Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من یه مدت بخاطر داروهای هرمونی(پودر چاقی رویال) که مصرف میکردم پریودیم با درد شدید تخمدان ها شروع میشد و بعد دیگه کلا بهم ریخت و شده بود من ۳ ماه پریود نمیشدم تا سنو انرمال دادم و گفتن تخمدان ها کیست های ریز زیاد دارن و خودشون یکم تنبلی هم دارن ولی کیست ریز دارن.. من هیچ دارویی نخوردم و خود به خود پریودیم منظم شد و ۵ ماه من منظم پریود میشم، گاهی ۱۳ میشم گاهی ۱۵.حالا میخوام بدونم دوباره سنو بدم؟ نیاز به قرص هست؟ و خیلی برام مهمه که بدونم ایا این کیست ها خود به خود از بین میرن؟ حالا که پریودیم منظم شده؟ من پرولاکتین۲۸ و ادنوم هیپوفیز دارم و فکر کنم بخاطر پریود نشدنای همون چند ماهم بوده، حال توصیه شما چیست
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر جان آیا قرص ویتامین e باعث بهم خوردگی پریود میشود؟ من ۲۲ تا ۲۸ مرداد لکه بینی داشتم ۲۸ پریود شدم تا ۳ شهریور پاک شدم امروز صبح که ۱۶ شهریور مجدد لکه بینی دارم یعنی فقط ۱۳ روز پاک بودم آیا دلیلش قرص هست یا دلیل دیگه ای داره
- مربوط به زنان
سلام خسته نباشید من یک ماهی است ک سقط داشتم الان ترشح چسپناک قهوای رنگ داشتم به اندازی یه سر ناخن زاج سفید مصرف کردم الان عفونت مثل دستمال کاغذی ازم میاد نمی دونم و کرم واژینال استرومارین هفته دوبار و فلوکونازول هم مصرف میکنم آیا عفونت کامل دفع می شود و تا کی پریود نمی شوم بعد از سقط
- عکس رنگی رحم
سلام وقت بخیر.من عکس رنگی انجام دادم ودکترم گفت چسبندگی رحم خفیف دارم که بیشترش تو عکس بافشاربازشده وگفت احتیاجی به درمان نیست،لوله ها مم بازبود من الان میخوام اقدام به بارداری کنم امانگرانم که این چسبندگی تو بارداری واسم مشکلی ایجادکنه ایاباوجود این میتونم بارداربشم؟ممنون میشم جواب بدید.
- سقط جنین
سلام
- سونوگرافی رحم و ضمائم
با سلام اکوی اندومتر هتروژن ضخیم بوده mm15 اندازه گیری شد. فوکوس های کلسیفیه در حاشیه دیواره قدامی کاویته اندومتری دیده میشود . معنی چیه چیز خطرناکی وجود داره. ما رو معرفی کردند به دکتر انکولوژی
- اندومتر
سلام من نوزده سالمه تازه ازدواج کردم پریودیم خیلی کمه اما درد زیاد دارم رفتم سونوگرافی بردم دکتر ماما نشون دادم گفت هیچ مشکلی نداری یدونم برو ازمایش الان رفتم ازمایش دادم اومدم میگه اندومترتت یکم زیاده من زیاد دقیق نگف مشکلمو برام امپول زیر جلدی نوشت من نمیخوام اون امپول بزنم چون عوارضشو خوندم چون ماهانه هم پریودام خیلی منظمه میترسم هورمون هام به هم بریزه الان چیکار کنم بنظرتون برای درمان اون
- قرص اورژانسی
سلام وقتتون بخیر. بنده روز پنجم پریودیم بود رابطه داشتم وقرص اورژانسی استفاده کردم والان نزدیک به یکماهه یا لکه میبینم یا خونریزی دارم ویا ترشح خونی لطفا راهنمایی میکنید..ممنونم از شما
- بارداری
خوردن جگر گوسفند در بارداری ضرر داره؟
- سلام خانم دکتر من خانمی هستم ۳۷ ساله و برای اولین بار میخوام باردار شم در سونو متوجه شدم که هرنی و میوم رحمی دارم اگه حاملخ بشم مشکلی پیش نمیاد
- باسلام فورشت کجای واژن هستش؟
- انتقال جنین
سلام و خسته نباشید دکتر عزیز بنده انتقال جنین 5 روزه دارم ولی پرژسترون را 4روز استفاده کردم مشکلی ایجاد نمیشود
- سوال درباره پلیپ رحم
با سلام و احترام.خانم دکتر عزیز من پریودی های منظم دارم ولی متاسفانه 1 ماه کامل پریود نشدم یعنی 6 مرداد شدم و تا الان که 5 مهر است.سونوگرافی واژینال دادم در سونو همه چی نرمال بوده است ولی در قسمتی نوشته شده است در قسمتی از اندومتر افزایش اکو و ضخامت به سایز 4*7 میلیمتر مشکوک به پلیپ دیده میشود.22 سال دارم .2 سال است که ازدواج کردم و تا کنون به بارداری اقدام نکردم.حال چه کنم؟؟؟ آیا با دارو رفع میشود یا باید کورتاژ کنم؟؟؟ لطفا کمکم کنید.
- قرص لتروزول
سلام از روز ۵ ام پریودی روزی ۲ عدد قرص لتروزول مصرف کردم ولی تا به امروز ۱۴ روزه پریودم و خونریزم قطع نمیشه ولی کیستیک هستم و اقدام به بارداری سوالم اینه دلیل پریودی طولانی مدام بعد مصرف لتروزول چیه و با وجود خونریزی من چطور میتونم باردار شم وقتی مرتب خونریزی دارم ممنونم راهنمایی بفرمایید
- پریودبا تیکه گوشت در روز اول بعد نشدن پریود
- عقب افتادن قاعدگی
بیست وسه سالمه و یکساله ازدواج کردم دی ماه سال گذشته طبق آزمایش بارداری متوجه شدم تیروئید کم کار دارم که البته پنج هفته و چهار روز سقط شد بعد هفت ماه قصد اقدام دوباره داشتم که به پزشک مراجعه کردم وبا بررسی سونوگرافی وآزمایش تیرووید جدید گفتن نرماله همه چی ومشکلی برای اقدام ندارم اما تیروییدم رو خیلی کم لب مرض تشخیص دادن که اونم دارو تجویز نکردن فقط بجای اسید فولیک یدو فولیک نوشتن تو این دوماه که اقدامم سابقه نداشته عقب افتادن پریود داشته باشم اما از زمان اقدام ماه قبل یه روز واین ماه هفت روز عقب انداختم ممکنه مشکلی باشه البته اینم بگم قبل اقدام قرص جلوگیری خوردم لطفا راهنمایی کنید
- پرولاکتین بالا
ببخشیدخانم دکترالان این متنوواستون فرستادم که گفتین عکس رنگی بگیرم یعنی بایدهمه ازمایشاتوکه برج7انجام دادمودوباره انجام بدم؟من عکس رنگی هم انجام دادم وهردولوله کاملابازبودن..مشکل اندازه تخمکم ندارم می خواستم بپرسم میشه ازقرص برموکریپتین استفاده کنم؟ اگرکه میشه ومشکلی نداره طرزاستفادش چه جوریه؟
- ایامیوم به اندازه ۲۴ و ۳۵ میلیمتر باعثنازای میشود
- سقط جنین
من با قرص سایتوتک سقط کردم ولی زیاد خونریزی نداشتم لخته خونی خیلی کمی هم داشتم آیا بچه سقط شده
- بقایای سقط
سلام وقت بخیر من هفته ی 6بارداری کورتاژ کردم بعد کورتاژ خونریزی نداشتم و فقط یه بار در روز لک. بعد 3روز رفتم سونو گف 4سانت بقایا مونده و باید دوباره کورتاژ بشم. همین 3روز قبل کورتاژ شدم و دیگ نمیخام کورتاژ بشم تورو خدا راهنماییم کنید
- سلام خانم دکتر من ۱۰ ساله نازایی دارم با امپولهای نازایی فولیکولهام زیاد نمیشه به نظر سرکار چه دارویی خوبه تخمدانها پلی کیستیک هستند


