Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هزینه Pgd
سلام خانم دکتر عزیز هزینه ی Pgd تقریبا چه مبلغی میشه ؟ برای تعیین جنسیت میخوام
- قرص مدروکسی و اقدام به بارداری
سلام خسته نباشید ۲۶ سالمه ۷ ماه اقدام بدون نتیجه داشتم تنبلی تخمدان دارم دوماه قرص لتروزول میخورم این هم قرص لتروزول خوردم و برای تنظیم پریودی قرص پروژسترون دارم میخوردم همش حالتای پریودی دارم دلدرد دارم حتی موقع تخمکذاری الان روز نودهم و بیستم پریودیم ترشحاتم صورتی فقط روز بیستم یه لک خیلی کوچیک موقع ادرار دیدم میخواستم بدونم ممکنه بخاطر قرص باش یا ممکنه برای لانه گزینی باشه و باردار باشم ممنون میشم جواب بدید
- سونو sis
سلام دکترم برام sis سونو نوشتن آیا شما انجام میدید؟ پزشکم تهران هستند
- پریود۱
سلام وقت بخیر ۵ ماه قرص مارولین مصرف کردم برای جلوگیری از بارداری.ماه گذشته بعد از اتمام قرص پریود شدم و دیگه قرص مصرف نکردم.یک روز از موعد پریودم گذشته و ۱۲ روز پیش نزدیکی داشتم ولی منی اصلا با واژنم برخورد نداشته یعنی دخول نداشتم و بی بی چک هم منفی بوده.احتمال بارداری وجود داره؟و اینکه بعد از قطع قرص تاخیر در پریود تا چند روز طبیعیه؟و اینکه بی بی چک بعد از ۱۲ روز درست نشون میده؟ در صورت امکان به سوالات من پاسخ بدید ممنونم از وقتی که میگذارید
- عفونت
سلام وقت بخیر مشکل ترشح و خارش واژن دارم البته وقت ویزیت هم دارم و باید مطب خدمت برسم ایرادی نداره تا روز نوبت از کرم واژینال کلوتریمازول استفاده کنم که کمی فشار خارش واژنم کم بشه؟
- کلومیپرامین
آیا قرص کلومیپرامین برای افراد باردار مضر است؟ خانم پنج ماه بارداری هست
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر من 13دی پریود شدم الان دو روزی حالم خیلی کم بهم میخوره ولی استفراغ ندارم الان احتمال بارداری وجود داره یا نه تو رو خدا جواب بدین خیلی مهمه برام
- سلام وقت بخیر، کیست تخمدان سمت چپ باسپتاسیون ظریف داخلی حدود ۵سانتیمتر به نظر شما خطرناک؟؟
- قرص سبیل
دکتر برای من قرص سبیل برای نامنظمی پرویید تجویز کردن طبق برچسب روز گفت مصرف کنم فقط متوجه نشدم اگه روز ۴ شنبه پروید شدم روز ۴ مصرف کردم ۳روزقبلی رو چطور مصرف کنم
- سونو
میشه عکس سونو رو بفرستم ترجمه کنید؟
- بارداری
سلام هفته ۲۸ سرکلاژم استراحت دوروزیبارحمام برم مشکلی ندار
- عوارض دارویی
سلام هفته ۷ بارداری هستم،،با توجه به استفاده از قرصهای اعصاب و تپش قلب و زوج مینور بودن قصد سقط دارم که دکترم گفت نمیشه و من از پرسو جو از اطرافیان قرص سایتوتک رو خریداری کردم ولی الان از استفاده از اون میترسم،چون میگن خطر ایست قلبی داره،،الان من چه کنم؟لطفا راهنمایی کنید🙏🙏
- سلام خسته نباشید من سه ماه خون ریزی دارم
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من یی مدت میشه تنبلی تخم دان پیدا کردم و پریو نامنظم دارم پیش دکتر مراجعه کردم برام قرص مدروکس پروژسترون برای چهار ماه داد گفت اینا باید مصرف کنی برای چهار ما الان ماه سوم است میتوانم حمل بگیرم مشکل نداره یا صبر کنم تا تمام بشه
- معاینه بکارت
سلام.ایا معاینه پرده بکارت توسط ماما و متخصص باعث اسیب ب بکارت میشه؟؟؟چون شنیدم ک میگن خیلی لبه های واژن رو میکشن.
- علت ورم کردن تخم دانه ها
- لکه بینی
سلام خانم دکتر خسته نباشید .هفته هفتم بارداری هستم و هماتوم۴×۷ mm دارم .هیچ علائمی نداشتم اما امروز لکه بینی قهوه ای کمرنگ دارم چکار باید بکنم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید در آمینوسنتز چه چیزایی مورد برسی قرار میگیره ؟ آزمایش خون غربالگری اول و دومم بدون ریسک بوده ... دوقلو همسان باردارم اما بدلیل تک شریانی یکی از جنین پیشنهاد آمینوسنتز دادن و اکوی قلب دادن ...ولی من میترسم آمینوسنتز کنم ... آزمایش سل فری چیه ؟ میتونم انجام بدم ؟ برای اینکه از قلب و کلیه و مغز جنین مطمن شم باید چه آزمایش ها و سونوهایی انجام بدم؟
- بارداری
سلام خسته نباشید خواستم بپرسم ریه جنین پسر در ۳۶ هفته و ۱ روز و وزن ۲۹۰۰ رسیده ؟ امپول ریه در ۲۶ و ۳۰ هفته تزریق شده. نیاز به تزریق مجدد هست ؟
- بارداری
سلام خوب هستید من پریودام معمولا ۳۰روره هست این ماه از کیت استفاده کردم ولی از روی ۱۰و ۱۱کیت دو خط کاملا یک شکل ظاهر شد و روز ۱۲سیکل خط سی کمرنگ تر از خط کنترل میخواستم بپرسم ممکنه تخمک گذاری کرده باشم؟ چون سیکل من ۳۰روزه هست گفتم شاید بعید د اون روز ها تخمک گذاری بسه یا شاید کیت خراب بوده اینم بگم که در حال مصرف داستینکس هستم یعنی درست بوده کیت؟


