Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومترویوز
سلام من ۳ ماه هست خونریزی دارم با قرص بند میآید دکتر میگه اندومتریوز است تا الان قرص ال دی و قرص های مثل دو فامد جواب نمی دهد بعد ۱هفته دوباره خونریزی دارم خواهران من اینطور بودند دکتر فهمید چسبندگی دارند عمل کردند من میخواهم بدانم اگر امکانش باشد شما عمل میکنید پرونده ام را بیاورم
- iui
باسلام،ميخواستم تهران تعیین جنسیت کنم ميخوام بدونم نمونه اسپرم برای تعیین جنسیت اکثراً درآزمایشگاه گرفته ميشه یادرمطب قابل انجام است؟ممنون که پاسخ میدین
- سلام عزیزم چی برای تنبلی تخمدان خوبه تنبلی تخمدان پلی کیست
- بارداری
سلام در چهارده هفتگی از بارداری هستم و بخاطر سقطی که داشتم دکتر از اول برام استراحت تجویز کردن و همون اوایل بارداری منع نزدیکی شدم اما دیشب در خواب احساس کردم تحریک شدم هیچ دردی ندارم اما نگرانم که نکند اتفاقی برای جنین بیفتد . سنو ان تی هم که رفتم همچیز نرمال بود . آیا نگران کننده است ؟؟
- لطفا پاسخ بدید زودتر
بعد پریودی واژن از بیرون خشک شد و اصلا نمیتونم بهش دست بزنم خارش داره و درد خیلی کم داخل این حس رو دارم ولی خیلی خشک مشکل چیه عفونت یا بعلت نداشتن ترشح بعد پریودی طبیعی؟
- رحم کمانی
رحم کمانی فقط در بارداری ایجاد مشکل می کند
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه ی بچه دارم س سالم ک جلوگیر داشتم با قرص دکتر رفتم سنو گرفتم تخمدان هردو فلولیکول های کوچک ۴×۵میلیمتر هستند حالا جلوگیری نمیکنم احتمال بارداری هست
- لکه بینی بعد از پریود
با سلام. بنده متاهل هستم . حدود 15 روز از پریودم میگذره و دو روز قبل از اون هم لکه بینی داشتم و امروزهم دوباره یک لکه بینی داشتم.
آیا ممکن هست باردار باشم ؟ یا مشکلات دیگری هست ؟ پریود قبلیم شکم درد زیادی داشتم. - باردارشدن
سلام خانم دکتر من 28سالمه دوتا پسر دارم پسر دوم 4سالشه و 9ماه پیش فهمیدم تنبلی تخمدان دارم و برای مرتب شدن ماهیانم قرص ال دی استفاده کردم و الان میخوام باردار شم رفتم دکتر بهم قرص مدروکسی پروژسترون داد گفت از 14پریودی به مدت 10شب بخور اگه من شب های که قرص رو مصرف میکنم و جلوگیری نکنم همراه قرص خوردن باردارمیشم؟؟؟
- کم شدن حجم خونریزی پریود
سلام خانم دکتر ۲۵ سالمه و مجردم چند ساله که حجم خونریزی پریودم کم شده و از پنج روز رسیده به دو روز تاریخش منظمه و دوره هام ۲۸ روزه اس فقط حجمش کم شده آزمایش های پرولاکتین،تیرویید،آهن،کمخونی و ویتامین دی رو انجام دادم سونوگرافی هم رفتم همه چیز نرمال بود سوالم اینه که ممکنه بخاطر کاهش استروژن باشه؟ میخوام آزمایش استروژن بدم بنظرتون ممکنه کم شدن خونریزیم بخاطر کمبود استروژن باشه؟
- اکوی هوموژن رحم
سلام خسته نباشید توی سونوگرافی من زده رحم اکوی پارانشیمال هوموژن است میخواستم بدونم یعنی چی ممکنه بارداری ۲ ۳ ماهه باشه اشتباه بگیرن چون ده روزه لکه بینی قهوه ای دارم
- خارش وسوزش
سلام خانوم دکتر من کرم واژینال دالاواگ دودرصد خانوم دکتر بهم داده استفاده میکنم حالا من میتونم تا14روز این کرم رواستفاده کنم مشکلی نداره؟؟
- بارداری۲
سلام وقت بخیر ۱۳ مرداد امسال پریود شدم بعد ۱۸ ماه نزدیکی داشتم موقع انزال کمی مایع منی ریخت روی واژن نه داخل سریع شستشو دادم احتمال بارداری هست سیکل های پریودم ۲۸ روزه هست الان ۷ شهریور هست زیر دلم درد میکنه با کمر درد ولی هنوز پریود نشدم
- سلام و احترام ،دو ماه قبل در هشت هفتگی به علت توقف رشد جنین خود بخود سقط شد چند روز کاملا بافت و کیسه و جنین دفع شد بعد ده روز پاک شدن رفتم سونو گفتن جنین دفع شده فقط نیم سانت بقایا مونده که با پریود بعدی دفع میشود بعد ان سر تایم پریود بعدی پریود شدم منتهی در حد لک بینی و کم سر هفت روز هم پاک شدم مجدد سر پریود بعدی که هنوز وقتم نبود پنج روز زودتر پریود در حد لک بینی بازم داشتم و پاک شدم الان سر پانزده روز فاصله از لون موقع مجدد پریود شدم و بعد چند روز یهو شدید شده و روز هشتم رفتم سونوی واژینال که تشخیص دادن بقایا هنوز خارج نشده و متورم شده الان باید چکار کنم سونو گفتن کورتاژ کنم بهتره ولی من دوست ندارم راهی هست که بقایا دفع بشه و خونریزی من کم بشه
سلام خسته نباشید من پریودم دوره اول ۱۰ روز عقب افتاد و دوره دوم ۳ هفته. سونو رحم و تخمدان و ازمایش،lh , fsh انجام دادم همه خوب بودن مشکلی نداشتم دکتر قرص دوفامد ۱۰ میلی ۱۰ شب تجویز کردن که من روز ۹ پریود شدم. خونریزی تا ۲ روز اول بسیار کم بود الان نزدیک ۶ روزه که خونریزی شدید دارم و دکتر قرص مفنامیک اسید رو تجویز کرد. ۴ تا ۸ ساعته خوردم کم شد ولی الان که اونواد دیشب قطع کردم دوباره شدید شده که مجبور شدم باز بخورم. الان باید همون مفنامیک اسید رو ادامه بدم یا داروی دیگزی پیشنهاد میکنین. ضمن اینکه من ریزش،موی شدید و خارش،وخشکی واژن احساس ضعف و خستگی زیاد بدخلقی دراشتم و احتمال میدم استروژنم پایین باشه ولی متاسفانه دکتر بدون اینکه ازمایش استروژن و پروژسترون از من بگیرن، داروی پروژسنرون برام تججویز کردن ممنون میشم راهنماییم کنید. سپاس
- بارداری
مصرف شیاف مقعد در بارداری هفته نهم اشکالی ندارع؟
- ایا قرص مدروکسی پروژسترون مانع بارداری میشود
سلام من روز پنجم پریودم هستم تو سونوگرافی رحمم همه وی نرماله ولی نوشته مختصری هتروژن حاوی free fluid دیده میشود ینی چی خیلی میترسم ینی توده دارم؟ نمیتونم باردار شم؟
- 11
سلام من سزارین کردم الان سه ما شده بعد یک هفته ای میاد که خود به خود بخیم درد شدید و تیر هم میکشه باید چکار کنم
- جلو افتادن پریود
من همیشه پریودیم ۲۱ برج میشدم الان ۱۷ برج شدم یعنی ۵ روز جلو افتاده آیا مشکلی هست
- سلام خانم دکتر خسته نباشید من ی دختر 38ساله مجردم ی سنوگرافی دادم ک داخل سونوگرافیم نوشته یک فوکوس اکوژن ب ابعاد هشت.پنج م م فاقد فلوی عروقی در قسمت پروگزیمال اندومتر رویت شده ک میتواند مطرح کننده ی پولیپ و یا clotباشد یعنی چی
- درد در پستان
سلام من دختری 18 ساله هستم. یک هفته ای هست که احساس میکنم نقاط مختلفی از سینه ام از داخل درد میکنه و این درد به صورت لحظه ای قوی و بعضی مواقع ضعیف هست همچنین پایین زیر بغلم هم بعضی مواقع درد میکند علتش چیه؟


