Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود نشدم
سلام ۱۵ آبان که روز اول پریودم بود پریود نشدم و چند قطره خون قهوه ای اومد روز دومم همین طور یکشنبه ۱۸ آبان هنوز پریود نشدم علتش چیه؟
- سلام
سلام من یه سقط یک ماهه داشتم زمان خونریزی سقطم که از ۳۱ /1شروع شد رفتم پیش متخصص گفت لتروزول از شب سوم دوتا و دموکسی پروژسترون از شب ۱۵ دوتا و متروفین هرروز داد همزمان باید اقدام هم بکنم یا بعد دوماه اقدام کنم و داروها رو استفاده کنم اقدام نداشته باشم اشکال نداره ممنون میشم توضیح بفرمایید
- لکه بینی بعدانتقال
سلام من 27دی آی وی اف کردم دوساعت بعدش لکه بینی داشتم البته خیلی کم رنگ علتش چیه؟
- بارداری
سلام ببخشید خانم دکتر شما تو کدوم بیمارستان رشت عمل سزارین انجام میدین ومیشه قیمتش هم لطف کنین بگین.
- کمردرد
سلام وقت بخیر دختر ۲۳ ساله هستم که تازه عقد کردم و رابطه جنسی نداشتیم تا به حال و فقط رابطه اورال داشتیم اما بعد از هربار ارضا شدنم کمرم به شدت درد میگیره میخواستم بپرسم علتش چی میتونه باشه ؟
- مسافرت در بارداری
آیا مسافرت رفتن در حد یک ساعت و نیم به بیرون شهر و موندن در اونجا برای یک روز و نیم در ماه هفت و هشت بده یا نه
- واکسن سینوفارم و اقدام به بارداری
سلام چرا باید بعد واکسن کرونا یه ماه بعد اقدام به بارداری کنیم اگه دوز دوم را زدیم و باردار شدیم آیا ضرری برا جنین داره ممنون .
- تزریق آمپول واریوپپتیل و استپ شدن قاعدگی
سلام. من برای کسی میپرسم. ایشون خونریزی شدید دارن. دکتر این آمپول رو دادن. ب جای قطع شدن، خونریزی شدید تر شده. علت چیه؟
- پریود نشدن بعد از سقط
- واکسن کووید
سلام.من قصد بارداری دارم میتونم واکسن کرونا بزنم ودر ضمن اگه بزنم واسه بارداری مشکلی نداره و بعداً برا جنین مشکل ژنتیکی به وجود نمیاد
- ضعیت بودن DNA اسپرم و پتانسیل باروری
با سلام و احترام ببخشید ازمایش SDFA انجام داده ام و نتیجه اش بصورت ذیل می باشد Sperm DNA Fragmentation Assay : 70% (Fair to poor fertility potential است نتیجه درصد پتانسیل باروری 70 درصد ضعیف می باشد. شرایط خودم :واریکوسل دوبیضه دارم-تیپ کاری پشت میزی و ساعت کار بالا-استرسی-نقرس دارم ایا درمان موارد فوق تاثیری در DNA دارد یا خیر ؟ و بنظرتون باید چیکارکنم .دارویی در این زمینه وجود دارد
- پریودی
سلام خانوم دکتر من پریود شدم اولین روز سوزش دارم نمیتونم خونریزی داشته باشم و سرگیجه دارم چیکار کنم ؟؟؟
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام وقت بخیر من حدودا ۴۵ساله هستم ؛ مدت یکسال ویا بیشتر است که پریود نامنظمی دارم ؛ بطوریکه اکثر اوقات ویا بهتر بگم تمام روزها خونریزی داشتم حتی خیلی وقت ها زیاد و شدید بود بطوریکه با آ فت HBمواجه شدم . تمام آزمایشات و سونوگرافی ورحم وضمایم نرمال بود ؛یک دوره کوتاه از دوفاستون استفاده کردم بهتر شدم ؛ پزشک معالج گفتن نیازی به استفاده نیست؛ دوباره مشکلات ادامه پیدا کرد ؛ پزشک معرفی شده داخلی برای کم شدن خونریزی وجبران کم بود HB ترانس آمین اسید داد ؛خونریزی کمتر شد ولی همچنان ادامه دارد با حجم نسبتا زیاد ؛ الان از شما این سوال رو دارم اگه بخوام قرص رو شروع کنم ؛ با وجود خونریزی میتونم از امشب شروع کنم ؛ لطفا بگید چند تا و تا چند شب ودر ثانی وضعیت من آیا ثبات پیدا می کنه یا نه؟ ممنون از همکاریتون وحوصله تون
- نازایی
سلام خسته نباشید من ۲۹سالمه و۳ماه اقدام کردم باردار نشدم وروز ۴پریودی سونو شدم هیچ تخمکی نداشتم ومجدا روز ۱۴ پریودی از تخمدان سمت چپ یه تخمک به سایز ۱۷ داشتم همون موقع اقدام کردم ولی باردار نشدم و تنبلی تخمدان دارم تیروئید کم کارم دارم البته تیروئیدم کنترل باید چه کار کنم ممنونم
- سلام خسته نباشین من سه روز پیش انتقال جنین فریز شده داشتم دکتر بهم گفته بود که روز اول و دوم انتقالت لکه بینی داری ولی من هیج لکه بینی داشتم الا املکه بینی سیفد دارم یعنی چجوریه اگر امکان داره میشه بهم بیگین ممنون میشم
- درد در ناحیه بخیه سزارین
سلام. چند روز کار سنگین کردم جای بخیه ها درد میکنه میترسم پاره شده باشه سمت راستم یک نقطه تیره رنگ دیدم همون جا یکدفعه درد میکنه چکار کنم
- درد مقعدی
سلام من هنگام پریودی چند روز اول به شدت درد مقعد دارم حتی به شکلی که اصلا نمی تونم خوب بشینم حتی نزدیکا یکسال هست که یبوست شدید داشتم یکم بهتر شدن ولی این درد اصلا خب نمیشه
- لکه بینی
سلام دکتر جان من ۸هفته و ۴ردز باردارم ۲۶روزه که لکه بینی دارم هرازگاهی یک روز اینا قطع میشه مجدد شروع میشه هماتوم ۱.۶ccدارم و هایپواکو در اطراف ساک حاملگی به ابعاد ۲۱×۱۰×۱۴دارم آیا این هایپواکو خطرناک است لطفا جواب بدین خیلی نگرانم
- پولیپ رحمی
سلام . در سونو واژینال من نوشته ندول هایپر اکو به اندتزهmm ۱۰×۴ در کاویته رحم دیده میشود که میتواند مطرح کننده پولیپ باشد درمانش دارو میتونه باشه ؟
- عفونت بخیه کیست بعد از ۲۰روز
سلام وقت بخیر من ۲۰روزقبل عمل کیست داشتم الان یکی دوروزه متوجه شدم عفونت کرده یه قسمت از بخیه رفتم بیمارستان سرم وانتی بیوتیک زدن الان از دیروز همون محل عفونت خون میده چکار کنم ؟


