Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص ترانگزامیک250در زمان بارداری میشه
استفاده کرد مشکلی ندارن باتشکر
- پنجمین سزارین
با سلام آیا شما پنجمین سزارین را انجام میدهید؟
- مادرانه
🌹
- آمپول دیفرلین
باسلام و خسته نباشید ببخشید من خانمی 50 ساله هستم که کنسر سینه داشتم وتقریبا سه ماه هست تاموکسیفن مصرف میکنم دکتر برای قطع پریود آمپول دیفرلین برام تجویز کرد که یک ماه پیش یک ۳/۷۵ را تزریق کردم الان یک ماه گذشته نوبت تزریق بعدی رسیده اما متاسفانه آمپول گیرم نیومده سوالم اینه اشکالی نداره با چند روز تاخیر اونو تزریق کنم؟؟ از طرفی آمپول را که تزریق کردم تا الان خونریزی نداشتم مشکلی ایجاد نمیشه؟؟ ممنون ازپاسخگوییتون
- زنان
روفولیک اسید با فولیک اسید یکی
- ایا بقایای سقط ۲ سانتی جنین با پریودی دفع میشه
- سلام خسته نباشید در مورد جلوگیری میخواستم سئوال کنم من تازه زایمان کردم و نمیدونم بهترین روش جلوگیری چیه من خودم می خوام ای یو دی بزارم ولی دکترم میگفت با کاندوم جلو گیری کن موندم چی کار کنم اخه یه راهه تضمینی میخوام حد اقل تا ده سال خواهش میکنم کمکم کنین
- سلام من دیشب فراموش کردم قرص دوفامد و بخورم سومین شب بود امروز صبح خوردم بعدیش و امشب بخورم یا فردا
- عوارض دارویی
سلام من ۴۱ سالمه بعد از پریود لکه بینی دارم البته افتادگی رحم هم دارم رفتم دکتر برام آمپول کا تزریق کردن و قرص ترنسید و ویتامین ب۶ هم تجویز کردن ولی با خوردن قرص ترنسید اسپاسم شکمی اسهال و تهوع داشتم که کارم به دکتر کشیده شد آیا جایگزینی برای این قرص هست لطفا راهنمایی کننین ممنون
- تداخل دارویی کوریزان با ال دی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من امشب قرص سرماخوردگی کوریزان و شربت دیفن هدرامین خوردم روش جلوگیریم قرص ال دی هستش آیا تاثیر داره این داروها باهم؟؟
- سن بارداری
سلام خانم دکتر .با توجه به سونو nt هجده هفته و چهار روز هستم .و طبق سونو آنومالی ۱۸ هفته کامل .سن کدام سونو دقیق تر است؟
- مصرف آسپرین در بارداری
سلام وقت بخیر هفته ۳۰ بارداری هستم وهنوز دارم آسپرین ۸۰ میخورم خیلی میترسم که برای جنین مشکلی پیش بیاد تا کی باید این قرص ادامه بدم ؟ البته دکترم برام تجویز کرده علتش رو نمیدونم فقط اوایل بارداریم یه مدت کوتاه هماتوم داشتم همین
- سلام عزیزم من به خاطره نازایی داروی هورمونی دکتر بهم قرص لتروزول وکلومیفن داد آمپول سینال اف چهار تا داد ولی الان پریودم نامنظم شده چه درمانی لازم وچیکار باید کرد یا چه چیزی برای نامنظم شدن پریودی خوبه
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
قرص سیبل مصرف میکردم ۲ تا باقی مونده از قرص های سفید پریود شدم دکترم گفته بود ی هفته صب کن بعد اون یکی بسترو مصرف کن گف اگ بعد ی هفته پریود نشدی اون یکی شروع کن مصرف بکن الان موند شما اینجا گفتین ب محض اینک پریود شدین اون یکی قرص مصرف کنین
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من به تجویز دکتر برای مشکل لکه بینی و فیبروم رحم، از روز ۶ قاعدگی مصرف قرص سیبل رو شروع کردم. ۴ روز مصرف شده ولی پاک نشدم. امروز روز دهم قاعدگیم هست. ایا باید روزانه یک عدد مصرف کنم یا دو عدد؟ معمولا با مصرف قرص جلوگیری چند روز طول میکشه تا پاک بشم؟ متشکرم
- حاملگی
سلام خسته نباشید من تو هفته ۵ الی ۶ هستم.تو سونوگرافی زده فاقد قطب جنین ودارای هماتوم پری ساک.خیلی نگرانم میشه کمک کنید
- ناباروری
سلام خانوم دکتر من پنج ساله بخاطر بچه دومم اقدام به بارداری کردم اما باردارنمیشم رفتم دکتر سونو انجام دادم گفت ک پلی کیستیکی حین پریودی یه چن تا قرص تحریک کننده داد گفت ۱۴روز پریودیت بیا رفتم دوباره سونو کرد گفت تخمکات عالین دوتا تخمک خیلی خوب داری قرص مدروکسی پروژستون داد یه شب درمیان هم نزدیکی کن این ماه بااین تخمکای خوب باید باردار شی یه عده میگن این قرص عوارض داره همون ماهی ک این قرصو مصرف میکنی تا سه ماه بعدش نباید باردارشی چون برای بچه ضرر داره احتمال ناقص شدن بچه هست من الان موندم این قرصو مصرف کنم یا نه
- دختردار شدن
سلام من دوتا پسر دارم وخیلی دوست دارم یک دختر داشته باشم آیا امکانش هست که بصورت کاملا مطمعن بارداری دختر داشته باشم اگر با ivfآیا دربیمارستان های دولتی رشت برای کمتر بودن هزینه امکان داره
- اتمام بارداری با سایتوتک
با مصرف ده عدد سایتوتک در ماه دوم بارداری به صورت واژینال،امکان عدم سقط جنین وجود دارد؟!
- پرده بکارت
آیا امکان داره خراش پرده بدون خونریزی باشه ..آیا خراش با پارگی وآسیب فرق داره .ترو خدا جواب بدین دارم دیونه میشم


