبار برای چکاپ پیش متخصص زنان برم که مجددا واسم ازمایش بنویسن؟اخه از موبر و موم و ژیلتو همه ی اینا خسته شدم.میخوام با امید اینکه حداقل واسه 2.3 سال و تا اخر عمرم حداقل از بخش بیشتری ازین موها راحت شم لیزر کنم.نظر شما چیه؟
- بارداری بعدسقط
سلام من۲۰ روزپیش سقط داشتم بچه دومم قلبش تشکیل نشده بود .خودش دفع شدکاملا .الان ازنظر روحی روانی خیلی خوبم میشه الان اقدام کنم قرص یدوفولیک.وویتامین دی میخورم
- دردسینه
توروخدا جواب بدین ازشدت ناراحتی دارم سکته میکنم مدت 7روزه هردوسینه در میکنه رفتم متخصص داخلی سینه هامو معاینه فیزیکی کردگفت توده قده نیست بعدازمایش ماموگرافی سونوگرافی نوشت رفتم ماموگرافی جوابش عددیک بودبعدش رفتم سونوگرافی همش منفی بود ولی هنوزم احساس دردوگاهی سوزش در سینه هام دارم واکسن دو سوم زدم توروخدا
- سونوگرافی
سلام زودترین زمان در هفته های اول بارداری چه زمانی برای انجام سونو هستش.. بنده در هفته ی پنجم بارداری هستم آیا اگر دراین هفته سونو انجام دهم مشخص میشه جنین در رحم قرار داره یا خدای نکرده خارج از رحم با آرزوی سلامتی وتن درستی برای شما دکتر عزیز وتمامی عزیزانی که غیر باردار وباردارا امیدوارم بارداریه سالم و بدون هیچ خطری و بدون هیچ نقضی به اتمام برسونن.
- درد و سوزش در محل اسکار سزارین بعد ۱۰ سال
سلام خسته نباشید حدود ۱۰ سال از اخرین سزارین من میگذره الان حدود ۷ روز درد شدید در ناحیه اسکار سزارین سمت راست دارم ،از حدود ۱ ماه قبل این درد به صورت لحظه ای حس میشد اما ادامه دار نبود ، اما الان احساس درد تا پهلو هام کشیده میشه . سونو انجام دادم اما هیچ موردی مشاهده نشد نه کیست نه عفونت نه فتق رحم نرمال بود . میشه راهنمایی کنید که این چی میتونه باشه
- سلام دکتر برای عفونت قارچی قرص فلوکونازول داده وگفته هر ۳روز۱عدد آیا این طوری که گفته بخورم درست
- سوال
سلام من وقتی به داخل واژن دست زدم قسمت بالاش از داخل یه چیز ریز مثل جوش کوچیک برآمده ریز حس کردم دو جا از واژن عفونت قارچی هم داشتم که دارو زدم آیا قارچن؟ نگرانم یا بیماری؟
- دوقلویی
سلام من میخوام دوقلو داشته باشم چه قرصی مصرف کنم خواهش میکنم بگید
- دردپهلوی راست وزیرشکم
باسلام خدمت شماخانم دکتر .. ببخشید مادرم متولد ۴۳چند سالی یایسته شده .یک ماهی هست که درپهلو وفشار برروی مثانه داره خیلی درداش زیاده.متخصص داخلی براش ازمایش ادرار وسونوپهلو ها وزیر شکم گفت انجام داده همه چیز خوب بود بعد به متخصص زنان رفتند معاینه شد اونم همه چیز خوب بود ولی همچنان دردش خیلی زیاده یعنی مشکلش چیه چیکار باید کرد خواهش میکنم کمی راهنمایی بفرمایید..
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید خال های پوست قرمز کوچک روی پوست هردودستم به تعدادزیادهست وتازگی درصورتم هم درآمده علتش چیه وراه درمانی داره؟ ممنون ازراهنماییتون⚘⚘⚘
- دردرحم
سلام خانم دکتر صبح بخیر! از دیروز تا الان رحمم درد می کنه! 61ساله هستم!


