Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- قرص گیناپ
سلام خسته نباشید من ی دختر دارم 19سالمه خ. استم قرص گین آپ استفاد کنم خواستم ببینم مشکلی نداره واسع پریودی و قرص ال دی خواهش میکنم زود بهم خبر بدین
- تداخل قرص ترنسید با ناباروری
باسلام خدمت خانم دکتر گرامی.بنده ذخیره تخمدان بسیار پایین کمتر از ۸دهم دارم و دوست دارم بچه دار بشوم دکتر پوست رفتم برای لک های ناشی از آمپول های سینال اف و سایر قرص هاي هورمونی و نتیجه نگرفتم و الان دکتر پوست قرص ترنسید ۲۵۰ بهم دادند تا یک ماه مصرف کنم روزی دو عدد میخواستم بدونم برای من مشکلی از نظر تضعیف شدن فولیکولهاو پریودی های ماههای آینده که بوجود نمی آید ؟؟ ممنون از پاسخ دهی شما
- تغذیه در بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر.بنده در ماه هفتم بارداری هستم.و آزمایشاتم هم خوب بوده.آیا مصرف بستنی در این دوران مانعی دارد؟ممنون از شما
- عقب افتادن پریود
با سلام
من هر ماه سه روز پریودم عقب می افتاد به پزشک مراجعه کردم ایشان گفتن باید سونو رحم و تخمک بدین گفت م مشکل خاصی نداری قرص ال دی بهت میدم دو ماه مصرف کن پریودیت منظم میشه بعد از مصرف قرص ها من هر ماه ده روز عقب میندازم باید چکارکنم - لک پریود
سلام خسته نباشید خانم دکتر من روز 29 /2 /94 لک پریود شدم وهمچنان تا 4 روز ادامه یافت ولی روز 94/3/4 خون ریزی داشتم وهمچنان ادامه داره ایا نیازی به ماینه پزشکی داره که مزاحم شما بشم وهمچنان خوردن متفورمین توی پریودی مشکلی ایجاد میکنه ایا قطع باید کردممنون
- قرص ضد بارداری
و در خصوص سوال پایین که دو هفته ای پریود اتفاق میفته آیا با داشتن سینه های پر کیست و اینکه چندین توده در هر دوستان هست غدد لنفاوی زیر بغل ری اکتیو است میشود برای تنظیم پریود قرص صد بارداری استفاده کرد یا خیر؟چون از جراح عمومی پستان شنیده ام که اصلا نباید این قرص ها را مصرف کرد و تاثیرات بد روی پستان دارد ؟
- سوال واجب
سلام.ببخشید رفتم دکتر سه ماهه ازدواج کردم هر موقع نزدیکی میکنم خون میاد.رفتم دکتر نگاه کرد گفت سپتوم داری.رفتم سونوگرافی دادم چیزی نبود .دکتر سونو گفت که استخوانی نشان داده نمیشود.شاید گوشتی باشد .دکتر سوالم اینه که باید حتما عمل کنم یا با نزدیکی کردن برداشته میشود ؟
- پارگی بخیه سزارین
سلام،بعداز۲۰سال درقسمت راست بخیه های داخلی احساس دردوسوزش شدیددارم آیاممکنه بخیه هام بازشده باشن؟البته که این دردبعدازفشارشدیدی که به شکمم واردشدشروع شد
- طریقه مصرف قرص دوفاستون
سلام من ۲۴ سالمه و مشکل نا منظمی پریود دارم و دکتر بهم قرص دوفاستون دادن ولی طریقه مصرف را ننوشتن میشه راهنمایی کنین ؟
- نازایی
سلام ببخشید من ۸ ماهه میخوام حامله شم اما نمیشه چیکارمیتونم بکنم یاچه دارویی بخورم تخمدان هام فعال شه تا زود حامله شم.
- زایمان。.。:∞♡*♥
سلام. خانم دکتر عزیز من ۵ ماهه که زایمان کردم. زایمان طبیعی داشتم. از روزی که زایمان کردم تا الان همش گر میگیرم و عرق میکنم، بعدش لرز میکنم و احساس میکنم سرماخوردگی میگیرم. الان که تو فصل سرد هستیم انگار چله تابستونه برام. همش گرممه. من تا قبل بارداریم خیلی کم عرق میکردم.در بارداری هم دو ماه آخر و خیلی عرق میکردم موقع خواب. بعد زایمان هنوز پریود نشدم. دلیلش چی میتونه باشه؟؟؟ ممنون
- امپول سینال اف
سلام من روز ۶،۷و ۸ سیکلت سینال اف زدم و ۹و ۱۰ الان ۲۶ اچ ام جی الام ۲۶ سیکلم هستم آیا باردارم ؟
- بیماری زنان
سلام من دو تا بچه دارم سی سالمه ،تقریبا حدود نه ماهه ای یودی گذاشتم ولی الان نزدیکه دوماهه پریود نشدم بار اول مدت یه روز بعدش قطع شد خیلی میترسم باردارشم با شرایط کرونا اصلا نمیتونم پزشک برم ایا امکانش هست لطفا راهنمایی کنید
- سردرد در بارداری
سلام خانم دکتر. من تو هفته ۱۴ بارداری هستم و تقریبا هر روز سردرد دارم، قرص کلسیکر مصرف میکنم تو عوارضش خوندم سردرد هم جزش هست،ممکنه سردردام بخاطر مصرف این قرص باشه؟من سابقه میگرنم دارم یا اینکه این سردردا بخاطر همون میگرنمه؟ ممنون میشم راهنماییم کنین
- قرص اورژانسی
ماه قبل با مصرف قرص اورژانسی سروقت پریود شدم،متاسفانه این ماه هم مجبور به استفاده از قرص اورژانسی شدم،روز اول پریودم،یک مقدار لخته خون دفع کردم و خونریزی ام قطع شد،امکان دارد باردار باشم؟؟
- خونریزى بعد هیستروسکوپى
سلام خسته نباشين من حدود ٢ هفته عمل كورتاژ و هيستروسكوپى انجام دادم جواب نمونه ها هم خوب بود ولى خونريزى دارم و بند نمياد كم و زياد ميشه قرص ال دى و ترنسيد و منفاميك اسيد هم مصرف ميكنم فايده نداره اگر ممكنه راهنمايى بفرمايين
- عادت ماهانه
سلام خسته نباشید میخواستم بدونم من که دختر هستم برای معاینه یا آزمایش تیرویید به دلیل قطع عادت ماهانه و تاخیر در عادت ماهانه هر سه یا چهارماه یکبار از طریق پرده ی بکارت معاینه میشود یا خیر؟
- قرص میل جنسی
سلام خانم دکتروقت بخیر. میخواستم بدونم قرص libidofem عوارض داره؟ یعنی ممکنه باعث بی نظمی پریودبشه؟؟ چون من پریودم منظمه ولی واسه میل جنسی میخوام این قرص رومصرف کنم گفتم مطلع بشم
- درمان پلیپ
سلام خانم دکتر پس درمان میوم که ۱۴ م هست و پلیپ یا ضخیم شدگی فوکال چی هست ممنون میشم راهنمایم کنید
- خونریزی بعد زایمان
سلام.خانم دکتر ۶ ماه زایمان سزارین انجام دادم خیلی خونریزیم شدیده کلافه ام کرده مشکلی هست یا طبیعی هست؟


