Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- نازایی
با سلام ،من و همسرم ٢سال و نيم براي بارداري اقدام كرده ايم ولي بعد از آزمايشات كامل از هردوي ما و عكس رنگي از رحم ، تشخيص داده شد دچار نازايي بدون علت هستيم . ٣بار آي يو آي شدم ولي نتيجه نداد،يك دكتر لاپراسكوپي تشخيصي و چند دكتر آي وي اف را پيشنهاد كرده اند،ميخواستم ببينم بهترين گزينه با توجه به اينكه من ٢٨ سال و همسرم٣٣ سال دارن چي هست؟
- سلام وقتتون بخیر من ده روزه از وقت یریودم گذشته دوفرزندم دارم الان آمادگی ندارم برای فرزند دیگه میشه شما کمکم کنید
برای حاملگی
- عفونت قارچی
چه پمادهایی بایداستفاده کنم
- درد شدید جای بخیه ی سزارین
سلام خسته نباشید من الان دو سالی میشه سزارین زایمان کرد اون موفق بعد از دو هفته متوجه شدم یه لکه گوشت اضافه اندازه ی یه نخود رو جای عمل م در اوردم الان که دو سال گذشته پریود افتادم اون جام یه قطره خون بود یعنی احتمال داره عفونت باشه عفونته پاره شده الانم اونجام خیلی درد میکنه ممنون میشم راهنمایمم کنید
- استفاده از اسپری مو در بارداری
سلام و خسته نباشید خدمت شما خانم دکتر آیا استفاده از اسپری های مو در بارداری ضرری دارن؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
من ۵ هفتم بوده با قرص میزوپروستول سقط کردم ولی دفع نشده سونو دادم گفتن چسبیده به رحم .ساک حاملگی هم خورده خونریزی هم کمی داشتم .الان دوهفته درگیرم . چیکار کنم .حتما باید کورتاژ بشم .میتونم دوباره قرص بزارم .مشکلی نیست
- سونو رحم
سلام در رحم من اکوی میو متر یکنواخت پیدا شدش این یعنی چه
- عقب بودن رشد جنین
سلام من هفته سی شش و یک روز بارداری هستم.امروز سونو دادم وزن جنین حدود ۲۶۰۰ بود اما پارامتر های رشد مثل hc و fl حدود یک هفته و نیم عقب بود (سی و چهار هفته و سه روز) پزشکان گفت مشکلی نیس به نظر شما هم مشکلی نیس یا صلاح میدونید داپلر انجام بدم؟
- پریود نامنظم
سلام من ۲۳ سال دارم مجردم و باکره ، تایم پریودم ۷روزه به فاصله ی ۲۱ روز از اخرین روز پریود چند وقت پیش دچار زگیل تناسلی شدم و درمان کردم،بعد از درمان زمان اولین پریودم فقط روز اول خونریزی داشتم و تا ۷ روز خونریزی نداشتم و روز هشتم دوباره خونریزی شروع شد و ۱۶ روز به صورت شدید ادامه داشت. پریود بعدی سرتایم خودش اتفاق افتاد و منظم ، پریود بعدیش هم همینطور. الان ۸ روز از آخرین روز پریودم گذشته و من بازهم پریود شدم ایا میتونه مرتبط به درمان زگیلم باشه ؟ زگیلم با پماد برطرف شد و کاملا خوب شد
- قرص ضد بارداری
سلام وقت بخیر آیا مصرف قرص ضد بارداری برای خانم ها باعث تنظیم هورمون های زنانه میشه ،به عبارتی باعث میشه قاعدگی منظم تری داشته باشیم ؟ متشکرم
- بارداری
سلاممن آزمایش دادم و باردارم سونو اول که رفتم نوشته یک ساک حاملگی بدون فتال پل در داخل کاویته اندومتر رویت شد یعنی چی در داخل اندومتر ؟یعنی مشکلی داره؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام خسته نباشین این و توی سونوگرافیم نوشته بود رحم به ابعاد 33*70 م م با اکوی میومتریال مختصر هتروژن می باشد. این ینی چی؟؟ و اینکه من به این دلیل سونوگرافی انجام دادم چون تقریبا به مدت سه ماهه پریودیم نامنظم شده و تقریبا همش پریودم
- اقدام به بارداری
سلام خانم دکتر من دوماهه که قرص مدروکسی پرژسترون میخورم ممکنه کمکم کنه تا باردارشم
- پریود نشدن
با سلام و عرض ادب بنده 18سال دارم و تا الان اصلا پریود نشدم از اول عمرم خیلی دکتر رفتم هم دکتر غدد هم زنان سونی گرافی هم دادم اما تا اونجایی که اطلاعات دارم اسم بیماریم امینوره هست میشه لطفا بگید درمان این بیماری چی هست ایا راه درمان داره ؟؟؟
- من سزارین چهارم چسبندگی داشتم برای بارپنچم می خوام بارداربشم
- بارداری
میخواستم بپرسم ایا میشه توی ماه اول بارداری جنین رو با دارو از بین برد یا خیر .. ممنون از شما
- پریود
با سلام من از مقعد رابطه داشتم و با دستمال جلوی واژن را مسدود کرده بودم و حنا دخول هم رخ نداد و بعد تموم شدن رابطه مایع منی آقا اومد و طوری بود ک دستش گرفت زیرش امکان بارداری صفره؟؟
- قاعدگی
سلام خانم دکتر من ۲۴ سالم هست متاهلم پریودیم ۳ روز خوب میاد روز۴هم یک کمی خون میاد بعد دیگه تاروز ۶ لکه های قهوه ی میادروز هفتم دیگه پاک میشم مشکلی نیست خانم دکتر
- خونریزی سقط جنین ۲ ماه ازسقط میگذره وهنوز قطع نشده بعد سقط کورتاژ شده
- بیماری زنانه
سلام من دوبار سقط با قرص میزو پروستول زیر زبانی داشتم الان سه ماه میگذره از آخرین سقط سونو رفتم همه چیز نرمال بود اما الان دقیقا سه ماهه در حد یک روز فقط پریود میشم تمام خیلی نگرانم بی زحمت راهنمایی میکنین سونو تازه رفتم کورتاژ هم نشدم


