Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- درمورد کیست تخمدان اکوفری دوتا دارم حاملم در سمت راستم قرار دارن بچم چیه
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- قرص
سلام دکتربجای ایزوپرین نفیدیپین برام نوشته اندروی بروشورش نوشته منع دربارداری براجنین ضرردار یکم دردتیرکشیدن واژن داششتم ایزوپرین میخوردم دکترعوض کرد داروی قلبم هست ترسیدم جیکارکنم قوی ترایزوپزین
- ناباروری
کرایو و فریز رحم چیست
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من کیستک سپتا و ذرات آکوژن داخلی به دیامتر37*41 درتخمدان سمت راست و 36*39 در تخمدان سمت چپ دارم مشکلی پیش نمیاره؟؟
- سقط جنین با قرص سایتوتک
بعد از مصرق ۴ قرص سایتوتک و بعد از ۴ ساعت هنوز خونروزی شروع نشدع آیا امکان داره جنین سقط نشه در ماه اول بارداری
- واژنم بیش از حدتنگ است
سلام من حدود یک سال هست که ازدوتج کردم ولی هنوز موفق به دخول کامل نشدم حتی پزشک های متخصص مراجعه کردم معاینه شدم گفتن طول واژن خوبه چون من بیش،از حد تنگ بودم قادر به انجام دخول نشدم البته فقط از دیلاتور در ۶ سایز استفاده کردم تا حدی خوب بوده ولی کار ساز نبوده آیا دستگاهی هست که بشه واژن های تنگ گشاد کنن من برعکس بقیه ام همه میخوان تنگ کنن من گشاد
- عمومی
سلام خانم دکتر عزیز، من دهمین روز پریودیم نزدیکی بدون جلوگیری داشتم بعدش هم بلافاصله قرص اورژانسی مصرف کردم احتمال بارداری هست؟ممنون میشم راهنماییم بفرمایین
- خارش کلیتوریس در بارداری
در هفته 29 بارداری هستم . به مدت یک ماه از خارش کلیتوریس دارم. دکتر زنان داروی واژینال و پماد ضد قارچ تجویز کردن که بهتر نشد دوباره یک پودر تجویز کردن که باز هم نتیجه نداشت در آخر پماد کلوبتازول تجویز کردن که در ابتدا بهتر شدم ولی در حال حاضر با مصرفش سوزش و خارش شدید میگیرم.
- آمپول واریوپپتیل؟
با سلام.بنده زخامت رحم داشتم بعد از انجام دادن کورتاژ تشخیصی پزشک معالجم سه عدد آمپول واریو پپتیل برام تجویز کردند که ماهی یکی بزنم ولی متاسفانه بنده دوز دومش رو هم زدم هنوز لکه می بینم😭 چیکار کنم؟
- زنان
سلام خانم دکتر عزیز،۸خرداد پریود شدم به مدت ۷روز والان یک هفته است که موقع ادرار کردن لکه قهوه ای ازم خارج میشه روی لباسم اصلا کثیف نمیشه،سیکل پریودم اصلا منظم نیست ،لطفا راهنمایی میکنید
- اندومتریوز
با سلام .آیا با وجود اندومتریوز،ذخیره کم تخمدان میشود باردار شد؟و مصرف قرص وروژست باعث کاهش ذخیره تخمدان می شود؟
- فکری
سلام خسته نباشید بچه هوش و استعدادشو از کی به ارث میبره پدر یا مادر بعد مادر
- عمومی
سلام خسته نباشید من بعداز رابطه تا یک روز خیلی ادرار کوچیک دارم دلیلش چیه؟؟
- توصیه جراحی به خاطر تصویر اکوژن دیده شده در داخل حفره چپ رحم
سلااااام خانم دکتر مهربون در تصویر سونو گرافی رحم من در ۱۲ اردیبهشت همین سال یک تصویر اکوژن به ابعاد ۱۰ در ۴ میلیمتر در داخل حفره چپ اندومتر دیده شد ودکتر توصیه کردن که در اتاق عمل نمونه برداری کنن بخاطر ترس از کرونا نرفتم والان چهار ماه گذشته ضخامت اندومتر هم ۴در ۷ بود و سن ام ۵۰ هست خونریزی های نامنظم داشتم ولی الان نه فقط لکه خونریزی خیلی خفیف دارم چکار کنم الان ؟
- خونریزی زیاد
سلام من دختری ۲۰ساله هستم دوسال پیش به علت نامنظمی پریود به متخصص زنان مراجعه کردم ۶ماه قرص ال دی۶ماه سیپترون کامپاندو۶ماه مدروفم و۶ماه سیبل پشت سرهم مصرف کردم الان۳-۴ماهی هست که مصرف قرصم رو قطع کردم قبلا درمدت ۷روز پریود خونریزی خیلی کمی داشتم حتی قبل از مصرف قرص ها هم همین طور بودم اما الان که قرص را قطع کردم خونریزیم خیلی زیاد شده لخته های بزرگ خون ازم دفع میشه میخواستم ببینم باید چیکارکنم؟
- پارگی شدید بالای دیواره واژن تا شکم بخاطر جسم تیز. با اسپکلوم معلوم نبود بخاطرعفونت زیاد چطور میشه معاینه کرد؟ قرص داد مصرف کردم عفونت خوب نشد و این زخم خطرناک؟ به متخصص عفونی مراجعه کنم؟ در شهرمون متخصص زخم نداریم و چون زخم و عفونت مربوط به جنسی نیست به چه متخصصی مراجعه کنم.
- سرکلاژ
خانم دکتر سرکلاژشکمی چه عوارضی داره؟امکان عفونت بخیه داره یانه ؟
- بارداری
سلام من ۷ هفته باردارم شیر خیلی دوس دارن ولی گرم میخورم اذیت میکنه شیر سرد از یخچال میخورم ضرر داره ؟
- اولین رابطه
سلام وقت به خیر. من ۲۹ سالمه و به تازگی ازدواج کردم.برای اولین رابطه که منجر به پاره شدن بکارت خواهد شد اقدام کردیم منتها کامل نمیشه اصلآ دخول صورت نمیگیره خیلی کند پیش میره این اوضاع تا کامل انجام بشه.
از طرفی از ترس که در دوره تخمک گذاری نباشه هرچند همسرم از کاندوم استفاده میکنن سعی میکنیم رابطه ها بعد از دوره تخمک گذاری باشه اما نگرانم که پرده پاره بشه و چون به پریود شدن نزدیک هست زخم خوب نشه و پریود هم بشم و زخم بکارت عفونت کنه, تا کامل این پرده پاره بشه هر ماه این مشکل را داریم.
آیا بعد از پارگی بکارت پریود شدن باعث عفونت و... میشود؟


