سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اندومتریوز
ایا قرصی هست من استفاده کنم خونریزیم قطع بشه؟
- غربالگری nt
سلام خانم دکتر crl:54 وnt:2.2 هست سنم هم ۴۱ خوبه ؟؟؟
- ترشحات زرد رنگ بعد سزارین
سلام خانم دکتر. من ۵۰ روزه از سزارینم میگذره تا ۳۷ روز بعد زایمان خونریزی و لک داشتم بعدش ترشحات زرد رنگ دارم که مجبورم همش پد بذارم،میخواستم بدونم آیا این ترشحات زرد رنگ عادی هستن یا نشانه عفونتن؟
- روش جلوگیری
سلام من ۲۵روزه زایمان طبیعی کردم و خونریزی ندارم میخواستم بپرسم ازچه روشی برای جلوگیری استفاده کنم بهتره اخه زایمانم بافاصله کمی از قبلی بود واختلاف سن بچه هام ۱۴ماهه دیگه بچه نمیخوام تا چندسال دیگه قرص چه مارکی میتونم بخورم و چه طور مصرف بشه؟
- مجسترول
سلام وقت خوش، چهل ونه ساله هستم بدلیل ضخامت رحم ولکه بینی کورتاژکردم چهارماه بعدازکورتاژبه دکترمراجعه کردم ودکتربه من قرص مجسترول دادند ازاولین روزپریود تاچهارده روزخوردم بعدازقطع قرص دوباره پریودشدم همچنین حین مصرف قرص لکه بینی داشتم به چه علت اینطورهست؟
- هایمن
سلام من یه بار یه بند انگشتم رو به ارومی داخل کردم ولی چیزی حس نکردم ایا ممکنه پرده اسیب دیده باشه
- درد واژن و زیر دل
سلام دو باری هست درد از واژن شروع میشه و به زیر دلن میره بعد دو سلهعت خوب میشه و بعد ترشح سفید رنگ ایجاد میشه
- مشکلات زنانه
سلام ۶ ماه عفونت قارچی دارم هفته ای ۱ عدد کپسول فلوکونازول مصرف کردم عفونت کمتر شده اما خیلی درد زیر شکم دارم ازمایش هم دادم دیابت ندارم فیبروم ۳ سانتی اینترامورال هم دارم مدتی هم هست دهانه رحم حین معاینه دیده نمیشه دکتر زنان فرمودن باید با بیهوشی در اتاق عمل بیمارستان کولپوسکوپی بشم و نمونه برداری از دهانه رحم انجام شود ایا اینکار رو باید انجام بدم خیلی میترسم
- یائسگی
سلام 53 سال دارم پریودی تا حالا منظم بوده ولی دو بار پشت سر هم پریودی داشتم با فاصله 6 روز و هر بار دو هفته به پزشک مراجعه کردم آمپول دیجسترون یدونه و 60 تا قرص دو فاستون خون ریزی فعلا قطع شده ادامه بدم چیکار کنم
- کنترل ادرار
سلام دکترمن۳۳سالمهویه زایمان درسن۱۶ویه زایماندرسن۲۱ویه سقطدرسن ۲۷سالگی که۲۰هفتش بودوبصورت طبیعی بخاطرپارگی کیسه آب داشتم ویه زایمان ۱۰ماه پیش داشتم که بعدزایمان طبیعی که چندبخیه خوردم فکرکنم پاره شده ترسیدم پیش متخصص زنان برم نشون بدم که مبادابخیه کنن باپمتدی چیزی ترمیم نمیشه؟بعدش بعضی اوقات کنترل ادرارموازدست میدم لطف میکنیددلیلشوبه من بگیدممنون
- رابطه دهانی
سلام خانوم دکتر من با نامزدم رابطه دهانی داشتم، اولین بار بود، من و نامزدم قبلا با هیچ کس رابطه ایی نداشتیم از بابت نامزدم مطمعن هستم، و اینکه رابطه واژینال نداشتیم، ایا با این وجود امکان زگیل تناسلی هست؟
- سلام من سونوگرافی انجام دادم نوشته شده مایع درکاویته در آن متر مشهود است سن 48پریود نمیشم ممنونم پاسخ
- سلام خسته نباشید من 16سالمه وقتی پریود بشم خیلی درد دارم انگار راه میرم احساس میکنم از مقعد خون میاد و زیر شکمم خیلی درد میکنه مقعدم تیر میکشه و گاهی واژنم باید چکار کنم برم پیش دکتر
- دفع بقایای سقط جنین
سلام من هفته قبل سقط داشتم و امرو، که سونو دادم بقایا بارداری با ابعاد ۲۱ در ۱۶ میلی متر دارای فلوی عروقی مشاهده شد ایا با دارو دفع میشه یا باید کورتاژ کرد
- سلام من امروز متوجه شدم دوتا کیست دارم خیییییییییلی ناراحتم وضعیت روحیم سفره اندازه کیست هام خیلی بزرگه یکی ۵۳ در سمت راست یکی ۵۶در سمت چپ شرایط جراحی ندارم امکانش هست بدون جراحی درمان بشه تورو خدا راهنمایی کنید
سلام من دوماهه که خونریزی دارم دو دفعه رفتم دکتر رویا فرجی سونو انجام داد گفت کیست داری اول قرص ال.دی داد دو هفته مصرف کردم تاثیری ندیدم بعد مجدد ویزیت شدم قرص اچ.دی داد الان دیگه یه برگه داره تموم میشه هنوزم تغییری حاصل نشده به نظر شما راه دیگه هم هست؟ و اینکه چند مدت باید این داروها مصرف بشه تا تاثیرگذار بشه چون دقیقا من یکماه دارم مصرف میکنم
- ضربه به سمت راست تناسلی
یک سال پیش به قسمت سمت راست تناسلیم موقه ی دخول ضربه وارد شد و خونریزی زیادی داشتم و خونریزی خودش متوقف شد اما همیشه در قسمت ضربه دیده و زیر شکمم درد داشتم و احساس میکنم زیر شکمم سفت شده و ورم کرده و احساس سردی هم میکنم و موقه ی پریودی این قسمت ها شدید درد میگیره من بسیار نگرانم لطفا راهنماییم کنید
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
در سونو گردن نوشته شده لوب های تیروییو دارای ابعا کوچکتر از نرمال و حدود لوبوله مشاهده شد. اکوپتذن لوب ها غیر یکنواخت و کاهش یافته میباشد Isthmضخامت کاهش یافته دارد
- پرده بکارت
سلام من یک ماهه ازدواج کردم تو این یک ماه دوبار سعی کردیم پرده بکارت زده بشه ولی نشده ولی درد و سوزش دارم هنگام دخول فکر میکنم پرده من خیلی عقب هست که اینطور میشه خانمدکتر این میتونه اتفاق بیفته که پرده خیلی عقب باشه ما باید چیکار کنیم
- فیستول
سلام آیا فیستول جزئی واژن با دارو رفع میشه؟چه دارویی مورد نیاز هست؟ از علائم فیستول فقط باد واژن دارم لطفا اسم دارو را بفرمایید تا بیشتر نشه و نیاز به جراحی نباشه
- تنبلی تخمدان
من ۱۹ سالمه ۲ ساله پریودی نامنظم دارم و چنبار دکتر رفتم حتی سونو دادم گفت چیزی نیست برا وزنته دوهفته پیش باز سونو دادم گفتن تنبلی تخمدان داری و تخمدان هات کمی بزرگ شدن دکتر برام متفورمین و سیبل تجویز کردن آیا درمان میشم؟باید برای باردار شدن نگران باشم؟ هنوز مجردم ولی خب خیلی میترسم


