سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال جنین
من 6روز انتقال انجام دادم گاهی اوقات درد زیر شکم و درد پهلو دارم میخوام بدونم جنین تشکیل نشده؟ و چرا با شیاف پروسترون دل پیچه و اسهال دارم؟
- امپول پرژسترون
سلام من ۳ شنبه ای وی اف دارم بعد قرار شنبه آزمایش پروژسترون بدم اگ کم باشه آمپول بدن استرس دارم آیا آمپول پرژسترون باعث نمیشه من پریود شم چون جنین فریز دارم اگ باز بشن هیچ میشن عین خوره افتاده ب جونم
- مصرف قرص استرادیول بعداز بارداری با روش ivf
هفته سوم بارداری هستم با آی وی اف یک دونه قرص استرافوم ویک دونه استرادیول والرات هر دوازده ساعتی میخورم از روزی که اولین سونو واژینال رو رفتم واین قرص استرافوم خارجی به داروهام اضافه شده خون میبینم قطع میشه وباز مجدد میاد نمیدونم از مصرف این قرص هست یا از سونو واژینال یا خدایی نکرده برای بچه اتفاقی افتاده ..من چیکار کنم استرس دارم
- سلام من ۲۶ روز هست که انتقال جنین دادم سونو واژینال شدم ساک بارداری و مایع زرد تشکیل شده از روز ۲۳ انتقال خونریزی داشتم مشاوره دکترم گفتن تا دوهفته دیگه یعنی تا تشکیل قلب جنین روزی ۳تا آمپول پروژسترون بزن دوتا روز یکی شب میخاستم بدونم ضرر نداره؟؟؟ قبلا بجای امپول شیاف روزی ۳تا میزدم و امپول دورنافی از بعد خونریزی گفتن فقط روزی ۳تا آمپول پروژسترون بزن خیلی نگرانم خطر نداشته باشه
- تزریق پروژسترون
با سلام مم به خاطر انتقال باید روزی ۲عدد آمپول پروژسترون تزریق کنم وجای آنها درد ناکه عده ای نظر دادند که جای تزریق نباید گرم بشه چون اثر دارو از بین میرود، آیا این نظریه درسته، تورو خدا سریع جوابم رو بدهید جای تکراری آمپولها برای چند ماه اذیتم میکنه
- ضربه به شکم بعدازسه ذوزانتقال
سلام،سه روزکه انتقال جنین داشتم مجبورم برای تزریق آمپول ام به بیمارستان برم یه چند دقیقه بایدبایستم.امروزهم ناخواسته ضربه به شکمم واردش خیلی نگرانم راهنماییم کنید
- امپول لوپرومر
سلام خدا قوت برای قبل انتقال جنین امپول لوپرومر تجویز کردن که ضخامت رحمم بالا بره یه دوز زدم دوز بعد رو گفتن ۲۸روز بعد تزریق کن و ۱۴روزبعد از تزریق امپول دوم به مرکز مراجعه کن آیا اون موقع که برم منو وارد سیکل انتقال میکنن؟؟
- تخمک ضعیف
سلام وقت بخیر من 35سالم هست 2تا دختر 9سال و15سال وسال قبل هم یک سقط جنین داشتم ودرمهرماه هم عمل تخمک گذاری برای آی وی اف داشتم که در سونو قبل از عمل تعداد تخمک هام 18 بود ولی بعداز عمل تخمکگذاری دکترگفت 3تا تخمک ضعیف زیر یک دارید ودیگر نمیتوانید PGDکنید و هیچ امیدی به عمل آی وی اف در مرحله بعد هم ندارید چکار کنم که دوباره تعداد تخمک هام زیاد شود آیادارویی برای تعدادتخمک زیاد بشه هست ممنون میشوم راهنماییم کنید
- نازایی
S M:
من میتونم برم واسه آی وی اف پیش یک دکتر دیگه یا نه دیگه رهاش کنم و دنبال تخمک اهدایی باشم سلام سونو سه ماه پیشم ۳تا فولیک داشتم بهم قرص آسپرین فولیک اسید و ال دی داد گفت ۱۴روز بخور روز سوم بیا سونو که رفتم گفت اوضاع رحمت افتضاح آدنومیوزت بزرگتر شده وضعیت رحمت داغون ویک فولیک داری دیگه اینجا نیا بعد عید فقط با تخمک اهداییت بیا چرا مگه نباید قرص تحریک تخمدان بدن بعد بگن جواب نداده به دارو دیگه نیا - آیوآ
سلام خسته نباشید من ۱۵ این ماه آ یو آ کردم الان کلا درد زیر شکم اصلا خوب نشده علتش چی میتونه باشه شیاف استروژن هم استفاده میکنم
- آی وی اف
سلام و خسته نباشید ببخشید مزاحم میشم در مورد ای وی اف دو تا سوال داشتم : ۱_ در آوی اف امکان اینکه جنین ناقص باشه و درنهایت یک بچه ناقص بدنیا بیاید چند درصد احتمالش هست ۲_ مادر چقدر تهدید میشه امکان فوت مادر هم وجود داره
- قرص ال دی قبل انتقال جنین برای چیست؟
باسلام مصرف قرص ال دی قبل ازانتقال جنین چیست؟
- تزریق آمپول سینال اف
بعد از تزریق آمپول سینال اف درد در دو سمت شقیقه هام دارم،علتش ار آمپول سینال اف هست؟
- لانه گزینی
چند روز بعد از ivf لانه گزینی می شود و نشانه آن چیست
- استفاده از روش میکرو انجکشن
باعرض سلام و خسته نباشید بنده یکی از بیماران شما هستم که بطور طبیعی قادر به حامله شدن نیستم و مشکل هم اخودمم و همسرم با آزمایشی که در سال ۹۵ انجام داده هیچ مشکلی ندارد( البته خود شما بعد دیدن جواب ازمایش فرمودین) من در اول راه هستم و سنم هم چهل ساله که ذخیره تخمک پایین (۲) و پرولاکتین بالا (۴۶.۵) و شما برای هر دو مورد دارو تجویز نمودین و در حال مصرف داروها هستم میشه برای اولین بجای روش ای وی اف سنتی از میکروانجکشن ای وی اف استفاده بشه و میخواستم بدونم هزینه این روش چقدر تموم میشه؟
شرمنده متنم طولانی شد و وقت ارزشمند شما رو گرفتم - زنان و زایمان
سلام خانم دکتر، من 29سالمه ذخیره تخمدانم پایینه در آز amh مهرماه 0.3 بود و آز اسپرم شوهرم کمی ضعیف بود رفتم برای ivf که 3جنین بی کیفیت از 4فولیکول بالغ تشکیل شد .
حدود دو ماه اووبوست مصرف کردم و کلی دم نوش رازیانه و 5انگشت و... و شوهرم هم 45روز فرتیل اید مصرف کرد، بهمن ماه با آز اسپرم نرمال و amh خودم که بهتر شده بود تقریبا 0.9 رفتم میکرو اینجکشن ایندفعه باز 2 جنین بی کیفیت از3فولیکول بالغ تشکیل شد.
لطفا من رو راهنمایی کنید/ - ترشح سبز رنگ بعد از ivf
سلام خانم دکتر ممنون که پاسخگو هستید. من الان 8 روزه که انتقال انجام دادم و روزانه دو نوبت شیاف پروژسترون استفاده می کنم. درد هایی مثل زمان تخمک گذاری دو طرف دلم احساس میکنم. اغلب یکطرفه هستند دلیلش چیه؟.و گاهی روزی یک بار مثلا، به مقدار خیلی کم ترشحات خلط مانند سبز رنگی میبینم اما سوزش یا خارشی ندارم.دمای بدنم 37 بود. استرس زیادی دارم. نمیدونم انتقال موفقیت آمیز بوده یا نه؟ممکنه دچار عفونت شده باشم؟ نیازی هست به پزشک مراجعه کنم ؟
- IVF
امروز روز دوازدهم انتقالم هست ول چک بی بی منفی نشون داده نگرانم ممنون میشم راهنمایی بفرمایین شنبه باید آزمایش بدم
- امگا3
بعد از انتقال جنین و مصرف قرص asa میشه امگا3 هم استفاده کرد
- ای وی اف
سلام سونو شدم تخمک بالای ۱۷داشتم موقع تخمک کشی فقط یکی تخمک کشی شدم موقع تخمک کشی متوجه شده بودند که تخمدانم راستم۲تا کیست اندومتریوزداشتم دلیلش چیه با تخمک خوبی که داشتم فقط یه تخمک گرفتن


