Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- زنان
سلام خسته نباشید من۱۲روزه از موعد پریودم گذشته و پریود نشدم سینه هام و دلم سفتو دردناک شده وترشحات سفید کشدار دارم دلیلش چی میتونه باشه؟
- سونو گرافی
توی سونو گرافی من نوشته جفت سیکولار رویت شد آیا خطر داره؟
- فریز رحم
سلام من ٢ سال هست ترشحات پنيري مداوم حتي زمان نزديكي دارم كه خيلي اذيت ميشم با دارو رفع نشده ايا فريز كردن جواب ميده؟
- خودارضایی
سلام من رفته بود سونوگرافی رحم و گفتن هیچ فولیکولی داخل رحم نیست ولی نمیدونم چرا بعد از خود ارضایی خونریزی دارم این نشونه ی چیه ؟
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- درد شدید دنده سمت راست در بارداری
زیر سینه سمت راستم به طور وحشتناکی درد میکند که این درد به پشت همان نقطه میزند دردش طوری هست که احساس میکنم گوشت آن قسمت پاره شده است سونو شکم لگن انجام دادم همه چی نرمال بود و آزمایش دفع پروتین نیز داده که منفی بود دکترم میگوید اسپاسم است و داروی ندارد باید تحمل کنی ولی دردش هر روز بدتر از دیروز است آیا به نظر شما راه درمانی وجود دارد؟
- مصرف قرص اورژانسی
سلام .مصرف قرص اورژانسی به چه صورت است ؟ آیا بعد از هر نزدیکی باید استفاده شود؟ در ماه چند تا خورده شود؟؟
- بارداری و ورزش
سلام من دوسال ورزش تکواندو رو شروع کردم و الان میخوام ادامه بدم بعضی ها میگن در آینده مشکلاتی برای باروری و از این قبیل برام به وجود میاد آیا درسته؟
- عفونت
سلام خانوم دکتر من ۲۰ سالمه و رابطه جنسی نداشتم حدود ۱ سال پیش عفونت قارچی داشتم که با قرص فلوکونازول ۱۵۰ که ۳ تا ۳ روز درمیون خوردم و شامپو ضد قارچ خارش و سوزش خوب شد اما چند ماه بعد که دکتر معاینه کرد گفتن داخل واژن هنوز خوب نشده .بازم همون قرص و لوسیون استفاده کردم الان خارش و سوزش ندارم ولی هنوز داخل واژن خوب نشده و دارو های واژینال هم نمی تونم استفاده کنم چیکار کنم بنظرتون؟ ( pcod هم دارم) باتشکر
- شیاف پروژسترون
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم و وارد هفته نهم بارداری شده ام طبق تجویز شما دو عدد شیاف از طریق واژینال استفاده میکنم یک عدد صبح و یک عدد شب بعد از استفاده شیاف دراز میکشم تا کاملا جذب شود متاسفانه بعد از بلند شدن بیشتر شیاف خارج میشو میخواستم بدونم که اشکالی نداره ؟
هم چنین قبلا که شیاف رو از مقعد استفاده میکردم بیشترش دفع میشد .
ممنونم از زحماتتون - سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
سلام اگه قرص اورژانسی بخوری بعد چند ساعت میتونی سیتریزن بخوری
- هتروژن چیست؟
هتروژن چیست؟
معنی هتروژن در گزارش سونوگرافی چیست؟ در گزارش سونوگرافی نوشته شده: رحم به ابعاد ۳۲ * ۹۴. اکوی رحم کمی هتروژنرویت شد. لطفا این سوال را جواب بدهیدبا تشکر - قبل بارداری
سلام وقت بخير آيا انجام تتوي بدن يكماه قبل از اقدام به بارداري خطري ايجاد ميكنه؟
- لک بینی
سلام خانم دکتر من لک بینی قبل از پریودی دارم از روز ۱۷ پاکی شروع به لک میشم و ۴ روز بعدش پریود و دوباره لک بینی و فیبروم هم دارم دکترم برام اگنوگل تجویز کرده هر ۱۲ ساعت دوعدد خوردم ولی دوباره روز ۱۷ پاکی شدم شروع به لک بینی شدم آیا قرص اگنوگل تا ۲۱ روز ادامه بدم ؟ ای دوباره اگنوگل بخورم این لک بینیم قطع میشه؟
- سونوگرافی
سلام خانم دکتر نتیجه سونو مادرم ۵میوم و یک کیست تخمدان ۸۶میلی دیده شده. حتما باید عمل بشه؟؟خطرناک هست!؟؟
- واریو پپتیل
- خونریزی در هفته ۶
سلام . ببخشید در هفته ۶ بارداری هستم ولی خونریزی دارم . باید چی کار کنم خطرناک هست جواب سونو گفت قلب هست فقط ضربان نداره
- سونوگرافی رحم و تخمدان
یک ریم secretionبین دولایه اندوسرویکال مشهود است یعنی چی
- عفونت
سلام خانم دکتر عزیزم وقت بخیر خسته نباشید🌹 خانم دکتر سوالی داشتم خدمتتون من هفته ۲۴بارداری هستم چند وقته ببخشید اینو میگم اما بخاطر این موضوع خیلی استرس دارم و ۲،۳ روزه شدید شده که در مدفوع کرمک مشاهده میکنم و مقعدم شب و اوایل صبح به شدت میخواره و کرمک ازش خارج میشه شب تا صبح چند بار شستشو با صابون میدم چون حتی وارد واژن میشن و ایجاد سوزش و خارش میکنن و خیلی چندش آوره، خیلی ناراحتم من باید چیکار کنم آیا به جنین آسیب میرسه با وجود این شرایط؟ به دارو خواصی باید استفاده کنم؟ برای مداوا باید پیش شما بیام یا چه دکتری معرفی میکنید برم؟
- درد کلیتروس
سلام من ۱۷ سالمه و به مدت دو هفته در ناحیه کلیتروسم احساس درد و تیر کشیدن دارم طوری که انگار از بدنم داره خارج میشه


